Pravidelné akce

Potkáváme se na akcích nad tématy v oblasti interní komunikace, co nás fascinují, kde přinášíme konkrétní řešení, konkrétní pomoc a hlavně možnost setkat se s osobnostmi, diskutovat, vzájemně se inspirovat.

SETKÁNÍna aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Zde se nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme

MINIKONFERENCE: akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení speakeři nám vždy představí nejen teoretický rámec, ale Vy sami si vše můžete vyzkoušet i v rámci praktického workshopu

SNÍDANĚranní akce s představením konkrétních řešení konkrétních problému v konkrétních společnostech. Ukážeme Vám, jak se některé věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech a tím Vás inspirujeme k řešení Vašich problémů

WEBINÁŘEonline akce v reálném čase s představením konkrétních řešení, přístupů a možností, které se prakticky hodí a je dobré se k nim vrátit

 

Plánované akce:

404 - Nenalezeno

Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.

Osobní setkání

„Hands on“ – tedy formát kulatého stolu, kde všichni přiloží ruku k dílu, respektive do společné diskuse. Vždy si krátce nastavíme teoretický rámec a potom se všichni účastníci podělí, jak danou problematiku řeší, jaké mají zkušenosti i nejasnosti. Přidanou hodnotou těchto akcí je velké množství inspirace, velmi rozdílné pohledy z různých olastí – od financí, výroby, poradenství, B2B i retailu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Návštěva u“ – akce ve formátu návštěvy a představení konkrétního řešení, konkrétních problémů, v jedné, konkrétní společnosti. Díváme se, jak se věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech, jak to v dané společnosti vůbec vypadá. Je to oblíbený, inspiratovní formát, kde je možné vidět věci mnohem více do detailu. Občas se návštěvy mohou konat i digitálně formou webináře nebo videopodcastu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Minikonference“ – akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení praktici nám vždy představí teoretický rámec a případové studie složitějšího a většího tématu. Účastníci si poté sami vše mohou vyzkoušet v rámci praktického workshopu.

Trvání zhruba 3,5 hodiny. Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Přehlídky/Setkání“ – setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme. I zde občas přinášíme digitální formu setkání.

Trvání většinou 18:00 – 20:30 hod. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma.

Online akce

„Webináře“ – cca jednou měsíčně v předem daný termín
Jedná se o interaktivní online formáty, kde je možné v průběhu prezentace pokládat otázky, reagovat, zapojovat se do vysílání v reálném čase. V předem stanoveném termínu tak budou předvedeny zajímavé případové studie, přístupy či názory. Každý webinář je poté umístěn v archivu.

Trvání do 45 minut, Vstupy jsou zdarma pro všechny členy, případně na speciální pozvání. Archívní záznamy jsou přístupné jen pro členy.

Videopodcasty

Jsou to průběžně uvolňovaná videa spojená převážně s přednáškami, ukázkami a vysvětlením metodik, či přístupů, případně reportáže.

Jsou zdarma pro všechny členy v archivu, vybrané, či zkrácené videopodcasty jsou potom k dispozici i volně.
Trvání do 30 minut.

 

Proběhlé akce

WEBINÁŘ: Kupujete něco rádi a přitom bez slevy? To je věrnost! Ale jak ji získat a neztratit?

WEBINÁŘ: Kupujete něco rádi a přitom bez slevy? To je věrnost! Ale jak ji získat a neztratit?

Webinář
Kdy: 17.4. (11:00-11:45), Kde: Pro získání linku je nutná registrace
S Pavlem Losem – celosvětovým šéfem věrnostního programu Shellu si budeme povídat o tom, jak postavit věrnostní program, který přináší skutečnou věrnost zákazníků. Je to sen řady firem v B2B i B2C. Většina loajalitních programů je ale drahá, náročná na provoz i na marži a ani tak nepřináší jistotu, že nezažehne lásku zákazníka. Jak postavit věrnost bez kartičky, bodů a plyšáků?

číst více
Co to je vlastně ten Marketing? Aneb co skutečně funguje, čemu se věnovat a není to (jen) digitální komunikace?

Co to je vlastně ten Marketing? Aneb co skutečně funguje, čemu se věnovat a není to (jen) digitální komunikace?

Setkání pro širokou veřejnost
Kdy: 24.4. (18:00-20:00), Kde: MICROSOFT, s.r.o., Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4
Co to je vlastně ten Marketing? Aneb co skutečně funguje, čemu se věnovat a není to (jen) digitální komunikace? Probereme na reálných příkladech a probereme pojmy, jako je „Značka a dlouhodobý pohled na marketing“ a „Zákazník – Customer experience“ – kolik je tam peněz a kde? Pozveme si teoretiky i praktiky ze světa technologií, průzkumu, reklamy, ale i stars našeho marketingového světa.

