Snídaně Hands On

Víte, co jsou v práci vaše cíle, vaše KPIs? Na základě čeho dostanete bonusy? A hlavně, dává Vám to smysl a můžete do toho mluvit? Jsou dlouhodobé? Asi moc ne… Na dalším setkání ve formátu HandsOn se proto chceme pobavit o tom, jak firmy přistupují ke strategickému plánování. Na kolik let dopředu se ve firmách plánuje a jak je tomu konkrétně u budování značky? Jsou marketingové cíle opravdu dlouhodobé, nebo se mění pokaždé s příchodem nového ředitele či šéfa oddělení?

Chceme se pobavit o tom, proč je důležité sledovat i jiné faktory než počet prokliků na web a produktů zakoupených během promoakce. Protože budování značky stojí na emocích, a to trvá. Chceme sdílet, co komu v oblasti strategického plánování chybí, vzájemně si poradit, jak o nastavení cílů argumentovat s vedením. Jak definovat úspěch, pokud není úplně jednoduše měřitelný a neuhnout z cesty? A proč třeba při budování značky opravdu nestačí myslet na rok či dva dopředu.

Jedná se o formát HandsON, takže začneme příspěvky dvou konkrétních firem a jejich zkušeností, potom si budeme povídat, radit a sdílet zkušenosti mezi s sebou.

Kdy: 28.11. od 8:30 do 11:00

– 8:00 – 8:25 – Registrace
– 8:30 – 9:00 – Neformální networking
– 9:00 – 11:00 – Snídaně

Kde: Tančící Kuchyně

   

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.


Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.