Pravidelné akce
Potkáváme se, osobně nebo online, na akcích nad tématy v oblasti marketingu, co nás fascinují, kde přinášíme konkrétní řešení, konkrétní pomoc a hlavně možnost setkat se s osobnostmi, diskutovat, vzájemně se inspirovat.
PŘEHLÍDKY: na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Zde se nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme
MINIKONFERENCE: akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení speakeři nám vždy představí nejen teoretický rámec, ale Vy sami si vše můžete vyzkoušet i v rámci praktického workshopu
KULATÝ STŮL: ranní akce s představením konkrétních řešení konkrétních problému v konkrétních společnostech. Ukážeme Vám, jak se některé věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech a tím Vás inspirujeme k řešení Vašich problémů
Plánované akce:
- Mentoringové programy specializované - Pracujeme se skupinami profesionálů v rámci trhu, ale i v rámci organizace, kterým pomáháme rozvíjet disciplínu, které má a může mít ohromné návaznosti na business, ale zejména na lidi, kteří v něm pracují. Pojďme probrat, jak můžeme pomoci Vám, Vaší práci, nebo vaší organizaci. Číst více
- Mentoringové programy individuální - Jedná se o jednu z nejrychleji se rozvíjející disciplínu, které má a může mít ohromné návaznosti na business, ale zejména na lidi, kteří v něm pracují. Pojďme probrat, jak můžeme pomoci Vám, Vaší práci, nebo vaší organizaci. Číst více
Osobní a online setkání
„Kulatý stůl“ – tedy formát kulatého stolu, kde všichni přiloží ruku k dílu, respektive do společné diskuse. Vždy si krátce nastavíme teoretický rámec a potom se všichni účastníci podělí, jak danou problematiku řeší, jaké mají zkušenosti i nejasnosti. Přidanou hodnotou těchto akcí je velké množství inspirace, velmi rozdílné pohledy z různých oblastí – od financí, výroby, poradenství, B2B i retailu.
Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma
„Minikonference“ – akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení praktici nám vždy představí teoretický rámec a případové studie složitějšího a většího tématu. Účastníci si poté sami vše mohou vyzkoušet v rámci praktického workshopu.
Trvání zhruba 3,5 hodiny. Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma
„Přehlídky“ – setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme. I zde občas přinášíme digitální formu setkání.
Trvání většinou 2 hod. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma.
Specializované a hromadné akce
Specializované pracovní skupiny
Proběhlé akce
Kde jsou peníze v zákaznické zkušenosti? - Kick-Off event prvního Brand Experience Think Tanku Kdy: 12. června (14:00 - 17:00), Kde: WPP Základní kouzlo, když porozumíte řemeslu Brand Experience. Jaký to má dopad na peníze, Jak začít, co dělat a co klidně odhodit, aby se to začalo hýbat. Navenek - v rámci mkt a obchodu, tak uvnitř ve firmě, v rámci procesů… Číst více
Pojďme si pomáhat! - Ochota k dialogu je veliká, ale nikdo neví jak to uchopit, tak do toho jdeme 🙂 Kdy: 4. dubna (15:00 - 16:30), Kde: online Ještě nikdy se svět tak rychle neměnil. Ještě nikdy nebyly vedle sebe žijící generace tak odlišné. Ještě nikdy nebyla potřeba spolupráce a dialogu tak veliká Představíme Meta-analýzu s pohledem jednotlivých generací.… Číst více
A kolik to bude stát za měsíc? - ... aneb cenotvorba v době inflace a turbulencí Kdy: 8. března (14:00 - 15:30), Kde: online Minimální cena je dána náklady a maximální cena neexistuje - takže bychom to měli mít někde mezi, ale kde to je? A ještě v době vělkých změn, turbulencí a nechutně vysoké inflace. V Dalším setkání se proto podíváme, jak… Číst více
