Pravidelné akce

Potkáváme se, osobně nebo online, na akcích nad tématy v oblasti marketingu, co nás fascinují, kde přinášíme konkrétní řešení, konkrétní pomoc a hlavně možnost setkat se s osobnostmi, diskutovat, vzájemně se inspirovat.

PŘEHLÍDKYna aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Zde se nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme

MINIKONFERENCE: akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení speakeři nám vždy představí nejen teoretický rámec, ale Vy sami si vše můžete vyzkoušet i v rámci praktického workshopu

KULATÝ STŮL: ranní akce s představením konkrétních řešení konkrétních problému v konkrétních společnostech. Ukážeme Vám, jak se některé věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech a tím Vás inspirujeme k řešení Vašich problémů

 

Plánované akce:

  • Aby se samo nakopalo - Setkání Kdy: 9.6. (14:30 - 17:30), Kde: WorkLounge, Forum Karlín, Praha 8 (můžete se připojit i online) - jak optimalizovat, automatizovat, nebo i robotizovat procesy v marketingu  Klienti, zadavatelé, partneři, ale i zaměstnavatele a samotní podnikatelé v dnešní době šetří více, než kdy dříve. Snižují se výdaje, příjmy, ale i plány a kapacity.Abychom, jako marketéři nevypadli… Číst více
  • Systém, principy, východiska, stěžejní přístupy - Workshop - letní škola Kdy: 25.6. (14:00 - 16:00), Kde: SenseZoom, Jindřišská 20, Praha 1 Jak zvýšit life-time value zákazníka a vytěžit maximum z komunikace s ním?  Číst více
  • Data a informace z nich - Workshop - letní škola Kdy: 21.7. (14:00 - 16:00), Kde: Místo upřesníme průzkum, analytika, to podstatné pro marketing Číst více
  • Pusťte na to roboty - Workshop - letní škola Kdy: 12.8. (14:00 - 16:00), Kde: Místo upřesníme Propojení do uceleného technologického ekosystému - napříč celým marketingovým mixem  Číst více
  • Vyhodnocení certifikačního programu - Kdy: 19.8. (14:00 - 16:00), Kde: Místo upřesníme Program Letní školy můžete celý absolvovat víceméně pasivně, ale můžete se i aktivně zapojit plněním zadaných domácích úkolů, které Vás provedou implementací principů do vaší firmy. Součástí tohoto plnění je také konzultace s garanty, kteří pomohou tím vším projít. Číst více

 

Osobní a online setkání

„Kulatý stůl“ – tedy formát kulatého stolu, kde všichni přiloží ruku k dílu, respektive do společné diskuse. Vždy si krátce nastavíme teoretický rámec a potom se všichni účastníci podělí, jak danou problematiku řeší, jaké mají zkušenosti i nejasnosti. Přidanou hodnotou těchto akcí je velké množství inspirace, velmi rozdílné pohledy z různých oblastí – od financí, výroby, poradenství, B2B i retailu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Minikonference“ – akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení praktici nám vždy představí teoretický rámec a případové studie složitějšího a většího tématu. Účastníci si poté sami vše mohou vyzkoušet v rámci praktického workshopu.

Trvání zhruba 3,5 hodiny. Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Přehlídky“ – setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme. I zde občas přinášíme digitální formu setkání.

Trvání většinou 2 hod. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma.

Specializované a hromadné akce

Specializované pracovní skupiny 

Koho nebaví relevantní zkušenosti, úspěchy, neúspěchy, strachy i nápady jiných. Můžeme získat jiné pohledy, něco můžeme vyzkoušet, šlohnout, nebo zjistit, co nefunguje, na co si dát pozor. Nebo jen můžeme zjistit, že všude je chléb o dvou kůrkách a že to u nás není tak špatné.
Sdílení a výměnu informací dlouhodobě podporujeme a přinášíme pravidelná setkání na úzce tématicky profilovaná témata. Budeme sdílet, ukazovat a hlavně diskutovat. 
 
