Tomáš Poucha

Pomáhá lidem nalézt a potvrdit správný směr a rozhodnutí v podnikání i v životě – zpřehlednit, rozplést, nalézt řešení a funkční systém.

V předních společnostech pomáhá nastavit:

  • správný směr – businessu, marketingu a interní komunikace (značka, customer experience a NPS, employer brand a EVP)
  • postupy a nástroje – kanály, nástroje, cílové skupiny, ale i procesy a odpovědnosti.

Zakladatel prestižního Marketingového institutu – platformy propojující největší profesionály na poli marketingu;

Odborník, pedagog & konzultant v oblasti interní komunikace a zakladatel Institutu Interní komunikace.

Tomáš Poucha, tak  trochu jiný poradce

Tomáše baví nacházet a otevírat nepoznaná, bolavá či revoluční témata & řešení v oblasti nejen marketingu a interní komunikace, ale i osobního rozvoje a dosud těžko uchopitelného fenoménu work-life-balance.

Mnohé Tomáš inspiruje svým životním stylem – kdy vyměnil hlavní město za venkov Jižních Čech a je vysokým podporovatelem práce na dálku, která i v jeho plném nasazení dobře funguje a je pro Tomáše osvěžující.

Rád vaří, chalupaří, loutkaří a miluje hudbu.

Proč pomáhá?

Neřeší řeči, ale proč, jak a co… ukazuje cestu a provádí po ní…

    • Zná zkratky – problémy již řešil a má metodiky a techniky pro posuny

Přináší systém

    • osvědčený a unifikovaný rámec a strukturu

Je zvenku a je nezávislý

    • Má zkušenost, odstup – vidí věci trochu jinak tím, že je zvenku
    • Má komplexní pohled na fungování firmy díky šíři záběru a portfolia klientů
    • Nemusí hrát interní hry – může být otevřený a to na všech úrovních hierarchie i odbornosti

Nejčastěji řeší

Aby se věci děly

    • koncepce, hledání cesty, změnové programy k realizaci

Pochopitelná a skutečná značka (pro klienty i zaměstnanace)

    • hodnoty a jejich naplnění – externí i značka zaměstnavatele, EVP, ale i zákaznická zkušenost a NPS

Optimalizace interních/externích komunikačních kanálů a nástrojů

    • kudy, komu, co, jak ne/komunikovat

Provádí nebo již provedl např. tyto klienty:

Spolupráce na akci

Možné formáty spolupráce (po individuální dohodě možnost kombinovat)

Školení

    • Půldenní školení (3,5 hod čistého času) 
    • Celodenní školení (7 hod čistého času) 

Přednášky a vystoupení

    • Přednáška a vystoupení do 60 min 
    • Půldenní konference/akce moderování půldenní konference (bez koncepce) 
    • Dramaturgie a spolupráce na programu (bez moderace) 

Celodenní konference

    • moderování celodenní konference (bez koncepce) 
    • dramaturgie a spolupráce na programu (bez moderace) 

Ceny jednotlivých formátů spolupráce na vyžádání zde: tpoucha@iik-mkti.cz

Konzultace

(poradenství, coaching, mentoring) rychle, jednorázově vyřešíme problém nebo cestu

V nejbližším termínu se potkáme a rovnou najdeme řešení

  • zpřehledníme, navedeme, vysvětlíme,
  • bez přípravy, analýz a jen se základní kodifikací
  • osobně i na dálku (skype, tel)

Cena konzultace na vyžádání zde: tpoucha@iik-mkti.cz

Koncepce (projekty, systémy, procesy)

Společné hledání řešení v několika krocích – větší míra zapojení
1. Pečlivá příprava

    • zadávací schůzky – cíle, co víme, máme, umíme zjistit
    • úkoly, podklady, analýzy – obě strany

2. Společný workshop – nejbližší cestou k řešení

    • facilitace, nejvhodnější metodiky (zhruba půldenní)

 3. Zpracování výstupů

    • Vytažení hlavních bodů a doporučení, Určení next steps, předání výstupů (rozsah cca 2 strany + přílohy)

Cena balíčku na vyžádání zde: tpoucha@iik-mkti.cz

Možnost navazovat workshopy/problémy do většího projektu.
Řešení jednoho tématu cca 1-3 týdny.

Články a videa

 

Chcete ušetřit čas a přesto se účastnit semináře? Zkuste on-line webinář! – nový článek v Moderní obec

 

Změna není život, točíme se v kruzích – P(ad)ouchův sloupek v Marketing & Media

Polovina změn se ve firmách nepovede, protože si to zaměstnanci prostě nepřejí, protože nechtějí, aby se věci měnily. Proto jsou procesy a služby stále ve stejných kruzích – garážovky jsou sice flexibilní, ale neumějí systémy, a velcí hráči jsou stále neefektivní a pomalí. Nabízejí se světlé zítřky, ale nic z toho nakonec není….více od Tomáše v P(ad)ouchově sloupku v Marketing & Media.

