Online setkání

Pojďme se podívat na aktuální lokální i mezinárodní čísla, výzkumy a předpovědi o tom, co se nám to vlastně v dnešní době v byznysu děje a hlavně, co s tím?

 

V úvodu představí Tomáš Poucha z MKTI celkový rámec z aktuálních výzkumů a předpovědí, zda kdy a jaká krize přichází.

Podíváme se na nejskloňovanější pojmy ze světových médií, jako jsou recese spotřebitelů, nebo recese střední třídy.

 

Málokdo za poslední dobu tak rostl a bylo o nich tak slyšet, jako o společnosti Rohlik.cz.
Olin Novák – člen představenstva společnosti Rohlík.cz nám proto představí, co se u nich vlastně děje, co by mohlo být charakterizováno rčením, že jsou ve správnou dobu na správném místě a co je prostě dobrá práce, řemeslo strategie, a podobně, zkrátka něco, co může „mít každý“ a nemusí se vymlouvat na blbou dobu.

 

Šéf marketingu Esetu a k tomu certifikovaný kouč, lektor, ale i improvizátor Jaroslav Fabián nám představí svůj pohled na nejistoty, příležitosti a zejména improvizaci v této složité a často nepřehledné době. Předá vlastní zkušenosti s tím, jaké jsou základní principy a jejich aplikace pro manažerský život.

 

 

 

 

Kdy: 24.3. od 14:00 do 16:00 (samotná akce bude trvat 90 minut)

Kde: Online

 

 

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.


Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.