Pravidelné akce

Potkáváme se na akcích nad tématy v oblasti interní komunikace, co nás fascinují, kde přinášíme konkrétní řešení, konkrétní pomoc a hlavně možnost setkat se s osobnostmi, diskutovat, vzájemně se inspirovat.

SETKÁNÍna aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Zde se nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme

MINIKONFERENCE: akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení speakeři nám vždy představí nejen teoretický rámec, ale Vy sami si vše můžete vyzkoušet i v rámci praktického workshopu

SNÍDANĚranní akce s představením konkrétních řešení konkrétních problému v konkrétních společnostech. Ukážeme Vám, jak se některé věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech a tím Vás inspirujeme k řešení Vašich problémů

WEBINÁŘEonline akce v reálném čase s představením konkrétních řešení, přístupů a možností, které se prakticky hodí a je dobré se k nim vrátit

 

Plánované akce:

Osobní setkání

„Hands on“ – tedy formát kulatého stolu, kde všichni přiloží ruku k dílu, respektive do společné diskuse. Vždy si krátce nastavíme teoretický rámec a potom se všichni účastníci podělí, jak danou problematiku řeší, jaké mají zkušenosti i nejasnosti. Přidanou hodnotou těchto akcí je velké množství inspirace, velmi rozdílné pohledy z různých olastí – od financí, výroby, poradenství, B2B i retailu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Návštěva u“ – akce ve formátu návštěvy a představení konkrétního řešení, konkrétních problémů, v jedné, konkrétní společnosti. Díváme se, jak se věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech, jak to v dané společnosti vůbec vypadá. Je to oblíbený, inspiratovní formát, kde je možné vidět věci mnohem více do detailu. Občas se návštěvy mohou konat i digitálně formou webináře nebo videopodcastu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Minikonference“ – akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení praktici nám vždy představí teoretický rámec a případové studie složitějšího a většího tématu. Účastníci si poté sami vše mohou vyzkoušet v rámci praktického workshopu.

Trvání zhruba 3,5 hodiny. Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Přehlídky/Setkání“ – setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme. I zde občas přinášíme digitální formu setkání.

Trvání většinou 18:00 – 20:30 hod. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma.

Online akce

„Webináře“ – cca jednou měsíčně v předem daný termín
Jedná se o interaktivní online formáty, kde je možné v průběhu prezentace pokládat otázky, reagovat, zapojovat se do vysílání v reálném čase. V předem stanoveném termínu tak budou předvedeny zajímavé případové studie, přístupy či názory. Každý webinář je poté umístěn v archivu.

Trvání do 45 minut, Vstupy jsou zdarma pro všechny členy, případně na speciální pozvání. Archívní záznamy jsou přístupné jen pro členy.

Videopodcasty

Jsou to průběžně uvolňovaná videa spojená převážně s přednáškami, ukázkami a vysvětlením metodik, či přístupů, případně reportáže.

Jsou zdarma pro všechny členy v archivu, vybrané, či zkrácené videopodcasty jsou potom k dispozici i volně.
Trvání do 30 minut.

 

