Pravidelné akce

Naše pravidelné jsou vždy plné zajímavých hostů na aktuální, nejasná a konkrétní témata. Pomocí případových studií, workshopů, diskuzi a konkrétních řešení problémů, je jejich hlavním cílem  pomoc při řešení problémů ve Vaší společnosti.

 

Plánované akce:

404 - Nenalezeno

Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.

Snídaně

Ranní akce s představením konkrétního řešení konkrétního problému v konkrétní společnosti. Ukážeme Vám, jak se některé věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech a tím Vás inspirujeme k řešení Vašich problémů.

8:30 – 11:00
Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

Minikonferece

Akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení speakři nám vždy představí nejen teoretický rámec, ale Vy sami si vše můžete vyzkoušet i v rámci praktického workshopu.

13:30 – 17:00
Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

Setkání

Setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Zde se nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme.

18:00 – 20:30
Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

Proběhlé akce

B2B monitor – Co dělat a kolik to může vydělat v B2B

B2B monitor – Co dělat a kolik to může vydělat v B2B

Za hojné účasti jsme se 10. února sešli v Tančící kuchyni nad výsledky unikátního průzkumu B2B monitor, na kterém se Marketingový institut podílel se společností B-inside. Průzkum mapuje jednotlivé oblasti B2B marketingu ve firmách a umožňuje tak srovnání v rámci...

číst více
Velká láska světem letí – aneb jak na employee branding

Velká láska světem letí – aneb jak na employee branding

Na setkání IIK, které proběhlo za hojné účasti v prostorách IPSOSU, jsme se tentokrát zaměřili na employee branding. Hodně se o tom mluví, ale málokdo ví, jak k tomu přistoupit. Díky pestrému výběru hostů jsme se dostali přes teoretické základy a průzkumy až ke...

číst více
A víte, že..? aneb stěžejní chyby

A víte, že..? aneb stěžejní chyby

Ve světě marketingu a zejména v B2B je celá řada oblastí, které se dělají špatně. Důvodem může být, že se neví jak na ně, nebo se vlastně ani neví, že je něco špatně. Každý host první letošní minikonference, která se uskutečnila 20. ledna, poukázal na stěžejní chyby v...

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.