Pravidelné akce

Potkáváme se na akcích nad tématy v oblasti interní komunikace, co nás fascinují, kde přinášíme konkrétní řešení, konkrétní pomoc a hlavně možnost setkat se s osobnostmi, diskutovat, vzájemně se inspirovat.

SETKÁNÍna aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Zde se nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme

MINIKONFERENCE: akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení speakeři nám vždy představí nejen teoretický rámec, ale Vy sami si vše můžete vyzkoušet i v rámci praktického workshopu

SNÍDANĚranní akce s představením konkrétních řešení konkrétních problému v konkrétních společnostech. Ukážeme Vám, jak se některé věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech a tím Vás inspirujeme k řešení Vašich problémů

WEBINÁŘEonline akce v reálném čase s představením konkrétních řešení, přístupů a možností, které se prakticky hodí a je dobré se k nim vrátit

 

Plánované akce:

404 - Nenalezeno

Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.

Osobní setkání

„Hands on“ – tedy formát kulatého stolu, kde všichni přiloží ruku k dílu, respektive do společné diskuse. Vždy si krátce nastavíme teoretický rámec a potom se všichni účastníci podělí, jak danou problematiku řeší, jaké mají zkušenosti i nejasnosti. Přidanou hodnotou těchto akcí je velké množství inspirace, velmi rozdílné pohledy z různých olastí – od financí, výroby, poradenství, B2B i retailu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Návštěva u“ – akce ve formátu návštěvy a představení konkrétního řešení, konkrétních problémů, v jedné, konkrétní společnosti. Díváme se, jak se věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech, jak to v dané společnosti vůbec vypadá. Je to oblíbený, inspiratovní formát, kde je možné vidět věci mnohem více do detailu. Občas se návštěvy mohou konat i digitálně formou webináře nebo videopodcastu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Minikonference“ – akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení praktici nám vždy představí teoretický rámec a případové studie složitějšího a většího tématu. Účastníci si poté sami vše mohou vyzkoušet v rámci praktického workshopu.

Trvání zhruba 3,5 hodiny. Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Přehlídky/Setkání“ – setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme. I zde občas přinášíme digitální formu setkání.

Trvání většinou 18:00 – 20:30 hod. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma.

Online akce

„Webináře“ – cca jednou měsíčně v předem daný termín
Jedná se o interaktivní online formáty, kde je možné v průběhu prezentace pokládat otázky, reagovat, zapojovat se do vysílání v reálném čase. V předem stanoveném termínu tak budou předvedeny zajímavé případové studie, přístupy či názory. Každý webinář je poté umístěn v archivu.

Trvání do 45 minut, Vstupy jsou zdarma pro všechny členy, případně na speciální pozvání. Archívní záznamy jsou přístupné jen pro členy.

Videopodcasty

Jsou to průběžně uvolňovaná videa spojená převážně s přednáškami, ukázkami a vysvětlením metodik, či přístupů, případně reportáže.

Jsou zdarma pro všechny členy v archivu, vybrané, či zkrácené videopodcasty jsou potom k dispozici i volně.
Trvání do 30 minut.

 

Proběhlé akce

Kdo může za úspěch?

Kdo může za úspěch?

První konference uspořádána ve spolupráci Institutu interní komunikace a Marketingového institutu se za bohaté účasti uskutečnila 28. listopadu. Kdo může za úspěch v byznysu a jak na něj? Na to jsme hledali odpověď s předními osobnostmi českého byznysu. Po přednáškové...

číst více
Co chtít a co je možné dostat od digitálních nástrojů

Co chtít a co je možné dostat od digitálních nástrojů

Jaké jsou hlavní možné přínosy a tedy i požadavky na digitální nástroje a digitální komunikaci ve firmě? Podívali jsme se na listopadovém setkání. Na setkání vystoupil Jan Valdman z IBM, Viktorie Janáčková (SAP), Stanislava Mátlová (AXA), Andrea Studihradová a Marika...

číst více
Jak se dělá (nejen MKT) v Airbnb

Jak se dělá (nejen MKT) v Airbnb

Na další z marketingových snídaní jsme se opět zaměřili na konkrétní společnost. Tentokrát jsme nahlédli do Airbnb. Pozvání přijal Václav Gráf a společně jsme se podívali, jak se u nich dělá marketing. Konkrétně jsme se zaměřili na ten směrem k hostitelům. Airbnb díky...

číst více
Jak využít sociální sítě na (skutečný) prodej

Jak využít sociální sítě na (skutečný) prodej

Jak prodávat přes Facebook nebo LinkedIn? Jaký je recept Alzy? A jak nám může pomoci content marketing? Na to jsme se podívali na listopadovém setkání s Petrem Pluháčkem (Socialsharks), Veronikou Lencovou (Performance vision), Františkem Hůlkou (Alza) a Michalem...

číst více
CreativeDock – garáž plná start-upů

CreativeDock – garáž plná start-upů

Jak se dělá marketing v jedné z nejúspěšnějších společností, která staví a rozjíždí start-upy u nás? Na poslední snídani jsme se podívali na stáj, ze které vyjely značky, jako je Zonky, Sečteno.cz a celá řada jiných. Pozvání přijal zakladatel Martin Pejša....

číst více
Úspěšný B2B obchod v ČR i přes půl světa

Úspěšný B2B obchod v ČR i přes půl světa

Na další snídani jsme se podívali na marketing ve firmě Adler Czech, a.s., která je největším dodavatelem reklamního textilu v České republice a působí v dalších 16 zemích Evropy. František Grunt, marketingový ředitel a Martina Weberová, manažerka produktového...

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.