 
Základní členění je dle toho, kde se profiluje většina klientů našich společností.
 
B2B svět 
Nabízíme řešení – produkty a služby, prodej mezi společnostmi, podnikateli. Budeme se více bavit o strategiích, systémech, podpoře komunikace 1to1, automatizaci. 
 
B2C svět
Naši klienti jsou zejména koneční spotřebitelé, obyčejní smrtelníci, domácnosti. Budeme se bavit více o strategiích a hromadnějších způsobech interakce a oslovení, ale i vytěžení. Více o 1toMany, značce, komunikaci, ale také systémech, analýzách a automatizaci. 
 

Záznamy z akcí

Jsou to průběžně uvolňovaná videa spojená převážně s přednáškami, ukázkami a vysvětlením metodik, či přístupů, případně reportáže.

Jsou zdarma pro všechny členy v archivu, vybrané, či zkrácené videopodcasty jsou potom k dispozici i volně.

 

Proběhlé akce

  • Děláme CSR dobře? Pravdy a mýty kolem CSR , co to je, jak na to, kdo to (ne)dělá dobře. - Online setkání Kdy: 6.5. (14:00 - 16:00), Kde: Online CSR aktivity jsou už něčím naprosto běžným, umíme to definovat, umíme to popsat, víme, co by mělo být správně, ale umíme to implementovat správně v naší společnosti? Spolupracujeme se správnými subjekty? Podporujeme správné projekty? Číst více
  • Kolik stojí zadarmo? - Online setkání Kdy: 23.4. (14:00 - 16:00), Kde: Online Představte si, že přijdete k řezníkovi, uděláte velký nákup masa na celý týden a při placení Vám prodavač řekne, abyste se nezatěžovali placením, že to máte od něj zdarma. Co tomu řeknete? Určitě Vás to nenaštve a nebudete ho přemlouvat. Přijdete určitě příště? Uděláte tam větší… Číst více
  • Pojďme si udělat čas sami na sebe - Online setkání Kdy: 30.3. (13:00 - 14:30), Kde: Online Protože život není jen o práci. A protože nyní mnohem více než kdy dříve je potřeba si udržet pozitivní pohled a zdravou mysl, připravili jsme pro Vás ve spolupráci s Janem Hruškou ze společnosti ALPINAUTIC online setkání zaměřené na to nejdůležitější, a to jsme my sami. Číst více
  • B2B a B2C – Rozdílné světy, které si mohou pomáhat - Setkání Kdy: 18.3. (15:00 - 17:00), Kde: Online Principy marketingu jsou jen jedny. Ale jaké to jsou a co si můžeme vzít z často úplně jiných světů B2B a B2C. Pojďme jednotlivé tábory proti sobě postavit a probrat, jaké zkušenosti jsou snadno předatelné a použitelné, jaká jsou u toho úskalí. Číst více
  • Čím se jedni chlubí a druzí mohou ukrást? - Snídaně Kdy: 26.2. (9:00 - 11:00), Kde: SenseZoom, Jindřišská 20, Praha 1 Co jsou nejzajímavější příklady vaší práce, kterými se chcete pochlubit a zároveň ukázat jiným, že by to u nich také šlo? Pojďme se podívat na 4 zajímavé případovky a říci si, jaké to má využití u Vás. Číst více
  • Tak jim to řekněte – milleniálové a starší CS - Webinář Kdy: 20.2. od 10:00 V aktivním věku jsou dnes najednou tři generace. Ať už je to v práci, kde jsou vedle sebe děti, rodiče i prarodiče, nebo v prodeji, kde všechny tři skupiny mají zajímavé balíky peněz. Jednotlivé skupiny někoho štvou, někdo je chápe, někdo ne, ale dohromady je vlastně velký nepořádek v tom,… Číst více
