Pravidelné akce

Naše pravidelné jsou vždy plné zajímavých hostů na aktuální, nejasná a konkrétní témata. Pomocí případových studií, workshopů, diskuzi a konkrétních řešení problémů, je jejich hlavním cílem  pomoc při řešení problémů ve Vaší společnosti.

Přinášíme také nové formáty, abyste mohli šetřit čas na maximum, být na našich akcích vzdáleně nebo si zpětně poslechnout to důležité, co Vám pomůže v praxi, ale i abyste díky znalosti z celého trhu mohli svou práci dělat lépe – webináře, konzultace na dálku, čtvrtletní sborníky …

 

Plánované akce:

404 - Nenalezeno

Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.

Osobní setkání

„Hands on“ – tedy formát kulatého stolu, kde všichni přiloží ruku k dílu, respektive do společné diskuse. Vždy si krátce nastavíme teoretický rámec a potom se všichni účastníci podělí, jak danou problematiku řeší, jaké mají zkušenosti i nejasnosti. Přidanou hodnotou těchto akcí je velké množství inspirace, velmi rozdílné pohledy z různých olastí – od financí, výroby, poradenství, B2B i retailu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Návštěva u“ – akce ve formátu návštěvy a představení konkrétního řešení, konkrétních problémů, v jedné, konkrétní společnosti. Díváme se, jak se věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech, jak to v dané společnosti vůbec vypadá. Je to oblíbený, inspiratovní formát, kde je možné vidět věci mnohem více do detailu. Občas se návštěvy mohou konat i digitálně formou webináře nebo videopodcastu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Minikonference“ – akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení praktici nám vždy představí teoretický rámec a případové studie složitějšího a většího tématu. Účastníci si poté sami vše mohou vyzkoušet v rámci praktického workshopu.

Trvání zhruba 3,5 hodiny. Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Přehlídky/Setkání“ – setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme. I zde občas přinášíme digitální formu setkání.

Trvání většinou 18:00 – 20:30 hod. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma.

Online akce

„Webináře“ – cca jednou měsíčně v předem daný termín
Jedná se o interaktivní online formáty, kde je možné v průběhu prezentace pokládat otázky, reagovat, zapojovat se do vysílání v reálném čase. V předem stanoveném termínu tak budou předvedeny zajímavé případové studie, přístupy či názory. Každý webinář je poté umístěn v archivu.

Trvání do 45 minut, Vstupy jsou zdarma pro všechny členy, případně na speciální pozvání. Archívní záznamy jsou přístupné jen pro členy.

Videopodcasty

Jsou to průběžně uvolňovaná videa spojená převážně s přednáškami, ukázkami a vysvětlením metodik, či přístupů, případně reportáže.

Jsou zdarma pro všechny členy v archivu, vybrané, či zkrácené videopodcasty jsou potom k dispozici i volně.
Trvání do 30 minut.

 

Proběhlé akce

Jak zapojit selský rozum aneb jak na storytelling inhouse

Jak zapojit selský rozum aneb jak na storytelling inhouse

Květnová minikonference proběhla v netradičním duchu a byla zaměřená převážně na workshopy.  Co si můžeme udělat sami a co je lepší, aby nám dělal někdo jiný? Co se kdy vyplatí? Jak na to prakticky a co dělat, když nemáme čas nebo peníze na zadání agentuře? Jak na...

číst více
Data nebo dobrý pocit?

Data nebo dobrý pocit?

Jsou k rozhodování potřeba data nebo nám stačí intuice? Kdy nás data svedou z cesty a kdy nám mohou naopak pomoci? Na to jsme se podívali v rámci vyloženě prakticky pojaté minikonferenci. Jak je u nás zvykem, na závěr jsme si v rámci workshopu i ukázali. „Obrázkovač,...

číst více
Pietro Filipi – Jak dát značce skutečný obsah?

Pietro Filipi – Jak dát značce skutečný obsah?

Skoro každá společnost řeší svou značku - jen je dost velký rozdíl v tom, jestli je to jen pro komunikaci, nebo je to myšleno vážně a značka se promítá do samotného fungování celé společnosti. To je něco, co řeší v Pietro Filipi. Známá a uznávaná česká značka z...

číst více
Jak prodat to, co prodávají všichni?

Jak prodat to, co prodávají všichni?

„Dávejte zákazníkům něco navíc. Musí to být pro ně relevantní.“ Je řada oblastí, ve kterých se nabízí velice podobné produkty, služby nebo balíčky a není úplně snadné najít cestu, odlišit se, nechat si zaplatit a pokud možno ještě více. Jak na to? Co a kde hledat? Kde...

číst více

Customer Experience, aneb nalijme si čisté víno

Zákaznická zkušenost je dnes tématem skoro každé marketingové prezentace. Jaká je skutečná situace? Na co se zaměřit? Jaké jsou možnosti a trendy? Jak konkrétně přistoupit k jejímu nastavení? Jací jsme jako zákazníci? Jsme náročnější – srovnáváme nabídky, jsme...

číst více
Když už zákazníka máte, tak koukejte, aby žil

Když už zákazníka máte, tak koukejte, aby žil

"Říká se, že získat nového zákazníka je několikrát dražší než udržet si stávajícího. Ve Slevomatu to můžeme jen potvrdit a remarketingu proto věnujeme maximální pozornost.“ Marketing Slevomatu je celých 6 let postaven nejen na získávání nových zákazníků, ale především...

číst více
Kdo může za úspěch?

Kdo může za úspěch?

První konference uspořádána ve spolupráci Institutu interní komunikace a Marketingového institutu se za bohaté účasti uskutečnila 28. listopadu. Kdo může za úspěch v byznysu a jak na něj? Na to jsme hledali odpověď s předními osobnostmi českého byznysu. Po přednáškové...

číst více
Co chtít a co je možné dostat od digitálních nástrojů

Co chtít a co je možné dostat od digitálních nástrojů

Jaké jsou hlavní možné přínosy a tedy i požadavky na digitální nástroje a digitální komunikaci ve firmě? Podívali jsme se na listopadovém setkání. Na setkání vystoupil Jan Valdman z IBM, Viktorie Janáčková (SAP), Stanislava Mátlová (AXA), Andrea Studihradová a Marika...

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.