Proběhlé akce

  • Já, jako marketér - Snídaně Kdy: 4.12. (09:00-11:00), Kde: ESET software, Classic 7 Business Park – blok C, Jankovcova 1037/49, Praha 7 Pojďme se tentokrát – když už se nám blíží konec roku, podívat na naše vlastní motivátory a cesty k úspěchu v oblasti marketingu. Nebudeme řešit klienty, šéfy a podřízené, ale sebe – jako osobnosti, které marketing určují a… Číst více
  • Work Life Balance – přínos pro business – „Co z toho?!“ - Setkání Kdy: 7.11. (09:00-17:00), Kde: Microsoft s.r.o., Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4 Businessová konferenci na zdánlivě nebusinessové téma, kde chceme konkrétně ukázat jak, v čem rovnováha prospívá člověku a tím i v businessu a podnikání. Nechceme vést obecné nebo nadpřirozené řeči, chceme pomoci se v oblasti WLB zorientovat, dát argumenty, ale i ukázat cestu, jak… Číst více
  • Pod pokličkou B2B marketingu v HP Inc. - Snídaně Kdy: 23.10. (09:00-11:00), Kde: HP Inc., Za Brumlovkou 1559/5, Praha 4 Detailní pohled na KONKRÉTNÍ metodiky a REÁLNÉ postupy jednoho z nejpropracovanějších systémů, co jsme v poslední době viděli. Petr Trešl, který má starosti stovky kampaní v rámci regionu EMEA v HP Inc. nám detailně popíše, jak plánuje, hlídá i vyhodnocuje až 5000 mediatipů… Číst více
  • Co o sobě řekne a neřekne „NÁŠ PÁN“, aneb jak získat co nejvíce informací o NAŠICH zákaznících - Minikonference Kdy: 9.10. (13:30-17:00), Kde: 3M Česko, V Parku 24, Praha 4, přízemí To, že data jsou nová ropa se už ví a všude se to říká, ovšem jakou ropu používat, jak se k takové ropě dostat, co můžeme zjistit sami a co si můžeme nechat zjistit, koupit, nebo se  jen zeptat? Jak se mění a… Číst více
  • Kolik do toho nasypat? - Setkání Hands On Kdy: 18.9. (18:00-21:00), Kde: 3M Česko, V Parku 24, Praha 4, přízemí budgetování a optimální náklady v marketingu (média, průzkumy, analýzy, softwary nebo třeba do lidí)Vaše zkušenosti s tím, do čeho jste dali více než bylo třeba a do čeho méně, než bylo třeba…Kolik má, co stát, co se vyplatí, co se dá… Číst více
  • B2B je na komunikaci těžká disciplína. Naštěstí je tu LinkedIn, největší profesionální síť na světě! - Půldenní školení Kdy: 27.8. (09:00-12:00), Kde: IBM Česká republika, V Parku 2294/4, 148 00 Praha 4 V rámci praktického školení s Filipem Kecem (Business Development LinkedIn) si představíme funkce, možnosti a výhody LinkedInu, o kterých jste ani netušili, že by mohly být tak skvělým nástrojem v celkem obtížné komunikaci v B2B světě. Jak na LinkedInu prezentovat… Číst více
  • „Jako vy nemáte ještě instagram?“ Aneb mikrosvět marketérů vs. realita na trhu - Čaj do páté s MKTI Kdy: 21. 8. (15:00-17:00), Kde: 3M Česko, V Parku 12, 148 00 Praha -Chodov Žijeme ve světě sociálních bublin, které nejsou nafouklé jen sociálními sítěmi. Jdou marketéři i za obzor středních Čech? Skupiny kolem nás jsou často velmi omezené a snadno podlehneme tomu, že všichni to musí mít tak, jak… Číst více
  • Jak (a proč) nastavit značku?  - Půldenní školení Kdy: 14.8. (09:00-13:00), Kde: IBM Česká republika, V Parku 2294/4, 148 00 Praha 4 V rámci půldenního školení se proto podíváme: na podstatu značky a převedeme si časté buzzwordy do reálné řeči - běžné pojmy, jako je vize, mise, hodnoty - dáme do konkrétního kontextu - co to je, jak to určit, na co… Číst více
  • Jaká mediální strategie má ve světě B2B marketingu největší smysl? - Setkání Kdy: 26.6. (15:00-17:00), Kde: Seznam.cz, a.s., Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, 5. patro Marketing v B2B se trochu tváří, jako svět sám pro sebe, kde platí jiná pravidla, kde není potřeba používat nástoje ze světa B2C, protože to tam funguje tak trochu jinak. Ale média, jejich nastavení, řízení, optimalizace, ale i propojení a… Číst více