Tak tys mě teda nenapadl… - ... aneb kdo je skutečně naší cílovou skupinou? Kdy: 22. února (14:00 - 15:30), Kde: online Pojďme se podívat na správné zacílení marketingu a komunikace. Určitě segmentaci máte, ale neutíkají Vám nějaké důležité skupiny? Necílíte zbytečně a draze na někoho úplně nepodstatného? Udělat správně segmentaci není úplně snadné a ukazuje se, že skoro každý má… Číst více
Jak je na tom Marketing u nás? - ... aneb představení velkého výzkumu MKTI a Kantar Kdy: 25.ledna (14:00 - 15:30), Kde: online Na sklonku roku jsme dělali ve spolupráce se společností Kantar velký výzkum, kde jsme sledovali co umí a neumí marketéři, co by se jim hodilo a podobně. V prvním setkání roku 2023 se podíváme na výsledky, které si dáme do… Číst více
How to extract more value from e-commerce data - Osobní setkání pro zástupce e-shopů... Číst více
A co na to marketéři? - Výsledky stavu marketérů u nás Kdy: termín bude upřesněn, Kde: hybridně O tom, že marketing má v dnešní době dost složité postavení, jsme se bavili mnohokrát. Abychom posunuli svět a a mohli vycházet z něčeho konkrétního, připravili jsme s našimi partnery velký průzkum, v rámci kterého jsme se podívali na nejbolavější místa, ale i největší… Číst více
Marketing jako nositel změny do firem - Co dělat, abychom něco opravdu změnili? Kdy: 07.12. (14:00 - 15:30), Kde: online Žijeme prý ve století projektového řízení. Přitom jen 35% projektu se ve firmách povede. Pálí se více a více peněz a občas se zdá, že je to jenom taková loterie. Na dalším setkání se proto podíváme na principy správného řízení projektů. Číst více
Jak zažít značku jinak? - Zkušenost, která přináší firmám peníze a marketérům kredit Kdy: 12.10. (14:00 - 15:30), Kde: online Pojďme se podívat na Brand Experience trochu jinak. Ano, je to souhrn všech vjemů, myšlenek, pocitů a reakcí, které v člověku značka vyvolá. Ale jak zajistit, aby se nám značka a naše hodnoty, ten správný dojem, propsal do všech touchpointů? Číst více
Třeba to nebude tak zlé… - Stav radosti v práci i v životě - Meta-analýza o lidech a pro lidi ve společnostech Kdy: 22.09. (14:00 - 15:30), Kde: online Doba je velice složitá. Máme za sebou těžké období Covidu (které navíc stále není za námi), do toho ekonomické problémy a nejasnosti (roustoucí ceny, zpomalení ekonomiky, surovinová krize) a ještě nestabilní bezpečnostní… Číst více
O sebe se nebojím! - Co má umět marketér, o kterého se všichni perou? Kdy: 14.09. (14:00 - 15:30), Kde: online V dalším setkání Marketingového institutu se podíváme na nejsilnější trendy, které se objevují ve světě byznysu a navážeme na ně tím, co by tedy měl/a umět nejlepší marketér/ka. Co má pro firmy největší hodnotu? Jak se mění role marketéra? Číst více
Letní škola – „Kreativita na vyšší level“ - Letní škola - Kreativita na vyšší level Kdy: 03.08. (14:00 - 15:30), Kde: online Pojďme se podívat na nejzajímavější příklady, ale i konkrétní techniky rozvoje kreativity, v komunikaci, využití médií, businessu nebo jen řešení problémů. Číst více
Jenom jedna značka na všechno! - Půldenní školení Kdy: 22.06. (10:00 - 13:00), Kde: místo bude upřesněno Jak udělat, abychom měli jen jednu, stejnou značku a to všude? Nastavení, návaznosti, využití, ale i ignorace. Pojďme se v detailu a hlavně prakticky podívat na konkrétní postupy a nástroje, jak nastavit a rozvíjet značku. Pojďme si ukázat a vyzkoušet, jak a v čem… Číst více
Přibrzdit nebo přitopit podle nejlepších marketérů? - Setkání Kdy: 01.06. (14:00 - 15:30), Kde: místo bude upřesněno Aneb jak projít nebo využití dnešní složitou situaci? Doba je v obchodě a marketingu opravdu složitá a nepřehledná. Máme v principu dvě možnosti, jak k tomu všemu přistoupit. Buď začneme pořádně šetřit, optimalizovat, zefektivňovat a třeba taky šidit a trochu riskovat s tím, že přijdou… Číst více
