Pravidelné akce

Potkáváme se na akcích nad tématy v oblasti interní komunikace, co nás fascinují, kde přinášíme konkrétní řešení, konkrétní pomoc a hlavně možnost setkat se s osobnostmi, diskutovat, vzájemně se inspirovat.

SETKÁNÍna aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Zde se nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme

MINIKONFERENCE: akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení speakeři nám vždy představí nejen teoretický rámec, ale Vy sami si vše můžete vyzkoušet i v rámci praktického workshopu

SNÍDANĚranní akce s představením konkrétních řešení konkrétních problému v konkrétních společnostech. Ukážeme Vám, jak se některé věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech a tím Vás inspirujeme k řešení Vašich problémů

WEBINÁŘEonline akce v reálném čase s představením konkrétních řešení, přístupů a možností, které se prakticky hodí a je dobré se k nim vrátit

 

Plánované akce:

404 - Nenalezeno

Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.

Osobní setkání

„Hands on“ – tedy formát kulatého stolu, kde všichni přiloží ruku k dílu, respektive do společné diskuse. Vždy si krátce nastavíme teoretický rámec a potom se všichni účastníci podělí, jak danou problematiku řeší, jaké mají zkušenosti i nejasnosti. Přidanou hodnotou těchto akcí je velké množství inspirace, velmi rozdílné pohledy z různých olastí – od financí, výroby, poradenství, B2B i retailu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Návštěva u“ – akce ve formátu návštěvy a představení konkrétního řešení, konkrétních problémů, v jedné, konkrétní společnosti. Díváme se, jak se věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech, jak to v dané společnosti vůbec vypadá. Je to oblíbený, inspiratovní formát, kde je možné vidět věci mnohem více do detailu. Občas se návštěvy mohou konat i digitálně formou webináře nebo videopodcastu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Minikonference“ – akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení praktici nám vždy představí teoretický rámec a případové studie složitějšího a většího tématu. Účastníci si poté sami vše mohou vyzkoušet v rámci praktického workshopu.

Trvání zhruba 3,5 hodiny. Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Přehlídky/Setkání“ – setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme. I zde občas přinášíme digitální formu setkání.

Trvání většinou 18:00 – 20:30 hod. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma.

Online akce

„Webináře“ – cca jednou měsíčně v předem daný termín
Jedná se o interaktivní online formáty, kde je možné v průběhu prezentace pokládat otázky, reagovat, zapojovat se do vysílání v reálném čase. V předem stanoveném termínu tak budou předvedeny zajímavé případové studie, přístupy či názory. Každý webinář je poté umístěn v archivu.

Trvání do 45 minut, Vstupy jsou zdarma pro všechny členy, případně na speciální pozvání. Archívní záznamy jsou přístupné jen pro členy.

Videopodcasty

Jsou to průběžně uvolňovaná videa spojená převážně s přednáškami, ukázkami a vysvětlením metodik, či přístupů, případně reportáže.

Jsou zdarma pro všechny členy v archivu, vybrané, či zkrácené videopodcasty jsou potom k dispozici i volně.
Trvání do 30 minut.

 

Proběhlé akce

Customer Experience: je lepší NPS, nebo křišťálová koule?

Customer Experience: je lepší NPS, nebo křišťálová koule?

Minikonference
Kdy: 12.9. (13:30-17:00), Kde: Tančící kuchyně
Kdo neměří, neřídí. To platí i u zákaznické zkušenosti (CX). Ale co vlastně měřit, aby nám to k něčemu bylo a nešlo jen o čísla do výroční prezentace? Velká část firem dnes pracuje s tzv. NPS (Net Promoter Score). Jedno číslo, na kterém často stojí hodnocení …

číst více
C-level – Patří vášeň do byznysu?

C-level – Patří vášeň do byznysu?

Minikonference
Kdy: 12.9. (8:30-11:00), Kde: Tančící kuchyně
Má smysl v době pokročilých metrik a čím dál větší odpovědnosti za výsledek dát i na hlas svého srdce? A pokud ano, jak přesvědčit ostatní o něčem, co nejde změřit, ale vy cítíte, že to je jediná cesta, jak firmu odlišit od konkurence?

číst více
Jak to všechno stihnout aneb timemanagement a priority

Jak to všechno stihnout aneb timemanagement a priority

Letní škola
Kdy: 16.8. (9:00-12:00), Kde: Tančící kuchyně
Minuta plánování ušetří deset minut práce – to se hezky říká, ale jak se to dělá? Jaké jsou drobné, malé tipy a změny v životě? Jaké jsou velké a přínosné principy a změny fungování?

číst více
Firemní Instagram pro začátečníky

Firemní Instagram pro začátečníky

Letní škola
Kdy: 8.8. (9:00-13:00), Kde: Tančící kuchyně
Nejste velký kamarád s Instagramem a rádi byste se stali, chcete do jeho světa proniknout kvůli práci a nikde se vám nechtějí věnovat? Je vám trapné se zeptat? Rozumíme vám a právě pro vás máme nový kurz – Instagram pro začátečníky…

číst více
Existuje láska? Aneb funkční loajalita v marketingu

Existuje láska? Aneb funkční loajalita v marketingu

Minikonference
Kdy: POZOR ZMĚNA TERMÍNU: 6. 3. 2019 (13:30-17:00), Kde: Ipsos s.r.o., Slovanský dům, vchod E, Na Příkopě 22, Praha 1
Jeden ze zajímavých pohledů na věrnostní programy není postaven na věrnostních bodech, slevách a odměnách, ale na předpokladu, že hlavním důvodem, proč se zákazník bude vracet a vznikne jakási láska vychází z toho, že přidaná hodnota – konkrétně pak fungování, průběh nákupu a především zjednodušování zákazníkova života. Inspirujte se od nejlepších – celosvětový věrnostní program SHELLu, ale i další u nás v praxi. Jak získat věrnost a lásku mladé/přelétavé generace?

číst více
„Protivná bába“ na přepážce zkazí celý obchod – jak zaměstnanci (ne)pomáhají MKTu a MKT zaměstnancům, jak to propojit (a změřit)

„Protivná bába“ na přepážce zkazí celý obchod – jak zaměstnanci (ne)pomáhají MKTu a MKT zaměstnancům, jak to propojit (a změřit)

Minikonference
Kdy: 14.3. (13:30-17:00), Kde: Prague Startup Center, Palác Adria, Jungmannova 36/31, Praha 1 (vchod A, 3. patro)
Málo ukazatelů je tak dobře etablovaných, jako je NPS – ať už pro spokojenost zákazníků, tak zaměstnanců. Pokusíme se spojit oba tábory – ten vnitřní – interně-komunikační a vnější – marketingový. Je pravda, že bez dobrých lidí v interakci s klientem jsou nám skvělé nabídky k ničemu, ale kde a jak se nám to propojuje? Existuje synergie? Jaké jsou argumenty, jaké jsou přístupy k měření?

číst více
Jak si plánujeme práci i samotný marketing?

Jak si plánujeme práci i samotný marketing?

Snídaně Hands on
Kdy: 3.4. (08:30-11:00), Kde: IBM Česká republika, V Parku 2294/4, 148 00 Praha
Strategické i taktické plánování v marketingu – ať už se jedná o kampaně, nástroje, změnové projekty nebo jen práci teamu. Jaké nástroje a postupy používáte? Co MKT plán obsahuje, kdo potřebuje vidět jaké informace a jak se vlastně dělají, hlídají a naplňují plány v různých společnostech?

číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.