Pravidelné akce

Naše pravidelné jsou vždy plné zajímavých hostů na aktuální, nejasná a konkrétní témata. Pomocí případových studií, workshopů, diskuzi a konkrétních řešení problémů, je jejich hlavním cílem  pomoc při řešení problémů ve Vaší společnosti.

Přinášíme také nové formáty, abyste mohli šetřit čas na maximum, být na našich akcích vzdáleně nebo si zpětně poslechnout to důležité, co Vám pomůže v praxi, ale i abyste díky znalosti z celého trhu mohli svou práci dělat lépe – webináře, konzultace na dálku, čtvrtletní sborníky …

 

Plánované akce:

404 - Nenalezeno

Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.

Osobní setkání

„Hands on“ – tedy formát kulatého stolu, kde všichni přiloží ruku k dílu, respektive do společné diskuse. Vždy si krátce nastavíme teoretický rámec a potom se všichni účastníci podělí, jak danou problematiku řeší, jaké mají zkušenosti i nejasnosti. Přidanou hodnotou těchto akcí je velké množství inspirace, velmi rozdílné pohledy z různých olastí – od financí, výroby, poradenství, B2B i retailu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Návštěva u“ – akce ve formátu návštěvy a představení konkrétního řešení, konkrétních problémů, v jedné, konkrétní společnosti. Díváme se, jak se věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech, jak to v dané společnosti vůbec vypadá. Je to oblíbený, inspiratovní formát, kde je možné vidět věci mnohem více do detailu. Občas se návštěvy mohou konat i digitálně formou webináře nebo videopodcastu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Minikonference“ – akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení praktici nám vždy představí teoretický rámec a případové studie složitějšího a většího tématu. Účastníci si poté sami vše mohou vyzkoušet v rámci praktického workshopu.

Trvání zhruba 3,5 hodiny. Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Přehlídky/Setkání“ – setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme. I zde občas přinášíme digitální formu setkání.

Trvání většinou 18:00 – 20:30 hod. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma.

Online akce

„Webináře“ – cca jednou měsíčně v předem daný termín
Jedná se o interaktivní online formáty, kde je možné v průběhu prezentace pokládat otázky, reagovat, zapojovat se do vysílání v reálném čase. V předem stanoveném termínu tak budou předvedeny zajímavé případové studie, přístupy či názory. Každý webinář je poté umístěn v archivu.

Trvání do 45 minut, Vstupy jsou zdarma pro všechny členy, případně na speciální pozvání. Archívní záznamy jsou přístupné jen pro členy.

Videopodcasty

Jsou to průběžně uvolňovaná videa spojená převážně s přednáškami, ukázkami a vysvětlením metodik, či přístupů, případně reportáže.

Jsou zdarma pro všechny členy v archivu, vybrané, či zkrácené videopodcasty jsou potom k dispozici i volně.
Trvání do 30 minut.

 

Proběhlé akce

Strašidlo GDPR – stručně a jasně!

Strašidlo GDPR – stručně a jasně!

Setkání
Kdy: 8.2. (13:30-16:00), Kde: Tančící kuchyně
O tom, že by se neměl konat konec světa, i o tom, jak co nejlépe požadavkům GDPR vyhovět, bude mluvit právník Tomáš Nielsen. Dozvíte se: Co nařízení Evropské unie vlastně přináší…

číst více
Obrázky taky můžou fungovat…

Obrázky taky můžou fungovat…

Minikonference
Kdy: 31.1. (13:30-17:00), Kde: Tančící kuchyně
V další minikonferenci se podíváme na nejúspěšnější komunikační kampaně poslední doby – u nás i v zahraničí…

číst více
Jak se neutopit ve slevách

Jak se neutopit ve slevách

Vánoční a povánoční výprodeje, Black Fridays a další akce. Zákazník slevy chce, tak je dostává. Opravdu je to tak? Nemůžeme se obejít i bez nich? Čím konkrétně a jak můžeme slevy nahradit, doplnit nebo jak vydělat, jaké jsou fígly a cesty k vyšším prodejům bez akčních...

číst více
C-Level – Customer Experience

C-Level – Customer Experience

Na další snídani C-levelu jsme se podívali na jeden z největších současných buzzwordů a sice customer experience. Všichni mluví o customer experience, touchpointech, momentech pravdy a já nevím o čem ještě, a přitom zákazníka ani neviděli - máme na to zajímavá čísla a...

číst více
Snídaně s Tomášem Čuprem

Snídaně s Tomášem Čuprem

Na další snídani jsme si pozvali výraznou osobnost českého businessu - Tomáše Čupra, zakladatele společností jako je Slevomat, Dáme Jídlo, nebo Rohlík. Jak vidí marketing, business i samotný úspěch v podnikání Tomáš Čupr - osobnost, která dala jméno několika tržním...

číst více
Konference Tak Ukaž Praha

Konference Tak Ukaž Praha

Ve středu 1.11. proběhla Konference Tak Ukaž v Praze. Hlavním tématem bylo: Chcete být úspěšní? Chcete, aby se Vaší společnosti dařilo? V rámci konference jsme si ukázali jak na to -  - co to znamená, komu, kdy a proč se daří. Na co konkrétně se zaměřit, jak to dělat,...

číst více

Setkání C-level a téma krize

Na středeční snídani C-level jsme otevřeli téma krize. Kdy přijde? Jak se na ní máme připravit? Jak ovlivní chod firem? Často se vykřikuje, že současný vývoj je velmi podobný letem 2007 a 2008 a krize musí přijít. Proto jsme na středeční snídani probrali, zda a kdy...

číst více
Inovace v businessu

Inovace v businessu

V další minikonferenci jsme se podívali na častý buzzword - inovace. Jak na ně? Jak je nastavit, plánovat a řídit. Jak ji chtít po svých lidech, ale i dodavatelích. Z průzkumů vyplývá, že 90% ve FMCG a 50% ostatních inovací se nepovede. Přesto je to v dnešní téma,...

číst více
Millennials v marketingu

Millennials v marketingu

Rozumí jim někdo? Jsou normální? Netradiční prázdninový formát, ve kterém jsme se podívali na řadu případových studií různého a funkčního přístupu k millennials z různých stran a pohledů. Vyšli jsmez aktuálních průzkumů, podívali se na nejúspěšnější projekty a...

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.