Školení – Jak využít a vytěžit podcasty, video i stream? - Školení Kdy: 23.03. (10:00 - 13:00), Kde: Rádi bychom naživo - TBC, případně online Školení - Jak využít a vytěžit podcasty, video i stream? Dnes snad úplně každý zkouší nebo zkoušel nějaký z těchto formátu. S kvalitou to není často žádná velká sláva, na druhou stranu stačí dělat věci jenom trochu lépe a systematicky a… Číst více
Já bych to zakázal! - Online setkání Kdy: 02.03. (14:00 - 15:30), Kde: Online Já bych to zakázal! Co nám dělá a ještě udělá digitál?: Digitál je už nedílnou součástí marketingu v B2B i B2C. Prochází však velkými změnami, které je dobré si uvědomit a na základě toho si také potvrdit, zda se věci náhodou nejsou trošku jinak, a jestli… Číst více
Tak to snad ne?! - Online setkání Kdy: 26.01. (14:00 - 15:30), Kde: Online Tak to snad ne?! Trendy pro rok 22 - vy a svět: Celý svět se za poslední rok zase hodně posunul, čeká nás řada zcela nových výzev, trendů, ale i pouhopouhých výkřiků, které asi nemá smysl ani řešit. Číst více
Trénink, vzdělávání a rozvoj v roce 21 - Online setkání Kdy: 24.11. (14:00 - 15:30), Kde: Online Tak tohle se nikdy nenaučím aneb, jak zvládnout všechny nové technologie i záplavu dat a informací. Číst více
Trendy v reklamě a komunikaci - Online setkání Kdy: 3.11. (14:00 - 15:30), Kde: Online Tak to teda fungovat nebude aneb trendy v marketingové komunikaci. Číst více
Psychologie kolem nás – závislosti, rituály, zvyky a jejich využití i změny v marketingu i IK - Online setkání Kdy: 13.10. (14:00 - 15:30), Kde: Online Jsme přece jen, tak trochu, taky lidi aneb psychologie kolem nás, v nás i pro nás. Číst více
Hybridní prodej – jak prodávat v dnešní době – online i offline - Online setkání Kdy: 6.10. (14:00 - 15:30), Kde: Online Nic se za poslední léta nezměnilo tak, jako způsob komunikace a spolupráce. Před rokem a půl bylo prakticky nemyslitelné, že by se obchod nedělal osobně, dnes jsme na schůzkách velmi často v pyžamu a taky to jde. Jen to nejde tak, jak bychom si mohli přát. Číst více
Fungování a přístup Elona Muska - Online setkání Kdy: 15.9. (14:00 - 15:30), Kde: Online Jak to dělá Elon Musk, aneb čemu věřit a co ukrást. Číst více
Kreativita v marketingu – jak a proč to musí být kreativní? - Online setkání Kdy: 11.8. (14:00 - 15:30), Kde: Online V čem se pozná a hlavně, jak se udělá? Kreativita určitě pomáhá prodeji, ale není jedinou součástí úspěchu. Číst více
Kde je moje marže? – Cesty ke zvyšování výtěžnosti obchodu při pomoci marketingu. - Online setkání Kdy: 21.7. (14:00 - 16:30), Kde: Online Věděli jste, že 40 % marže se realizuje přes poprodejní marketingové aktivity? Jaké to jsou? A kde je vlastně schovaných těch 60 %? Kde je nejvíce peněz? Jak se k nim nejsnáze dostat? Číst více
Jak si v práci více věřit a být i více slyšet? - Online setkání Kdy: 9.6. (14:00 - 16:00), Kde: Online Globální průzkumy ukazují, že sebevědomí lidí ve vedení společnosti nesmírně klesla. U některých pozic až o polovinu (a to zejména lidé, co mají co do činění s komunikací, marketingem a HR). Číst více
Malý a velký marketing - Online setkání Kdy: 2.6. (14:00 - 16:00), Kde: Online Co je to nejlepší na marketingu v korporaci a co ve startupu? Za posledních pár měsíců se nám hodně změnil způsob práce, ale i uvažování a řada z nás může pochybovat o tom, že dělají tu správnou práci v tom správném prostředí. Pojďme se podívat pod… Číst více
Kam se řítí reklama? - Online setkání Kdy: 5.5. (14:00 - 16:00), Kde: Online Nedá se nic dělat, ale reklama byla, je a bude třeba. Jak a v čem se změnilo reklamní řemeslo? Jaká jsou na trhu i v reklamě a komunikaci obecně čekávání, ale i možnosti? Číst více
- Vliv pandemie na ženy v businessu – repríza v novém hávu! - Online setkání Kdy: 28.4. (13:30 - 15:00), Kde: Online Nadšené ohlasy na prezentaci meta-analýzy k tématu vlivu dopadu pandemie na ženy v byznysu a řada požadavků z řad manažerek a manažerů řady firem nás přiměli zorganizovat reprízu této on-line akce. Číst více