  • „Přes průs** ku hvězdám!“ Aneb nejkreativnější a nejriskantnější řešení v marketingu i reklamě - Minikonference Kdy: 15.5. (13:30-17:00), Kde: MICROSOFT, s.r.o. Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4 Kdo dnes není kreativní, jako by ani nebyl. Kreativní musí být i marketéři a to nejen v reklamě, ale i v produktech, nabídkách, ale i procesech a přístupech. Popíšeme si principy kreativních řešení napříč mkt mixem, ukážeme si zajímavé případové studie, ale… Číst více
  • Co to je vlastně ten Marketing? Aneb co skutečně funguje, čemu se věnovat a není to (jen) digitální komunikace? - Setkání pro širokou veřejnost Kdy: 24.4. (18:00-20:00), Kde: MICROSOFT, s.r.o., Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4 Co to je vlastně ten Marketing? Aneb co skutečně funguje, čemu se věnovat a není to (jen) digitální komunikace? Probereme na reálných příkladech a probereme pojmy, jako je "Značka a dlouhodobý pohled na marketing" a "Zákazník - Customer experience"… Číst více
  • WEBINÁŘ: Kupujete něco rádi a přitom bez slevy? To je věrnost! Ale jak ji získat a neztratit? - Webinář Kdy: 17.4. (11:00-11:45), Kde: Pro získání linku je nutná registrace S Pavlem Losem - celosvětovým šéfem věrnostního programu Shellu si budeme povídat o tom, jak postavit věrnostní program, který přináší skutečnou věrnost zákazníků. Je to sen řady firem v B2B i B2C. Většina loajalitních programů je ale drahá, náročná na provoz i na marži… Číst více
  • Jak si plánujeme práci i samotný marketing? - Snídaně Hands on Kdy: 3.4. (08:30-11:00), Kde: IBM Česká republika, V Parku 2294/4, 148 00 Praha Strategické i taktické plánování v marketingu - ať už se jedná o kampaně, nástroje, změnové projekty nebo jen práci teamu. Jaké nástroje a postupy používáte? Co MKT plán obsahuje, kdo potřebuje vidět jaké informace a jak se vlastně dělají, hlídají a… Číst více
  • „Protivná bába“ na přepážce zkazí celý obchod – jak zaměstnanci (ne)pomáhají MKTu a MKT zaměstnancům, jak to propojit (a změřit) - Minikonference Kdy: 14.3. (13:30-17:00), Kde: Prague Startup Center, Palác Adria, Jungmannova 36/31, Praha 1 (vchod A, 3. patro) Málo ukazatelů je tak dobře etablovaných, jako je NPS – ať už pro spokojenost zákazníků, tak zaměstnanců. Pokusíme se spojit oba tábory – ten vnitřní – interně-komunikační a vnější – marketingový. Je pravda, že bez dobrých lidí v… Číst více
  • Existuje láska? Aneb funkční loajalita v marketingu - Minikonference Kdy: POZOR ZMĚNA TERMÍNU: 6. 3. 2019 (13:30-17:00), Kde: Ipsos s.r.o., Slovanský dům, vchod E, Na Příkopě 22, Praha 1 Jeden ze zajímavých pohledů na věrnostní programy není postaven na věrnostních bodech, slevách a odměnách, ale na předpokladu, že hlavním důvodem, proč se zákazník bude vracet a vznikne jakási láska vychází z toho, že… Číst více
  • A jako vyplatí se to? Aneb návratnost a efektivita médií - Osobní setkání Kdy: 23.1. (18:00-21:00), Kde: Seznam.cz, a.s., Radlická 10, Praha 5 Média jsou stále jedním z největších nákladů v marketingu a je to takový trochu tajemstvím opředený svět. Číst více
  • Poslední C-level v tomto roce i v Tančící kuchyni tak, jak ji znáte - Snídaně C-level Kdy: 5.12. (8:30-11:00), Kde: Tančící kuchyně Když se za 20 let podíváme zpátky na tento rok, co si vybavíme? Co začíná, končí, co má a nemá smysl řešit a co ovlivní marketing, business i celou společnost... Číst více
  • Ten plán nám stačí na rok? Aneb dlouhodobý marketing a strategické principy značky. - Snídaně Hands On Kdy: 28.11. (8:30-11:00), Kde: Tančící kuchyně Víte, co jsou v práci vaše cíle, vaše KPIs? Na základě čeho dostanete bonusy? A hlavně, dává Vám to smysl a můžete do toho mluvit? Jsou dlouhodobé? Asi moc ne... Na dalším setkání ve formátu HandsOn se proto chceme pobavit o tom, jak firmy přistupují ke strategickému… Číst více
  • A proč to vlastně děláte? Aneb no bullshit – show me the money - Minikonference Kdy: 7.11. (13:30-17:00), Kde: Tančící kuchyně V marketingu se řeší řada zajímavých, mnohdy vznešených a krásných témat, ale co z nich? Neděláme nááááhodou něco zbytečně? Nejsou náááhodou nějaké aktivity v ročních plánech jen proto, že se dělají dlouho a nikdo se vlastně neptá, co přináší a jestli není na čase to změnit, přenastavit, zpochybnit? Číst více
