Pravidelné akce

Naše pravidelné jsou vždy plné zajímavých hostů na aktuální, nejasná a konkrétní témata. Pomocí případových studií, workshopů, diskuzi a konkrétních řešení problémů, je jejich hlavním cílem  pomoc při řešení problémů ve Vaší společnosti.

 

Plánované akce:

404 - Nenalezeno

Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.

Snídaně

Ranní akce s představením konkrétního řešení konkrétního problému v konkrétní společnosti. Ukážeme Vám, jak se některé věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech a tím Vás inspirujeme k řešení Vašich problémů.

8:30 – 11:00
Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

Minikonferece

Akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení speakři nám vždy představí nejen teoretický rámec, ale Vy sami si vše můžete vyzkoušet i v rámci praktického workshopu.

13:30 – 17:00
Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

Setkání

Setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Zde se nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme.

18:00 – 20:30
Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

Proběhlé akce

Obrázky taky můžou fungovat…

Obrázky taky můžou fungovat…

Minikonference
Kdy: 31.1. (13:30-17:00), Kde: Tančící kuchyně
V další minikonferenci se podíváme na nejúspěšnější komunikační kampaně poslední doby – u nás i v zahraničí…

číst více
Jak se neutopit ve slevách

Jak se neutopit ve slevách

Vánoční a povánoční výprodeje, Black Fridays a další akce. Zákazník slevy chce, tak je dostává. Opravdu je to tak? Nemůžeme se obejít i bez nich? Čím konkrétně a jak můžeme slevy nahradit, doplnit nebo jak vydělat, jaké jsou fígly a cesty k vyšším prodejům bez akčních...

číst více
C-Level – Customer Experience

C-Level – Customer Experience

Na další snídani C-levelu jsme se podívali na jeden z největších současných buzzwordů a sice customer experience. Všichni mluví o customer experience, touchpointech, momentech pravdy a já nevím o čem ještě, a přitom zákazníka ani neviděli - máme na to zajímavá čísla a...

číst více
Snídaně s Tomášem Čuprem

Snídaně s Tomášem Čuprem

Na další snídani jsme si pozvali výraznou osobnost českého businessu - Tomáše Čupra, zakladatele společností jako je Slevomat, Dáme Jídlo, nebo Rohlík. Jak vidí marketing, business i samotný úspěch v podnikání Tomáš Čupr - osobnost, která dala jméno několika tržním...

číst více
Konference Tak Ukaž Praha

Konference Tak Ukaž Praha

Ve středu 1.11. proběhla Konference Tak Ukaž v Praze. Hlavním tématem bylo: Chcete být úspěšní? Chcete, aby se Vaší společnosti dařilo? V rámci konference jsme si ukázali jak na to -  - co to znamená, komu, kdy a proč se daří. Na co konkrétně se zaměřit, jak to dělat,...

číst více

Setkání C-level a téma krize

Na středeční snídani C-level jsme otevřeli téma krize. Kdy přijde? Jak se na ní máme připravit? Jak ovlivní chod firem? Často se vykřikuje, že současný vývoj je velmi podobný letem 2007 a 2008 a krize musí přijít. Proto jsme na středeční snídani probrali, zda a kdy...

číst více
Inovace v businessu

Inovace v businessu

V další minikonferenci jsme se podívali na častý buzzword - inovace. Jak na ně? Jak je nastavit, plánovat a řídit. Jak ji chtít po svých lidech, ale i dodavatelích. Z průzkumů vyplývá, že 90% ve FMCG a 50% ostatních inovací se nepovede. Přesto je to v dnešní téma,...

číst více
Millennials v marketingu

Millennials v marketingu

Rozumí jim někdo? Jsou normální? Netradiční prázdninový formát, ve kterém jsme se podívali na řadu případových studií různého a funkčního přístupu k millennials z různých stran a pohledů. Vyšli jsmez aktuálních průzkumů, podívali se na nejúspěšnější projekty a...

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.