Online setkání
Nejdůležitější technologie a principy současnosti a čemu se věnovat?
– představí na základě světových průzkumů a trendů Tomáš Poucha z MKTI
Jak a kam se rozvíjí interakce s klienty?
Luboš Rezler s Michalem Ježkem z Kantaru představí další velice silný trend a tím je klientská autonomie se vším, co k tomu patří. Tedy řešení, které z pohledu klienta přináší časovou i nákladovou efektivitu, dostupnost, informační a datovou konsolidaci a maximální aktuálnost, tak z pohledu dodavatele umožňuje zachování odbornosti, automatizace či individuálního přístup – Kantar Marketplace, jako zcela průlomová platforma pro realizaci výzkumu trhu.
Musíme sledovat Clubhouse?
To, že se jedná o skvělou sociální síť na budování osobního či firemního brandu, navazování nových kontaktů, budování networku a posílení vztahu s uživateli nám vysvětlí a představí Barbora Balášová.
Jak na sebe navázat a propojit jednotlivé systémy?
Jen stěží někdo používá pouze jeden systém na interakce se zákazníky. Jak to propojit navázat a maximálně využít. Představí Lukáš Balek.
V jednotlivých příspěvcích, nebo v diskuzi se určitě dotkneme i dalších pojmů, jako je například hybridní mód v komunikaci a interakci, AI., Cloud, Geopolitika a další pojmy, vnímané často jako buzzwordy, které však začínají získávat mnohem hmatatelnější obrysy.
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.