Minikonference

Příběhy se vypráví desítky tisíc let. Chceme je, chápeme je, ale umíme je? Jak se staví správný příběh, jak se staví a chová hrdina, jak se to projeví do značky, komunikace, ale i do prodejů, konkrétních ukazatelů, denních životů marketérů.

Nebudeme se učit napsat povídku (i když to potom doma také zvládnete), ale podíváme se na principy a opodstatnění příběhu, ukážeme si praktické použití příběhu v denním životě  a to ve zcela běžných a vlastně nudných oblastech, jako jsou prezentace, tabulky nebo grafy v rámci denní operativy, ale i principy strategie v podobě pochopitelného plánu, komunikační koncepce nebo podstaty značky.
Jak tam příběh dostat, jak s tím pracovat, jaké techniky a postupy používat, na co si dávat pozor a co vůbec není důležité?
Pod vedením profesionálů na příběhy a principy gamifikace na jedné straně – Eliška Mabel Morkes ze společnosti Mise Hero a Tomáš Poucha z MKTI z pohledu marketingového a strategického rámce – ukážeme si celkový rámec storytellingu, napojíme do světa marketingu a potom si to ve workshopové části vyzkoušíme.

 

Kdy: 5.2. od 13:00 do 17:00

Kde: HP Inc.,  Za Brumlovkou 1559/5, Praha 4, recepce je v 8. patře

 

 

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.