Minikonference
Kdo dnes není kreativní, jako by ani nebyl. Kreativní musí být kuchaři, zahradníci a samozřejmě i marketéři a to nejen v reklamě, ale i v produktech, nabídkách, ale i procesech a přístupech. Jak to dělá Amazon? A jak to řeší Alza.cz? V rámci další minikonference si popíšeme principy kreativních řešení napříč marketingovým mixem, ukážeme si zajímavé případové studie, ale i konkrétní data ukazující jak, co, kdy fungovalo, co to přineslo a potvrdíme si, že nejjistější cesta za úspěchem je riskovat.
Probereme ze 3 úhlů:
Následovat bude workshop, kde budeme hledat místa a cesty, kde být kreativní prostě přinese efekt.
Proč přijít:
- Ukážeme si, jak a kde je/není kreativa důležitá v marketingu
- Jaké jsou principy kreativního řešení a musíme být kreativní všude?
- Je kreativní riskovat? Je risk kreativa sama?
- Ukážeme si konkrétní případy a data, kde se to vyplatilo
Kdy: 15.5. od 13:30 do 17:00 hod.
– 13:30 – 15:00 – 1. část
– 15:00 – 15:30 – Přestávka
– 15:30 – 17:00 – 2. část
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.