  • Příběh je více než tisíc obrázků (nebo grafů) - Minikonference Kdy: 5.2. (13:00 - 17:00), Kde: HP Inc.,  Za Brumlovkou 1559/5, Praha 4, recepce je v 8. patře Příběhy se vypráví desítky tisíc let. Chceme je, chápeme je, ale umíme je? Jak se staví správný příběh, jak se staví a chová hrdina, jak se to projeví do značky, komunikace, ale i do prodejů, konkrétních… Číst více
  • 30 let svobody aneb legendy naší reklamy - Setkání Kdy: 15.1.(17:30 - 20:15), Kde: Microsoft s.r.o., Vyskočilova 1561/4a, Praha 4 Jak se změnil marketing a marketingová komunikace za posledních 30 let? Jak svobodná to byla a je oblast, co platilo a neplatí a co rozhodně bude platit dál? Co je dnes naprosto nemyslitelné a dříve bylo běžné, co se bohužel vytratilo a co už… Číst více
  • Potřebuji/umím/mohu nabídnout aneb networkingová burza MKTI bez prodeje hrnců a pánví - Snídaně Kdy: bude upřesněno, Kde: IBM Česká republika, V Parku 2294/4, 148 00 Praha 4 Máme desítky členů, točí se kolem nás desítky firem a stovky marketérů - pojďme se propojit, pojďte se potkat a nabídnout to, co umíte, a vedle toho vytáhnout z okolí to, co potřebujete pro svou práci, business a rozvoj. Číst více
  • Já, jako marketér - Snídaně Kdy: 4.12. (09:00-11:00), Kde: ESET software, Classic 7 Business Park – blok C, Jankovcova 1037/49, Praha 7 Pojďme se tentokrát – když už se nám blíží konec roku, podívat na naše vlastní motivátory a cesty k úspěchu v oblasti marketingu. Nebudeme řešit klienty, šéfy a podřízené, ale sebe – jako osobnosti, které marketing určují a… Číst více
  • Work Life Balance – přínos pro business – „Co z toho?!“ - Setkání Kdy: 7.11. (09:00-17:00), Kde: Microsoft s.r.o., Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4 Businessová konferenci na zdánlivě nebusinessové téma, kde chceme konkrétně ukázat jak, v čem rovnováha prospívá člověku a tím i v businessu a podnikání. Nechceme vést obecné nebo nadpřirozené řeči, chceme pomoci se v oblasti WLB zorientovat, dát argumenty, ale i ukázat cestu, jak… Číst více
  • Pod pokličkou B2B marketingu v HP Inc. - Snídaně Kdy: 23.10. (09:00-11:00), Kde: HP Inc., Za Brumlovkou 1559/5, Praha 4 Detailní pohled na KONKRÉTNÍ metodiky a REÁLNÉ postupy jednoho z nejpropracovanějších systémů, co jsme v poslední době viděli. Petr Trešl, který má starosti stovky kampaní v rámci regionu EMEA v HP Inc. nám detailně popíše, jak plánuje, hlídá i vyhodnocuje až 5000 mediatipů… Číst více
  • Co o sobě řekne a neřekne „NÁŠ PÁN“, aneb jak získat co nejvíce informací o NAŠICH zákaznících - Minikonference Kdy: 9.10. (13:30-17:00), Kde: 3M Česko, V Parku 24, Praha 4, přízemí To, že data jsou nová ropa se už ví a všude se to říká, ovšem jakou ropu používat, jak se k takové ropě dostat, co můžeme zjistit sami a co si můžeme nechat zjistit, koupit, nebo se  jen zeptat? Jak se mění a… Číst více
  • Kolik do toho nasypat? - Setkání Hands On Kdy: 18.9. (18:00-21:00), Kde: 3M Česko, V Parku 24, Praha 4, přízemí budgetování a optimální náklady v marketingu (média, průzkumy, analýzy, softwary nebo třeba do lidí)Vaše zkušenosti s tím, do čeho jste dali více než bylo třeba a do čeho méně, než bylo třeba…Kolik má, co stát, co se vyplatí, co se dá… Číst více