  • Sponzoring: obchodní nástroj, CSR, nebo charita? A k čemu je dobrý? - Snídaně Hands On Kdy: 17.10. (8:30-11:00), Kde: Tančící kuchyně O CSR se v poslední době mluví celkem hodně. České firmy se postupně učí se mu věnovat, a to jinak než že předají šek nebo vyšlou zaměstnance natírat ploty. Pak je tu ještě sponzoring... Číst více
  • Rétorické a prezentační dovednosti Live! - Školení Kdy: 16.10.(9:00-13:00), Kde: Tančící kuchyně Lidé se máločeho bojí více, než prezentace na veřejnosti. To jsme si mimo jiné ověřili i na našem prvním školení. V něm jsme se naučili základy správného přednesu - jak položit hlas, aby zněl autenticky... Číst více
  • Školení Employer brand – z pohledu zaměstnance - Školení Kdy: 10.10. (9:00-15:00), Kde: Tančící kuchyně Zaměříme se na stavění Employer brandu, tentokrát z pohledu zaměstnance. Co to Employer Brand vlastně je, probereme si základní přínosy EB pro společnost, ale i pro všechny vstupující oddělení a role. Jak se to pozná, změří, jaké argumenty komu dávat. Co je EVP... Číst více
  • Jak se žijí trendy? Inspirujme se v Číně. - Setkání Kdy: 26.9. (18:00-21:00), Kde: Tančící kuchyně Přestaňme si říkat, že něco nejde, pojďme se podívat, kde to už jde a kdo to žije, kdo s tím podniká, komu to funguje, a třeba i na to, co je možná k ničemu, ale možná... Na dalším setkání se pobavíme o nejnovějších trendech... Číst více
  • Desítky nápadů, projektů a přístupů na jednom místě a v jedné akci aneb Vyhlášení soutěže a to nejlepší, co si z ní odnést - Minikonference Kdy: 19.9. (18:00-21:00), Kde: Tančící kuchyně V rámci setkání nejen vyhlásíme nejlepší práce z tohoto ročníků, ale probereme i všechny zajímavé nápady, projekty i přístupy, zhodnotíme trendy a samozřejmě si ukážeme řadu skutečných projektů... Číst více
  • Customer Experience: je lepší NPS, nebo křišťálová koule? - Minikonference Kdy: 12.9. (13:30-17:00), Kde: Tančící kuchyně Kdo neměří, neřídí. To platí i u zákaznické zkušenosti (CX). Ale co vlastně měřit, aby nám to k něčemu bylo a nešlo jen o čísla do výroční prezentace? Velká část firem dnes pracuje s tzv. NPS (Net Promoter Score). Jedno číslo, na kterém často stojí hodnocení ... Číst více
  • C-level – Patří vášeň do byznysu? - Minikonference Kdy: 12.9. (8:30-11:00), Kde: Tančící kuchyně Má smysl v době pokročilých metrik a čím dál větší odpovědnosti za výsledek dát i na hlas svého srdce? A pokud ano, jak přesvědčit ostatní o něčem, co nejde změřit, ale vy cítíte, že to je jediná cesta, jak firmu odlišit od konkurence? Číst více
  • Jak to všechno stihnout aneb timemanagement a priority - Letní škola Kdy: 16.8. (9:00-12:00), Kde: Tančící kuchyně Minuta plánování ušetří deset minut práce - to se hezky říká, ale jak se to dělá? Jaké jsou drobné, malé tipy a změny v životě? Jaké jsou velké a přínosné principy a změny fungování? Číst více
  • Firemní Instagram pro začátečníky - Letní škola Kdy: 8.8. (9:00-13:00), Kde: Tančící kuchyně Nejste velký kamarád s Instagramem a rádi byste se stali, chcete do jeho světa proniknout kvůli práci a nikde se vám nechtějí věnovat? Je vám trapné se zeptat? Rozumíme vám a právě pro vás máme nový kurz – Instagram pro začátečníky... Číst více
  • Aby to každého bavilo číst – Základy textařské práce - Letní škola Kdy: 1.8. (9:00-12:00), Kde: Tančící kuchyně Ne na všechno je nutné si brát agenturu, ne všechno jsou texty, co se píší na billboardy. Často se jedná o texty, které se čtou na shromáždění všech zaměstnanců... Číst více
  • Soutěž Grand Prix 2018 - Soutěž Kdy: 4.6. - 31.7. Svět je stále složitější, přitom se neustále volá po zjednodušení, zpřehlednění. Co je přidanou hodnotou soutěže? Dát jedné práci zlato? A ostatní mají smůlu? NE! Soutěž v našem pojetí má ukazovat všechno zajímavé, a nejen ocenit, ale hlavně upozornit na to, co se v podnikání hodí! Číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.