Pravidelné akce

Naše pravidelné jsou vždy plné zajímavých hostů na aktuální, nejasná a konkrétní témata. Pomocí případových studií, workshopů, diskuzi a konkrétních řešení problémů, je jejich hlavním cílem  pomoc při řešení problémů ve Vaší společnosti.

Přinášíme také nové formáty, abyste mohli šetřit čas na maximum, být na našich akcích vzdáleně nebo si zpětně poslechnout to důležité, co Vám pomůže v praxi, ale i abyste díky znalosti z celého trhu mohli svou práci dělat lépe – webináře, konzultace na dálku, čtvrtletní sborníky …

 

Plánované akce:

404 - Nenalezeno

Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.

Osobní setkání

„Hands on“ – tedy formát kulatého stolu, kde všichni přiloží ruku k dílu, respektive do společné diskuse. Vždy si krátce nastavíme teoretický rámec a potom se všichni účastníci podělí, jak danou problematiku řeší, jaké mají zkušenosti i nejasnosti. Přidanou hodnotou těchto akcí je velké množství inspirace, velmi rozdílné pohledy z různých olastí – od financí, výroby, poradenství, B2B i retailu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Návštěva u“ – akce ve formátu návštěvy a představení konkrétního řešení, konkrétních problémů, v jedné, konkrétní společnosti. Díváme se, jak se věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech, jak to v dané společnosti vůbec vypadá. Je to oblíbený, inspiratovní formát, kde je možné vidět věci mnohem více do detailu. Občas se návštěvy mohou konat i digitálně formou webináře nebo videopodcastu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Minikonference“ – akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení praktici nám vždy představí teoretický rámec a případové studie složitějšího a většího tématu. Účastníci si poté sami vše mohou vyzkoušet v rámci praktického workshopu.

Trvání zhruba 3,5 hodiny. Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Přehlídky/Setkání“ – setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme. I zde občas přinášíme digitální formu setkání.

Trvání většinou 18:00 – 20:30 hod. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma.

Online akce

„Webináře“ – cca jednou měsíčně v předem daný termín
Jedná se o interaktivní online formáty, kde je možné v průběhu prezentace pokládat otázky, reagovat, zapojovat se do vysílání v reálném čase. V předem stanoveném termínu tak budou předvedeny zajímavé případové studie, přístupy či názory. Každý webinář je poté umístěn v archivu.

Trvání do 45 minut, Vstupy jsou zdarma pro všechny členy, případně na speciální pozvání. Archívní záznamy jsou přístupné jen pro členy.

Videopodcasty

Jsou to průběžně uvolňovaná videa spojená převážně s přednáškami, ukázkami a vysvětlením metodik, či přístupů, případně reportáže.

Jsou zdarma pro všechny členy v archivu, vybrané, či zkrácené videopodcasty jsou potom k dispozici i volně.
Trvání do 30 minut.

 

Proběhlé akce

Úspěšný B2B obchod v ČR i přes půl světa

Úspěšný B2B obchod v ČR i přes půl světa

Na další snídani jsme se podívali na marketing ve firmě Adler Czech, a.s., která je největším dodavatelem reklamního textilu v České republice a působí v dalších 16 zemích Evropy. František Grunt, marketingový ředitel a Martina Weberová, manažerka produktového...

číst více
Jak se dělá marketing ve společnosti Marks & Spencer

Jak se dělá marketing ve společnosti Marks & Spencer

Na červnové snídani jsme nahlédli pod pokličku marketingu v Marks and Spencer. Slyšeli jsme, jak si stojí, jaké problémy řeší a které kanály využívají. Dozvěděli jsme se podrobnosti o jejich CRM a nechali se inspirovat inovativními projekty. Marks and Spencer může...

číst více
Show me – Naplnění prázdných buzzwordů a frází

Show me – Naplnění prázdných buzzwordů a frází

Na poslední minikonferenci jsme nemluvili o tom, že by se něco mělo dělat, ale probrali jsme, jak konkrétně věci dělat. V rámci našeho přístupu Show me, jsme si posvítili na některé pojmy, které už téměř ztratily obsah. Hodně se o nich sice mluví, ale u toho to často...

číst více
B2B monitor – Co dělat a kolik to může vydělat v B2B

B2B monitor – Co dělat a kolik to může vydělat v B2B

Za hojné účasti jsme se 10. února sešli v Tančící kuchyni nad výsledky unikátního průzkumu B2B monitor, na kterém se Marketingový institut podílel se společností B-inside. Průzkum mapuje jednotlivé oblasti B2B marketingu ve firmách a umožňuje tak srovnání v rámci...

číst více
Velká láska světem letí – aneb jak na employee branding

Velká láska světem letí – aneb jak na employee branding

Na setkání IIK, které proběhlo za hojné účasti v prostorách IPSOSU, jsme se tentokrát zaměřili na employee branding. Hodně se o tom mluví, ale málokdo ví, jak k tomu přistoupit. Díky pestrému výběru hostů jsme se dostali přes teoretické základy a průzkumy až ke...

číst více
A víte, že..? aneb stěžejní chyby

A víte, že..? aneb stěžejní chyby

Ve světě marketingu a zejména v B2B je celá řada oblastí, které se dělají špatně. Důvodem může být, že se neví jak na ně, nebo se vlastně ani neví, že je něco špatně. Každý host první letošní minikonference, která se uskutečnila 20. ledna, poukázal na stěžejní chyby v...

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.