 

Rada neziskovkám: neseďte v koutě

Sice mají v názvu neziskovost, ale to neznamená, že pro ně neplatí pravidla trhu. Bohužel, je tomu spíše naopak, obzvláště ve společnosti, která není tak zralá, aby si neziskový sektor hýčkala a nenechala politiky, aby do něj kopali, píše v komentáři Tomáš Poucha. Čtěte více v Marketing & Media.

 

Jak se v HR spoléháme na krizi – P(ad)ouchův sloupek v Marketing & Media

„V současné době chybí na trhu statisíce pracujících, a i kdyby přišlo jakékoliv zpomalení ekonomiky, ti lidé budou chybět a ubývat dál. Věnovat se zaměstnancům bude prostě potřeba!“ Čtěte více v dalším P(ad)ouchově sloupku v Marketing & Media.

 

„Jak si stojí NPS v ČR a co to znamená?“ 
Podívejte se na webinář našeho předního odborníka Vítka Paulíčka a Tomáše Pouchy, kde vycházíme z velkého dotazníkového šetření mapující přístup společností a reálný přínos metodiky NPS v ČR. Průzkum vznikl ve spolupráci těchto subjektů: Marketingový institut – odborný garant, realizátor + SAS Institute ČR a Sophia solutions.

WEBINÁŘ ZDE

 

Co vlastně dělá ten Amazon? – P(ad)ouchův sloupek v Marketing & Media

Nejcennější značkou světa je Amazon, který sesadil Apple a Google. V ČR si Amazon asociujeme spíš s logistickým překladištěm, avšak málokdo z nás opravdu ví, co se skrývá za úspěchem značky. Tomu se věnujeme v dalším P(ad)ouchově sloupku v Marketing & Media.

 

Dáme jim všem pokuty – P(ad)ouchův sloupek v Marketing & Media

„Chci zvýraznit sílu empatie, lidskosti a, vím, že je to třaskavé téma, ženskosti v byznysu. Jasně, existuje řada empatických mužů, ale já chci řešit ženy. Žena, která chce být úspěšná ve světě byznysu, se musí chovat trochu jako chlap, musí hrát mužskou hru. Přijde mi blbé, že se holky stydí za to, že mají jiné přístupy, protože to bere businessu možnost používat další metody a cesty, jak může být efektivnější. Často se úspěšných žen ptám, kdo v jejich okolí využívá ženský přístup ve své práci. Nemyslím tím odhalené kolínko, ale využívání intuice, empatie, pochopení, trpělivosti a otevřené komunikace…“ Více v dalším P(ad)ouchově sloupku v Marketing & Media.

 

„Jak neztrácet čas v marketingu“
Jak si pomoci, na co si dát pozor – první webinář Marketingového institutu ve spolupráci s IBM. CMO společnosti IBM Irena Schoepp s šéfem MKTI Tomášem Pouchou

WEBINÁŘ ZDE

 

Rozhodování lidi bolí – P(ad)ouchův sloupek v Marketing & Media

„Lidé vůbec nechtějí vybrat to nejlepší řešení. O to jim nejde. Správné řešení je pro ně takové, ze kterého nebudou mít pocit, že udělali chybu. To nám stačí. Navíc každá změna je krok do nejistoty, tudíž je v principu nepříjemná. Lidé změnu nechtějí, změny se bojí nebo se jí minimálně snaží vyhnout. Ukazuje se, že vytasit meč změny a jít dělat revoluce, může dopadnout špatně….“ více od Tomáše v P(ad)ouchově sloupku v Marketing & Media.

 

Neříkejte tomu marketing – P(ad)ouchův sloupek v Marketing & Media

„Existuje málo pojmů, které jsou chápány tak nejasně jako marketing. V MKT v kontextu dneška už nejde o produkt, ale o ovlivňování a řízení zákaznické zkušenosti. MKT mix, jak jsme ho znali, platí už jen jako základ řemesla. Celý svět se zásadně změnil.“ Více v dalším P(ad)OUCHOVĚ sloupku v Marketing & Media

 

Máme to také, abychom nebyli trapní – P(ad)ouchův sloupek v Marketing & Media

„Už za první republiky znamenal nápis “Náš zákazník, náš pán” něco víc, než že zaměstnanci nemají na zákazníky plivat a ignorovat je…Co chci řídit, musím měřit a co tedy u zákaznické zkušenosti? Nesmí to být složité, ale ani moc jednoduché a bylo by dobré, aby se tím mohlo ukázat všechno, co se nám hodí, ale ne moc – a to evidentně umí míra doporučení zákazníků, tedy NPS!“ Čtěte více v dalším P(ad)OUCHOVĚ sloupku v Marketing & Media

 

 

Neváhejte nás kontaktovat

1 + 13 =

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.