Online setkání
Pojďme se podívat na aktuální lokální i mezinárodní čísla, výzkumy a předpovědi o tom, co se nám to vlastně v dnešní době v byznysu děje a hlavně, co s tím?
V úvodu představí Tomáš Poucha z MKTI celkový rámec z aktuálních výzkumů a předpovědí, zda kdy a jaká krize přichází.
Podíváme se na nejskloňovanější pojmy ze světových médií, jako jsou recese spotřebitelů, nebo recese střední třídy.
Málokdo za poslední dobu tak rostl a bylo o nich tak slyšet, jako o společnosti Rohlik.cz.
Olin Novák – člen představenstva společnosti Rohlík.cz nám proto představí, co se u nich vlastně děje, co by mohlo být charakterizováno rčením, že jsou ve správnou dobu na správném místě a co je prostě dobrá práce, řemeslo strategie, a podobně, zkrátka něco, co může „mít každý“ a nemusí se vymlouvat na blbou dobu.
Šéf marketingu Esetu a k tomu certifikovaný kouč, lektor, ale i improvizátor Jaroslav Fabián nám představí svůj pohled na nejistoty, příležitosti a zejména improvizaci v této složité a často nepřehledné době. Předá vlastní zkušenosti s tím, jaké jsou základní principy a jejich aplikace pro manažerský život.
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.