  • B2B je na komunikaci těžká disciplína. Naštěstí je tu LinkedIn, největší profesionální síť na světě! - Půldenní školení Kdy: 27.8. (09:00-12:00), Kde: IBM Česká republika, V Parku 2294/4, 148 00 Praha 4 V rámci praktického školení s Filipem Kecem (Business Development LinkedIn) si představíme funkce, možnosti a výhody LinkedInu, o kterých jste ani netušili, že by mohly být tak skvělým nástrojem v celkem obtížné komunikaci v B2B světě. Jak na LinkedInu prezentovat… Číst více
  • „Jako vy nemáte ještě instagram?“ Aneb mikrosvět marketérů vs. realita na trhu - Čaj do páté s MKTI Kdy: 21. 8. (15:00-17:00), Kde: 3M Česko, V Parku 12, 148 00 Praha -Chodov Žijeme ve světě sociálních bublin, které nejsou nafouklé jen sociálními sítěmi. Jdou marketéři i za obzor středních Čech? Skupiny kolem nás jsou často velmi omezené a snadno podlehneme tomu, že všichni to musí mít tak, jak… Číst více
  • Jak (a proč) nastavit značku?  - Půldenní školení Kdy: 14.8. (09:00-13:00), Kde: IBM Česká republika, V Parku 2294/4, 148 00 Praha 4 V rámci půldenního školení se proto podíváme: na podstatu značky a převedeme si časté buzzwordy do reálné řeči - běžné pojmy, jako je vize, mise, hodnoty - dáme do konkrétního kontextu - co to je, jak to určit, na co… Číst více
  • Jaká mediální strategie má ve světě B2B marketingu největší smysl? - Setkání Kdy: 26.6. (15:00-17:00), Kde: Seznam.cz, a.s., Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, 5. patro Marketing v B2B se trochu tváří, jako svět sám pro sebe, kde platí jiná pravidla, kde není potřeba používat nástoje ze světa B2C, protože to tam funguje tak trochu jinak. Ale média, jejich nastavení, řízení, optimalizace, ale i propojení a… Číst více
  • „Přes průs** ku hvězdám!“ Aneb nejkreativnější a nejriskantnější řešení v marketingu i reklamě - Minikonference Kdy: 15.5. (13:30-17:00), Kde: MICROSOFT, s.r.o. Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4 Kdo dnes není kreativní, jako by ani nebyl. Kreativní musí být i marketéři a to nejen v reklamě, ale i v produktech, nabídkách, ale i procesech a přístupech. Popíšeme si principy kreativních řešení napříč mkt mixem, ukážeme si zajímavé případové studie, ale… Číst více
  • Co to je vlastně ten Marketing? Aneb co skutečně funguje, čemu se věnovat a není to (jen) digitální komunikace? - Setkání pro širokou veřejnost Kdy: 24.4. (18:00-20:00), Kde: MICROSOFT, s.r.o., Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4 Co to je vlastně ten Marketing? Aneb co skutečně funguje, čemu se věnovat a není to (jen) digitální komunikace? Probereme na reálných příkladech a probereme pojmy, jako je "Značka a dlouhodobý pohled na marketing" a "Zákazník - Customer experience"… Číst více
  • WEBINÁŘ: Kupujete něco rádi a přitom bez slevy? To je věrnost! Ale jak ji získat a neztratit? - Webinář Kdy: 17.4. (11:00-11:45), Kde: Pro získání linku je nutná registrace S Pavlem Losem - celosvětovým šéfem věrnostního programu Shellu si budeme povídat o tom, jak postavit věrnostní program, který přináší skutečnou věrnost zákazníků. Je to sen řady firem v B2B i B2C. Většina loajalitních programů je ale drahá, náročná na provoz i na marži… Číst více
  • Jak si plánujeme práci i samotný marketing? - Snídaně Hands on Kdy: 3.4. (08:30-11:00), Kde: IBM Česká republika, V Parku 2294/4, 148 00 Praha Strategické i taktické plánování v marketingu - ať už se jedná o kampaně, nástroje, změnové projekty nebo jen práci teamu. Jaké nástroje a postupy používáte? Co MKT plán obsahuje, kdo potřebuje vidět jaké informace a jak se vlastně dělají, hlídají a… Číst více