Nepřátele kam se podíváš? - Online setkání Kdy: 8.4. (14:00 - 16:00), Kde: Online Odborníci po celém světě se shodují, že se úplně změnila mapa míst, ze kterých nám hrozí nebezpečí. Nebudeme řešit politický aktivismus, ale aktivismus zákaznický a s tím změna očekávání. Číst více
- Úvodní setkání k otevření Think tanku v ČR – Vliv pandemie na ženy v businessu - Online setkání Kdy: 31.3. (13:30 - 15:30), Kde: Online Úvodní setkání, v rámci kterého představíme aktuální a v řadě oblastí i zcela unikátní data na téma ženské diverzity a situace žen v pandemii. Číst více
Tak, a je to všechno v háji! Aneb byla, je nebo bude krize? - Online setkání Kdy: 24.3. (14:00 - 16:00), Kde: Online Pojďme se podívat na aktuální lokální i mezinárodní čísla, výzkumy a předpovědi o tom, co se nám to vlastně v dnešní době byznysu děje a hlavně, co s tím? Podíváme se na nejskloňovanější pojmy ze světových médií. Číst více
Vstávat a cvičit aneb technologický třesk v marketingu - Online setkání Kdy: 3.3. (14:00 - 16:00), Kde: Online Technologie se už dlouho neposunuly tak zásadně a rychle, jako během posledních několika kvartálů. Díky nim se řadě společností podařilo nesmírně vyrůst, jiným se podařilo udržet, nebo posunout, jiné zaspaly a jsou na tom hůře, než kdy byly. Číst více
Tak odsud to vypadá úplně jinak aneb jiné úhly pohledu, kterými si jiní pomohli v práci, businessu i životě - Online setkání Kdy: 10.2. (14:00 - 16:00), Kde: Online Možná znáte příběhy lidí, co nevěděli, že příklad na tabuli je neřešitelný, tak ho vyřešili. O vizionářích, kteří změnili svět, protože věřili své cestě nebo se na svět dívali jinak. Číst více
To je nějak hodně, ne? Nejdůležitější čísla, průzkumy a benchmarky roku i kvartálu - Online setkání Kdy: 13.1. (14:00 - 16:00), Kde: Online V rámci pravidelného formátu se opět podíváme na nové průzkumy, analýzy z trhu marketingu a obchodu. Číst více
Za Tebou až na kraj světa aneb nejinspirativnější šéfky a šéfové v marketingu - Online setkání Kdy: 10.12. (14:00 - 16:00), Kde: Online V životě každého je moment, kdy přestane být důležité, pro jakou značku děláme, ale důležitější se stane to, s kým děláme. Číst více
Jo, tak na ty jsme zapomněli, aneb síla a potenciál opomíjených cílových skupin - Online setkání Kdy: 19.11. (14:00 - 16:00), Kde: Online Existují cílové skupiny, po kterých jde úplně každý a může to být naprosto oprávněné, protože je to nejjednodušší a přitom s největším finančním potenciálem. Ale někde přece jen existují i modré oceány a menší, či větší cílové skupiny, na které se nemyslí nebo se na ně… Číst více
Inspirátor - Online setkání Kdy: 22.10. (14:00 - 15:00), Kde: Online Svět se neustále mění, a proto přinášíme nový, krátký, online formát, věnující se zajímavým projektům, které stojí za shlédnutí, představení a bližší pohled. Ať už svou inovativností, skvělým zpracováním, jedinečným přínosem, nebo i tím, že ukazují silný trend Číst více
Jak upoutat a udržet pozornost při komunikaci na dálku (nebo na videohovoru? ;)) - Online setkání Kdy: 15.10. (14:00 - 15:30), Kde: Online - registrace zdarma Umíte udržet pozornost svou, nebo vašich kolegů a klientů na videohovoru? Kde všude pozornost v komunikaci na dálku utíká a čím se naopak dá navýšit? Číst více
Lidi nejsou, pozice nejsou, aneb situace na trhu práce v marketingu - Online setkání Kdy: 24.9.(16:00 - 18:00), Kde: Online Jsou dnes otevřené zajímavé pozice? Jsou na trhu vhodní kandidáti? Jaké oblasti se vyplatí sledovat, studovat nebo na co při hledání lidí či práce upozornit? Číst více
A dost, to už přeháníte! aneb Co nejvíce štve zákazníky a čím štvou zákazníci nás a co s tím? - Online setkání Kdy: 27.8. (14:00 - 16:00), Kde: Online V dalším setkání MKTI, tentokrát ve spolupráci se společností IPEX, nasdílíme metodiky, data a hlavně zkušenosti velmi úspěšných marketérů se zákaznickou péčí. Číst více
