Doba je v obchodě a marketingu opravdu složitá a nepřehledná. Máme v principu dvě možnosti, jak k tomu všemu přistoupit. Buď začneme pořádně šetřit, optimalizovat, zefektivňovat a třeba taky šidit a trochu riskovat s tím, že přijdou klidnější období, nebo všeho toho zmatku a nejasností zkusíme využít, dobýt nová území, přenastavit, změnit. Příležitosti mohou být lokální, velcí mohou povyrůst, ale taky mohou vystřelit náklady a přijít silná recese.
Nebudeme říkat, jestli je lepší konsolidace nebo útok, ale ukážeme si, co jednotlivé varianty mohou znamenat, podíváme se na případové studie z obou možných scénářů, co se komu povedlo, nepovedlo a zkusíme si to aplikovat právě na Váš business a marketing.
Přední osobnosti se pustí do diskuse a budeme moc rádi i za vaše zapojení. Máme připraveného ekonoma, podnikatele, seniorní marketéry i kreativce.
Kdy: 01.06. od 14:00 do 15:30
Kde: online, následný záznam/sestřih bude šířen do médií i odborné veřejnosti, členové vstup zdarma,
ostatní – 1000 Kč bez DPH
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.