číst více
„Přes průs** ku hvězdám!“ Aneb nejkreativnější a nejriskantnější  řešení v marketingu i reklamě

„Přes průs** ku hvězdám!“ Aneb nejkreativnější a nejriskantnější řešení v marketingu i reklamě

Minikonference
Kdy: 15.5. (13:30-17:00), Kde: MICROSOFT, s.r.o. Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4
Kdo dnes není kreativní, jako by ani nebyl. Kreativní musí být i marketéři a to nejen v reklamě, ale i v produktech, nabídkách, ale i procesech a přístupech. Popíšeme si principy kreativních řešení napříč mkt mixem, ukážeme si zajímavé případové studie, ale i konkrétní data ukazující jak, co, kdy fungovalo, co to přineslo a potvrdíme si, že nejjistější cesta za úspěchem je riskovat.

číst více
Jaká mediální strategie má ve světě B2B marketingu největší smysl?

Jaká mediální strategie má ve světě B2B marketingu největší smysl?

Setkání
Kdy: 26.6. (15:00-17:00), Kde: Seznam.cz, a.s., Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, 5. patro
Marketing v B2B se trochu tváří, jako svět sám pro sebe, kde platí jiná pravidla, kde není potřeba používat nástoje ze světa B2C, protože to tam funguje tak trochu jinak. Ale média, jejich nastavení, řízení, optimalizace, ale i propojení a jasné návaznosti jsou potřeba i tady. Pojďme se podívat na podporu značky, povědomí, podporu prodejů ve světě B2B.

číst více
Jak (a proč) nastavit značku? 

Jak (a proč) nastavit značku? 

Půldenní školení
Kdy: 14.8. (09:00-13:00), Kde: IBM Česká republika, V Parku 2294/4, 148 00 Praha 4
V rámci půldenního školení se proto podíváme: na podstatu značky a převedeme si časté buzzwordy do reálné řeči – běžné pojmy, jako je vize, mise, hodnoty – dáme do konkrétního kontextu – co to je, jak to určit, na co to musí navazovat – když to ošidíme, jak a proč se nám to může vymstít. Zkusíme si takovou značku na místě stavět. Podíváme se na typologii, archetypy, zabrousíme do světa šamanských zvířat a u toho si opět ukážeme, na co si musíme dávat pozor a co bychom od takové změny mohli dostat.

číst více
„Jako vy nemáte ještě instagram?“ Aneb mikrosvět marketérů vs. realita na trhu

„Jako vy nemáte ještě instagram?“ Aneb mikrosvět marketérů vs. realita na trhu

Čaj do páté s MKTI
Kdy: 21. 8. (15:00-17:00), Kde: 3M Česko, V Parku 12, 148 00 Praha -Chodov
Žijeme ve světě sociálních bublin, které nejsou nafouklé jen sociálními sítěmi. Jdou marketéři i za obzor středních Čech? Skupiny kolem nás jsou často velmi omezené a snadno podlehneme tomu, že všichni to musí mít tak, jak to vidíme my v marketingovém oddělení. Jak tyto bubliny vznikají, jak se z nich vymanit a jak to vlastně se stěžejními ukazateli je? Jakých čísel se chytat, jak je číst a jak si udržet zdravý rozum? Komu se to reálně podařilo a objevil opravdovou díru na trhu? Kdo komunikuje opravdu relevantně a nelže si do kapsy?

číst více
Soutěž Grand Prix 2018

Soutěž Grand Prix 2018

Soutěž
Kdy: 4.6. – 31.7.
Svět je stále složitější, přitom se neustále volá po zjednodušení, zpřehlednění. Co je přidanou hodnotou soutěže? Dát jedné práci zlato? A ostatní mají smůlu? NE! Soutěž v našem pojetí má ukazovat všechno zajímavé, a nejen ocenit, ale hlavně upozornit na to, co se v podnikání hodí!

číst více
Jak se správně rozhodnout?

Jak se správně rozhodnout?

Školení
Kdy: 27.6 (9:00-13:00), Kde: Tančící kuchyně
Jak se správně rozhodnout? Jak nepochybovat – v práci, v životě, v tom zásadním, ale i v drobnostech? Jak působit přesvědčivě a navíc i vědět, co je správné? 

číst více
Teror obchodních zástupců

Teror obchodních zástupců

Minikonference
Kdy: 30.5.(13:30-17:00), Kde: Tančící kuchyně
Na další minikonferenci se podíváme, jak motivovat, usměrňovat, ale i hlídat obchodní zástupce. Jaké jim dát nástroje a technologie, ale i jakou volnost a vedení?

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.