Snídaně Hands On

O CSR se v poslední době mluví celkem hodně. České firmy se postupně učí se mu věnovat, a to jinak než že předají šek nebo vyšlou zaměstnance natírat ploty. Pak je tu ještě sponzoring. Oblast, kde se často pohybují obrovské peníze. Víme, co z něj firma má? Jde o podporu značky, nebo o dobrou věc? Nebo je to úplně mimo. Jaká je jeho přidaná hodnota, návratnost?

Pojďme se podívat na to, jak se ke sponzoringu přistupuje v různých firmách, jak si navzájem mohou pomoci, co mohou změnit, posunout, nastavit, aby bylo jasné, že nesypou peníze do černé díry.

Jako tradičně, po krátkém teoreticko-praktickém úvodním přehledu od MKTI, bude čas na představení přístupu všech zúčastněných. Chodí k nám zástupci retailu, ale i předních bank, operátoři, výrobní společnosti, ale i menší soukromé firmy. Navíc vám představíme výsledky aktuálního a exkluzivního výzkum na téma „sponzoring v očích populace“ od výzkumné agentury IPSOS.

Co je formát Hands On?

Hands on znamená, že se do diskuze mohou zapojit všichni účastníci snídaně. Úvodní přehled vždy udělají zástupci Marketingového institutu, na který naváží všichni účastníci snídaně, které se podělí o své zkušenosti a rozvinou diskuzi nad daným tématem.

Kdy: 17.10. od 8:30 do 11:00

– 8:00 – 8:25 – Registrace
– 8:30 – 9:00 – Neformální networking
– 9:00 – 11:00 – Snídaně

Kde: Tančící Kuchyně

   

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.


Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.