Pravidelné akce

Naše pravidelné jsou vždy plné zajímavých hostů na aktuální, nejasná a konkrétní témata. Pomocí případových studií, workshopů, diskuzi a konkrétních řešení problémů, je jejich hlavním cílem  pomoc při řešení problémů ve Vaší společnosti.

 

Plánované akce:

404 - Nenalezeno

Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.

Snídaně

Ranní akce s představením konkrétního řešení konkrétního problému v konkrétní společnosti. Ukážeme Vám, jak se některé věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech a tím Vás inspirujeme k řešení Vašich problémů.

8:30 – 11:00
Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

Minikonferece

Akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení speakři nám vždy představí nejen teoretický rámec, ale Vy sami si vše můžete vyzkoušet i v rámci praktického workshopu.

13:30 – 17:00
Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

Setkání

Setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Zde se nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme.

18:00 – 20:30
Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

Proběhlé akce

Jak využít sociální sítě na (skutečný) prodej

Jak využít sociální sítě na (skutečný) prodej

Jak prodávat přes Facebook nebo LinkedIn? Jaký je recept Alzy? A jak nám může pomoci content marketing? Na to jsme se podívali na listopadovém setkání s Petrem Pluháčkem (Socialsharks), Veronikou Lencovou (Performance vision), Františkem Hůlkou (Alza) a Michalem...

číst více
CreativeDock – garáž plná start-upů

CreativeDock – garáž plná start-upů

Jak se dělá marketing v jedné z nejúspěšnějších společností, která staví a rozjíždí start-upy u nás? Na poslední snídani jsme se podívali na stáj, ze které vyjely značky, jako je Zonky, Sečteno.cz a celá řada jiných. Pozvání přijal zakladatel Martin Pejša....

číst více
Úspěšný B2B obchod v ČR i přes půl světa

Úspěšný B2B obchod v ČR i přes půl světa

Na další snídani jsme se podívali na marketing ve firmě Adler Czech, a.s., která je největším dodavatelem reklamního textilu v České republice a působí v dalších 16 zemích Evropy. František Grunt, marketingový ředitel a Martina Weberová, manažerka produktového...

číst více
Jak se dělá marketing ve společnosti Marks & Spencer

Jak se dělá marketing ve společnosti Marks & Spencer

Na červnové snídani jsme nahlédli pod pokličku marketingu v Marks and Spencer. Slyšeli jsme, jak si stojí, jaké problémy řeší a které kanály využívají. Dozvěděli jsme se podrobnosti o jejich CRM a nechali se inspirovat inovativními projekty. Marks and Spencer může...

číst více
Show me – Naplnění prázdných buzzwordů a frází

Show me – Naplnění prázdných buzzwordů a frází

Na poslední minikonferenci jsme nemluvili o tom, že by se něco mělo dělat, ale probrali jsme, jak konkrétně věci dělat. V rámci našeho přístupu Show me, jsme si posvítili na některé pojmy, které už téměř ztratily obsah. Hodně se o nich sice mluví, ale u toho to často...

číst více
B2B monitor – Co dělat a kolik to může vydělat v B2B

B2B monitor – Co dělat a kolik to může vydělat v B2B

Za hojné účasti jsme se 10. února sešli v Tančící kuchyni nad výsledky unikátního průzkumu B2B monitor, na kterém se Marketingový institut podílel se společností B-inside. Průzkum mapuje jednotlivé oblasti B2B marketingu ve firmách a umožňuje tak srovnání v rámci...

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.