  • „Protivná bába“ na přepážce zkazí celý obchod – jak zaměstnanci (ne)pomáhají MKTu a MKT zaměstnancům, jak to propojit (a změřit) - Minikonference Kdy: 14.3. (13:30-17:00), Kde: Prague Startup Center, Palác Adria, Jungmannova 36/31, Praha 1 (vchod A, 3. patro) Málo ukazatelů je tak dobře etablovaných, jako je NPS – ať už pro spokojenost zákazníků, tak zaměstnanců. Pokusíme se spojit oba tábory – ten vnitřní – interně-komunikační a vnější – marketingový. Je pravda, že bez dobrých lidí v… Číst více
  • Existuje láska? Aneb funkční loajalita v marketingu - Minikonference Kdy: POZOR ZMĚNA TERMÍNU: 6. 3. 2019 (13:30-17:00), Kde: Ipsos s.r.o., Slovanský dům, vchod E, Na Příkopě 22, Praha 1 Jeden ze zajímavých pohledů na věrnostní programy není postaven na věrnostních bodech, slevách a odměnách, ale na předpokladu, že hlavním důvodem, proč se zákazník bude vracet a vznikne jakási láska vychází z toho, že… Číst více
  • A jako vyplatí se to? Aneb návratnost a efektivita médií - Osobní setkání Kdy: 23.1. (18:00-21:00), Kde: Seznam.cz, a.s., Radlická 10, Praha 5 Média jsou stále jedním z největších nákladů v marketingu a je to takový trochu tajemstvím opředený svět. Číst více
  • Poslední C-level v tomto roce i v Tančící kuchyni tak, jak ji znáte - Snídaně C-level Kdy: 5.12. (8:30-11:00), Kde: Tančící kuchyně Když se za 20 let podíváme zpátky na tento rok, co si vybavíme? Co začíná, končí, co má a nemá smysl řešit a co ovlivní marketing, business i celou společnost... Číst více
  • Ten plán nám stačí na rok? Aneb dlouhodobý marketing a strategické principy značky. - Snídaně Hands On Kdy: 28.11. (8:30-11:00), Kde: Tančící kuchyně Víte, co jsou v práci vaše cíle, vaše KPIs? Na základě čeho dostanete bonusy? A hlavně, dává Vám to smysl a můžete do toho mluvit? Jsou dlouhodobé? Asi moc ne... Na dalším setkání ve formátu HandsOn se proto chceme pobavit o tom, jak firmy přistupují ke strategickému… Číst více
  • A proč to vlastně děláte? Aneb no bullshit – show me the money - Minikonference Kdy: 7.11. (13:30-17:00), Kde: Tančící kuchyně V marketingu se řeší řada zajímavých, mnohdy vznešených a krásných témat, ale co z nich? Neděláme nááááhodou něco zbytečně? Nejsou náááhodou nějaké aktivity v ročních plánech jen proto, že se dělají dlouho a nikdo se vlastně neptá, co přináší a jestli není na čase to změnit, přenastavit, zpochybnit? Číst více
  • Sponzoring: obchodní nástroj, CSR, nebo charita? A k čemu je dobrý? - Snídaně Hands On Kdy: 17.10. (8:30-11:00), Kde: Tančící kuchyně O CSR se v poslední době mluví celkem hodně. České firmy se postupně učí se mu věnovat, a to jinak než že předají šek nebo vyšlou zaměstnance natírat ploty. Pak je tu ještě sponzoring... Číst více
  • Rétorické a prezentační dovednosti Live! - Školení Kdy: 16.10.(9:00-13:00), Kde: Tančící kuchyně Lidé se máločeho bojí více, než prezentace na veřejnosti. To jsme si mimo jiné ověřili i na našem prvním školení. V něm jsme se naučili základy správného přednesu - jak položit hlas, aby zněl autenticky... Číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.