Online setkání
V rámci pravidelného formátu se opět podíváme na nové průzkumy, analýzy z trhu marketingu a obchodu. Ve spolupráci s předními výzkumnými agenturami od nás i ze zahraničí se podíváme na nejzajímavější čísla a trendy a společně s předními marketéry je okomentujeme a probereme.
Co pofrčí a co asi ne, jak velké jsou propady a v čem jsou nárůsty. Co se ví, co se tuší, co nikdo neví?
Na to si ukážeme čísla a také to pořádně prodiskutujeme!
Zajímavá a z pohledu trendů stěžejní data ze světových průzkumů představí Tomáš Poucha z MKTI
To podstatné na co ve svých průzkumech a analýzách přišli nám představí
Jan Al Amel ze společnosti Simply 5
Lucie Osobová z Ipsosu
Řadu zpráv a analýz následně všem účastníkům nasdílíme.
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.