Tak tys mě teda nenapadl aneb kdo je skutečně naší cílovou skupinou?
Pojďme se podívat na správné zacílení marketingu a komunikace. Určitě segmentaci máte, ale neutíkají Vám nějaké důležité skupiny? Necílíte zbytečně a draze na někoho úplně nepodstatného?
Udělat správně segmentaci není úplně snadné a ukazuje se, že skoro každý má co zlepšit.
Proto se podíváme na:
- Nejčastější chyby a také doporučení, jak si to opravit, co očekávat a jak vlastně na to?
- Jaké segmenty se nově objevují, které se nemění?
- Co na to naše i mezinárodní data?
- Čím můžeme hned začít a co je (zatím) zbytečná hudba budoucnosti?
KDY: 22. února od 14,00 hod.
KDE: online
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.