Pravidelné akce

Naše pravidelné jsou vždy plné zajímavých hostů na aktuální, nejasná a konkrétní témata. Pomocí případových studií, workshopů, diskuzi a konkrétních řešení problémů, je jejich hlavním cílem  pomoc při řešení problémů ve Vaší společnosti.

 

Plánované akce:

404 - Nenalezeno

Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.

Snídaně

Ranní akce s představením konkrétního řešení konkrétního problému v konkrétní společnosti. Ukážeme Vám, jak se některé věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech a tím Vás inspirujeme k řešení Vašich problémů.

8:30 – 11:00
Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

Minikonferece

Akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení speakři nám vždy představí nejen teoretický rámec, ale Vy sami si vše můžete vyzkoušet i v rámci praktického workshopu.

13:30 – 17:00
Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

Setkání

Setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Zde se nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme.

18:00 – 20:30
Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

Proběhlé akce

Jak si získat důvěru managementu a respekt boardu?

Jak si získat důvěru managementu a respekt boardu?

Na červnové snídani IIK jsme přivítali Šárku Samkovou, zakládající členku Institutu interní komunikace, která se s námi podělila o svou zkušenost, jak si získat a nadchnout management pro interní komunikaci. Šárka nám představila případovou studii ze Sberbank, kde se...

číst více
Snídaně s Nativií

Snídaně s Nativií

  Na další snídaní MKTI jsme Vám představili pohled majitelky společnosti Nativia a projektu Kočka není pes Zuzanu Kulhavou, která se s námi podělila o to, jak rozjet úspěšný business od nuly, co to obnáší, jakou míru nasazení, znalosti trhu a víru v sebe samého je...

číst více
Tak Ukaž – Hradec Králové

Tak Ukaž – Hradec Králové

Konference plná příkladů a relevance z regionu. Žádné prázdné pojmy, jen to důležité a přínosné pro podnikání. Přesně o tom byla první zastávka naší Roadshow v Hradci Králové. V rámci tří bloků (výkon a data, propojení a procesy, komunikace a spolupráce) nás do tématu...

číst více
Jak zapojit selský rozum aneb jak na storytelling inhouse

Jak zapojit selský rozum aneb jak na storytelling inhouse

Květnová minikonference proběhla v netradičním duchu a byla zaměřená převážně na workshopy.  Co si můžeme udělat sami a co je lepší, aby nám dělal někdo jiný? Co se kdy vyplatí? Jak na to prakticky a co dělat, když nemáme čas nebo peníze na zadání agentuře? Jak na...

číst více
Data nebo dobrý pocit?

Data nebo dobrý pocit?

Jsou k rozhodování potřeba data nebo nám stačí intuice? Kdy nás data svedou z cesty a kdy nám mohou naopak pomoci? Na to jsme se podívali v rámci vyloženě prakticky pojaté minikonferenci. Jak je u nás zvykem, na závěr jsme si v rámci workshopu i ukázali. „Obrázkovač,...

číst více
Pietro Filipi – Jak dát značce skutečný obsah?

Pietro Filipi – Jak dát značce skutečný obsah?

Skoro každá společnost řeší svou značku - jen je dost velký rozdíl v tom, jestli je to jen pro komunikaci, nebo je to myšleno vážně a značka se promítá do samotného fungování celé společnosti. To je něco, co řeší v Pietro Filipi. Známá a uznávaná česká značka z...

číst více
Jak prodat to, co prodávají všichni?

Jak prodat to, co prodávají všichni?

„Dávejte zákazníkům něco navíc. Musí to být pro ně relevantní.“ Je řada oblastí, ve kterých se nabízí velice podobné produkty, služby nebo balíčky a není úplně snadné najít cestu, odlišit se, nechat si zaplatit a pokud možno ještě více. Jak na to? Co a kde hledat? Kde...

číst více

Customer Experience, aneb nalijme si čisté víno

Zákaznická zkušenost je dnes tématem skoro každé marketingové prezentace. Jaká je skutečná situace? Na co se zaměřit? Jaké jsou možnosti a trendy? Jak konkrétně přistoupit k jejímu nastavení? Jací jsme jako zákazníci? Jsme náročnější – srovnáváme nabídky, jsme...

číst více
Když už zákazníka máte, tak koukejte, aby žil

Když už zákazníka máte, tak koukejte, aby žil

"Říká se, že získat nového zákazníka je několikrát dražší než udržet si stávajícího. Ve Slevomatu to můžeme jen potvrdit a remarketingu proto věnujeme maximální pozornost.“ Marketing Slevomatu je celých 6 let postaven nejen na získávání nových zákazníků, ale především...

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.