Webinář
Kupujete něco rádi a přitom bez slevy? To je věrnost! Ale jak ji získat a neztratit?
S Pavlem Losem – celosvětovým šéfem věrnostního programu Shellu si budeme povídat o tom, jak postavit věrnostní program, který přináší skutečnou věrnost zákazníků. Je to sen řady firem v B2B i B2C. Většina loajalitních programů je ale drahá, náročná na provoz i na marži a ani tak nepřináší jistotu, že nezažehne lásku zákazníka.
Jak postavit věrnost bez kartičky, bodů a plyšáků? Jak se dívat na potřebu zákazníka, co mu dávat, kdy a proč vlastně ho uplácet? To všechno v dalším webináři s Pavlem Losem a Tomášem Pouchou. Výjimečně pro všechny účastníky zdarma.
Kdy: 17.4. od 11:00 do 11:45
Kde: Pro získání linku je nutná registrace
Cena: Zdarma
Kde: Pro získání linku je nutná registrace
Cena: Zdarma
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.