Online setkání

V rámci pravidelného formátu se opět podíváme na nové průzkumy, analýzy z trhu marketingu a obchodu. Ve spolupráci s předními výzkumnými agenturami od nás i ze zahraničí se podíváme na nejzajímavější čísla a trendy a společně s předními marketéry je okomentujeme a probereme.

 

Co pofrčí a co asi ne, jak velké jsou propady a v čem jsou nárůsty. Co se ví, co se tuší, co nikdo neví?
Na to si ukážeme čísla a také to pořádně prodiskutujeme!

Zajímavá a z pohledu trendů stěžejní data ze světových průzkumů představí Tomáš Poucha z MKTI

To podstatné na co ve svých průzkumech a analýzách přišli nám představí

Jan Al Amel ze společnosti Simply 5
Lucie Osobová z Ipsosu

Řadu zpráv a analýz následně všem účastníkům nasdílíme.

 

 

Kdy: 13.1. od 14:00 do 16:00 (samotná akce bude trvat 90 minut)

Kde: Online

 

 

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.


Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.