Online setkání

Technologie se už dlouho neposunuly tak zásadně a rychle, jako během posledních několika kvartálů.
Díky nim se řadě společností podařilo nesmírně vyrůst, jiným se podařilo udržet, nebo posunout, jiné zaspaly a jsou na tom hůře, než kdy byly.
Změny se dají sledovat všude, v chování spotřebitelů, zadavatelů, ale i marketérů.

 

Již příští týden se podíváme na technologie a principy s nimi spojené, které je potřeba sledovat, ale hlavně se podíváme na konkrétní příklady a doporučení, jak s nimi pracovat, čemu se věnovat a po čem jít.

Nejdůležitější technologie a principy současnosti a čemu se věnovat?
– představí na základě světových průzkumů a trendů Tomáš Poucha z MKTI

Jak a kam se rozvíjí interakce s klienty?
Luboš Rezler s Michalem Ježkem z Kantaru představí další velice silný trend a tím je klientská autonomie se vším, co k tomu patří. Tedy řešení, které z pohledu klienta přináší časovou i nákladovou efektivitu, dostupnost, informační a datovou konsolidaci a maximální aktuálnost, tak z pohledu dodavatele umožňuje zachování odbornosti, automatizace či individuálního přístup – Kantar Marketplace, jako zcela průlomová platforma pro realizaci výzkumu trhu.

Musíme sledovat Clubhouse?
To, že se jedná o skvělou sociální síť na budování osobního či firemního brandu, navazování nových kontaktů, budování networku a posílení vztahu s uživateli nám vysvětlí a představí Barbora Balášová.

Jak na sebe navázat a propojit jednotlivé systémy?
Jen stěží někdo používá pouze jeden systém na interakce se zákazníky. Jak to propojit navázat a maximálně využít. Představí Lukáš Balek.

V jednotlivých příspěvcích, nebo v diskuzi se určitě dotkneme i dalších pojmů, jako je například hybridní mód v komunikaci a interakci, AI., Cloud, Geopolitika a další pojmy, vnímané často jako buzzwordy, které však začínají získávat mnohem hmatatelnější obrysy.

 

 

 

 

Kdy: 3.3. od 14:00 do 16:00 (samotná akce bude trvat 90 minut)

Kde: Online

 

 

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.


Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.