Minikonference

Kdo dnes není kreativní, jako by ani nebyl. Kreativní musí být kuchaři, zahradníci a samozřejmě i marketéři a to nejen v reklamě, ale i v produktech, nabídkách, ale i procesech a přístupech. Jak to dělá Amazon? A jak to řeší Alza.cz? V rámci další minikonference si popíšeme principy kreativních řešení napříč marketingovým mixem, ukážeme si zajímavé případové studie, ale i konkrétní data ukazující jak, co, kdy fungovalo, co to přineslo a potvrdíme si, že nejjistější cesta za úspěchem je riskovat.

Probereme ze 3 úhlů:

1. Kreativa – v širším slova smyslu – v řešení, v přístupu, produktech, nabídce, logistice apod. – není lepšího příkladu než Amazon. Přestože ho všichni uvádí jako referenci, málokdo jde do hloubky a podstaty jejich úspěchu. My se podíváme Amazonu pod pokličku – připravili jsme detailní analýzu celkového ekosystému Amazonu, na kterém si ukážeme vše v kontextu.
2. Kreativa – z pohledu agentury – zajímavé case studies (pozitivní a negativní přínosy) – vystoupí Razvan Capanescu z kreativního klanu McCannů a provede nás tím nejzajímavějším ze světa agentury, kde se riskovat vyplatilo a kde se to raději nemělo stát 🙂

3. Kreativa –  z pohledu zadavatele – (pozitivni a negativni přínosy) – kreativně milovaná i nenáviděná Alza.cz, ale přesto příklad klienta, který to prostě dělá dobře – vystoupí ideamaker a copywriter Martin Müller, Alza.cz

Následovat bude workshop, kde budeme hledat místa a cesty, kde být kreativní prostě přinese efekt.

Proč přijít:

  • Ukážeme si, jak a kde je/není kreativa důležitá v marketingu
  • Jaké jsou principy kreativního řešení a musíme být kreativní všude?
  • Je kreativní riskovat? Je risk kreativa sama?
  • Ukážeme si konkrétní případy a data, kde se to vyplatilo

Kdy: 15.5. od 13:30 do 17:00 hod.

– 13:00 – 13:25 – Registrace
– 13:30 – 15:00 – 1. část
– 15:00 – 15:30 – Přestávka
– 15:30 – 17:00 – 2. část
Kde: MICROSOFT, s.r.o., Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4
   

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.


Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.