Tak tys mě teda nenapadl aneb kdo je skutečně naší cílovou skupinou?

Pojďme se podívat na správné zacílení marketingu a komunikace. Určitě segmentaci máte, ale neutíkají Vám nějaké důležité skupiny? Necílíte zbytečně a draze na někoho úplně nepodstatného?

Udělat správně segmentaci není úplně snadné a ukazuje se, že skoro každý má co zlepšit.

Proto se podíváme na:

  • Nejčastější chyby a také doporučení, jak si to opravit, co očekávat a jak vlastně na to?
  • Jaké segmenty se nově objevují, které se nemění?
  • Co na to naše i mezinárodní data?
  • Čím můžeme hned začít a co je (zatím) zbytečná hudba budoucnosti?

 

KDY: 22. února od 14,00 hod.

KDE: online

 

 

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.