Pravidelné akce

Naše pravidelné jsou vždy plné zajímavých hostů na aktuální, nejasná a konkrétní témata. Pomocí případových studií, workshopů, diskuzi a konkrétních řešení problémů, je jejich hlavním cílem  pomoc při řešení problémů ve Vaší společnosti.

 

Plánované akce:

404 - Nenalezeno

Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.

Snídaně

Ranní akce s představením konkrétního řešení konkrétního problému v konkrétní společnosti. Ukážeme Vám, jak se některé věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech a tím Vás inspirujeme k řešení Vašich problémů.

8:30 – 11:00
Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

Minikonferece

Akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení speakři nám vždy představí nejen teoretický rámec, ale Vy sami si vše můžete vyzkoušet i v rámci praktického workshopu.

13:30 – 17:00
Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

Setkání

Setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Zde se nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme.

18:00 – 20:30
Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

Proběhlé akce

Kdo může za úspěch?

Kdo může za úspěch?

První konference uspořádána ve spolupráci Institutu interní komunikace a Marketingového institutu se za bohaté účasti uskutečnila 28. listopadu. Kdo může za úspěch v byznysu a jak na něj? Na to jsme hledali odpověď s předními osobnostmi českého byznysu. Po přednáškové...

číst více
Co chtít a co je možné dostat od digitálních nástrojů

Co chtít a co je možné dostat od digitálních nástrojů

Jaké jsou hlavní možné přínosy a tedy i požadavky na digitální nástroje a digitální komunikaci ve firmě? Podívali jsme se na listopadovém setkání. Na setkání vystoupil Jan Valdman z IBM, Viktorie Janáčková (SAP), Stanislava Mátlová (AXA), Andrea Studihradová a Marika...

číst více
Jak se dělá (nejen MKT) v Airbnb

Jak se dělá (nejen MKT) v Airbnb

Na další z marketingových snídaní jsme se opět zaměřili na konkrétní společnost. Tentokrát jsme nahlédli do Airbnb. Pozvání přijal Václav Gráf a společně jsme se podívali, jak se u nich dělá marketing. Konkrétně jsme se zaměřili na ten směrem k hostitelům. Airbnb díky...

číst více
Jak využít sociální sítě na (skutečný) prodej

Jak využít sociální sítě na (skutečný) prodej

Jak prodávat přes Facebook nebo LinkedIn? Jaký je recept Alzy? A jak nám může pomoci content marketing? Na to jsme se podívali na listopadovém setkání s Petrem Pluháčkem (Socialsharks), Veronikou Lencovou (Performance vision), Františkem Hůlkou (Alza) a Michalem...

číst více
CreativeDock – garáž plná start-upů

CreativeDock – garáž plná start-upů

Jak se dělá marketing v jedné z nejúspěšnějších společností, která staví a rozjíždí start-upy u nás? Na poslední snídani jsme se podívali na stáj, ze které vyjely značky, jako je Zonky, Sečteno.cz a celá řada jiných. Pozvání přijal zakladatel Martin Pejša....

číst více
Úspěšný B2B obchod v ČR i přes půl světa

Úspěšný B2B obchod v ČR i přes půl světa

Na další snídani jsme se podívali na marketing ve firmě Adler Czech, a.s., která je největším dodavatelem reklamního textilu v České republice a působí v dalších 16 zemích Evropy. František Grunt, marketingový ředitel a Martina Weberová, manažerka produktového...

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.