Minikonference
Příběhy se vypráví desítky tisíc let. Chceme je, chápeme je, ale umíme je? Jak se staví správný příběh, jak se staví a chová hrdina, jak se to projeví do značky, komunikace, ale i do prodejů, konkrétních ukazatelů, denních životů marketérů.
Nebudeme se učit napsat povídku (i když to potom doma také zvládnete), ale podíváme se na principy a opodstatnění příběhu, ukážeme si praktické použití příběhu v denním životě a to ve zcela běžných a vlastně nudných oblastech, jako jsou prezentace, tabulky nebo grafy v rámci denní operativy, ale i principy strategie v podobě pochopitelného plánu, komunikační koncepce nebo podstaty značky.
Jak tam příběh dostat, jak s tím pracovat, jaké techniky a postupy používat, na co si dávat pozor a co vůbec není důležité?
Pod vedením profesionálů na příběhy a principy gamifikace na jedné straně – Eliška Mabel Morkes ze společnosti Mise Hero a Tomáš Poucha z MKTI z pohledu marketingového a strategického rámce – ukážeme si celkový rámec storytellingu, napojíme do světa marketingu a potom si to ve workshopové části vyzkoušíme.
Kdy: 5.2. od 13:00 do 17:00
Kde: HP Inc., Za Brumlovkou 1559/5, Praha 4, recepce je v 8. patře
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.