- Certifikace „Ušetřit a vyrůst!“ - Kdy: 19.8. (14:00 - 16:00), Kde: VIVmail, Jungmannovo náměstí 753/18, Praha 1 Dnešní doba je nejistá. Někdo šetří, snižuje plány a kapacity, někdo dlouhodobě stagnuje, někdo naopak přišel k vyšším tržbám jako slepý k houslím. Abyste nevypadli ze hry, nastartovali se nebo vytěžili maximum ze svého úspěchu, nesmíte přešlapovat na místě, ale hledat chytrá řešení,… Číst více
Strategie, data, systémy a principy! - Workshop - letní škola Kdy: 12.8. (14:00 - 17:30), Kde: SenseZoom, Jindřišská 20, Praha 1 (můžete se připojit i online) Kde je ve firmě schováno nejvíce peněz a jak se k nim dostat? Jak se dělají změnové projekty, které mají velký přínos a přitom nestojí tolik? Co je potřeba všechno zohlednit a kde se dělají největší… Číst více
Jak na obsah s pomocí datové analytiky? - Workshop - letní škola Kdy: 21.7. (14:00 - 17:30), Kde: Komerční banka, a.s., Štěpánská 42, Praha 1 (můžete se připojit i online) Komunikujete na své klienty jenom to, co je opravdu zajímá? Říkáte jim to tím správným způsobem, ve správnou dobu, správným jazykem nebo i kanálem? Číst více
Jak se Vám vede? - Online setkání Kdy: 8.7. (14:00 - 16:00), Kde: Online setkání Není to snadná doba, je šílené, čím musíme procházet a co se všude řeší. Nejčastější přidanou hodnotou akcí Institutu je zjištění, že všude mají něco a že to není u Vás zrovna úplně nejhorší (většinou ;)) Číst více
Pusťte na to roboty! - Workshop - letní škola Kdy: 30.6. (14:00 - 17:30), Kde: SenseZoom, Jindřišská 20, Praha 1 (můžete se připojit i online) Více než kdy dříve dává smysl nahradit některé procesy, ale i lidi a role jen systémy a nástroji. Místo zbytečné, opakované práce, lidí nebo celých oddělení tam pojďme pustit roboty – zkrátka pojďme dělat věci… Číst více
Aby se samo nakopalo - Setkání Kdy: 9.6. (14:30 - 17:30), Kde: WorkLounge, Forum Karlín, Praha 8 (můžete se připojit i online) - jak optimalizovat, automatizovat, nebo i robotizovat procesy v marketingu Klienti, zadavatelé, partneři, ale i zaměstnavatele a samotní podnikatelé v dnešní době šetří více, než kdy dříve. Snižují se výdaje, příjmy, ale i plány a kapacity.Abychom, jako marketéři nevypadli… Číst více
Děláme CSR dobře? Pravdy a mýty kolem CSR , co to je, jak na to, kdo to (ne)dělá dobře. - Online setkání Kdy: 6.5. (14:00 - 16:00), Kde: Online CSR aktivity jsou už něčím naprosto běžným, umíme to definovat, umíme to popsat, víme, co by mělo být správně, ale umíme to implementovat správně v naší společnosti? Spolupracujeme se správnými subjekty? Podporujeme správné projekty? Číst více
Kolik stojí zadarmo? - Online setkání Kdy: 23.4. (14:00 - 16:00), Kde: Online Představte si, že přijdete k řezníkovi, uděláte velký nákup masa na celý týden a při placení Vám prodavač řekne, abyste se nezatěžovali placením, že to máte od něj zdarma. Co tomu řeknete? Určitě Vás to nenaštve a nebudete ho přemlouvat. Přijdete určitě příště? Uděláte tam větší… Číst více
Pojďme si udělat čas sami na sebe - Online setkání Kdy: 30.3. (13:00 - 14:30), Kde: Online Protože život není jen o práci. A protože nyní mnohem více než kdy dříve je potřeba si udržet pozitivní pohled a zdravou mysl, připravili jsme pro Vás ve spolupráci s Janem Hruškou ze společnosti ALPINAUTIC online setkání zaměřené na to nejdůležitější, a to jsme my sami. Číst více
B2B a B2C – Rozdílné světy, které si mohou pomáhat - Setkání Kdy: 18.3. (15:00 - 17:00), Kde: Online Principy marketingu jsou jen jedny. Ale jaké to jsou a co si můžeme vzít z často úplně jiných světů B2B a B2C. Pojďme jednotlivé tábory proti sobě postavit a probrat, jaké zkušenosti jsou snadno předatelné a použitelné, jaká jsou u toho úskalí. Číst více