Pravidelné akce

Potkáváme se, osobně nebo online, na akcích nad tématy v oblasti marketingu, co nás fascinují, kde přinášíme konkrétní řešení, konkrétní pomoc a hlavně možnost setkat se s osobnostmi, diskutovat, vzájemně se inspirovat.

PŘEHLÍDKYna aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Zde se nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme

MINIKONFERENCE: akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení speakeři nám vždy představí nejen teoretický rámec, ale Vy sami si vše můžete vyzkoušet i v rámci praktického workshopu

KULATÝ STŮL: ranní akce s představením konkrétních řešení konkrétních problému v konkrétních společnostech. Ukážeme Vám, jak se některé věci detailně dějí a dělají v jiných společnostech a tím Vás inspirujeme k řešení Vašich problémů

 

Plánované akce:

  • Marketing jako nositel změny do firem - Co dělat, abychom něco opravdu změnili? Kdy: 07.12. (14:00 - 15:30), Kde: online Žijeme prý ve století projektového řízení. Přitom jen 35% projektu se ve firmách povede. Pálí se více a více peněz a občas se zdá, že je to jenom taková loterie. Na dalším setkání se proto podíváme na principy správného řízení projektů. Číst více
  • A co na to marketéři? - Výsledky stavu marketérů u nás Kdy: termín bude upřesněn, Kde: hybridně O tom, že marketing má v dnešní době dost složité postavení, jsme se bavili mnohokrát. Abychom posunuli svět a a mohli vycházet z něčeho konkrétního, připravili jsme s našimi partnery velký průzkum, v rámci kterého jsme se podívali na nejbolavější místa, ale i největší… Číst více

 

Osobní a online setkání

„Kulatý stůl“ – tedy formát kulatého stolu, kde všichni přiloží ruku k dílu, respektive do společné diskuse. Vždy si krátce nastavíme teoretický rámec a potom se všichni účastníci podělí, jak danou problematiku řeší, jaké mají zkušenosti i nejasnosti. Přidanou hodnotou těchto akcí je velké množství inspirace, velmi rozdílné pohledy z různých oblastí – od financí, výroby, poradenství, B2B i retailu.

Trvání zhruba 2 hodiny. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Minikonference“ – akce zaměřené na nová a nejasná témata. Zkušení praktici nám vždy představí teoretický rámec a případové studie složitějšího a většího tématu. Účastníci si poté sami vše mohou vyzkoušet v rámci praktického workshopu.

Trvání zhruba 3,5 hodiny. Vstupné: 1900 Kč bez DPH, členové vstup zdarma

„Přehlídky“ – setkání na aktuální téma, ve kterém vždy zazní minimálně tři případové studie a které je zakončeno diskusí všech účastníků. Nemusíte stydět se na cokoliv zeptat, naopak Vám rádi poradíme. I zde občas přinášíme digitální formu setkání.

Trvání většinou 2 hod. Vstupné: 1000 Kč bez DPH, členové vstup zdarma.

Specializované a hromadné akce

Specializované pracovní skupiny 

Koho nebaví relevantní zkušenosti, úspěchy, neúspěchy, strachy i nápady jiných. Můžeme získat jiné pohledy, něco můžeme vyzkoušet, šlohnout, nebo zjistit, co nefunguje, na co si dát pozor. Nebo jen můžeme zjistit, že všude je chléb o dvou kůrkách a že to u nás není tak špatné.
Sdílení a výměnu informací dlouhodobě podporujeme a přinášíme pravidelná setkání na úzce tématicky profilovaná témata. Budeme sdílet, ukazovat a hlavně diskutovat. 
 
 
Základní členění je dle toho, kde se profiluje většina klientů našich společností.
 
B2B svět 
Nabízíme řešení – produkty a služby, prodej mezi společnostmi, podnikateli. Budeme se více bavit o strategiích, systémech, podpoře komunikace 1to1, automatizaci. 
 
B2C svět
Naši klienti jsou zejména koneční spotřebitelé, obyčejní smrtelníci, domácnosti. Budeme se bavit více o strategiích a hromadnějších způsobech interakce a oslovení, ale i vytěžení. Více o 1toMany, značce, komunikaci, ale také systémech, analýzách a automatizaci. 
 

Záznamy z akcí

Jsou to průběžně uvolňovaná videa spojená převážně s přednáškami, ukázkami a vysvětlením metodik, či přístupů, případně reportáže.

Jsou zdarma pro všechny členy v archivu, vybrané, či zkrácené videopodcasty jsou potom k dispozici i volně.

 

Proběhlé akce

  • Jak zažít značku jinak? - Zkušenost, která přináší firmám peníze a marketérům kredit Kdy: 12.10. (14:00 - 15:30), Kde: online Pojďme se podívat na Brand Experience trochu jinak. Ano, je to souhrn všech vjemů, myšlenek, pocitů a reakcí, které v člověku značka vyvolá. Ale jak zajistit, aby se nám značka a naše hodnoty, ten správný dojem, propsal do všech touchpointů? Číst více
  • Třeba to nebude tak zlé… - Stav radosti v práci i v životě - Meta-analýza o lidech a pro lidi ve společnostech Kdy: 22.09. (14:00 - 15:30), Kde: online Doba je velice složitá. Máme za sebou těžké období Covidu (které navíc stále není za námi), do toho ekonomické problémy a nejasnosti (roustoucí ceny, zpomalení ekonomiky, surovinová krize) a ještě nestabilní bezpečnostní… Číst více
  • O sebe se nebojím! - Co má umět marketér, o kterého se všichni perou? Kdy: 14.09. (14:00 - 15:30), Kde: online V dalším setkání Marketingového institutu se podíváme na nejsilnější trendy, které se objevují ve světě byznysu  a navážeme na ně tím, co by tedy měl/a umět nejlepší marketér/ka. Co má pro firmy největší hodnotu? Jak se mění role marketéra? Číst více
  • Letní škola – „Kreativita na vyšší level“ - Letní škola - Kreativita na vyšší level Kdy: 03.08. (14:00 - 15:30), Kde: online Pojďme se podívat na nejzajímavější příklady, ale i konkrétní techniky rozvoje kreativity, v komunikaci, využití médií, businessu nebo jen řešení problémů. Číst více
  • Jenom jedna značka na všechno! - Půldenní školení Kdy: 22.06. (10:00 - 13:00), Kde: místo bude upřesněno Jak udělat, abychom měli jen jednu, stejnou značku a to všude? Nastavení, návaznosti, využití, ale i ignorace. Pojďme se v detailu a hlavně prakticky podívat na konkrétní postupy a nástroje, jak nastavit a rozvíjet značku. Pojďme si ukázat a vyzkoušet, jak a v čem… Číst více
  • Přibrzdit nebo přitopit podle nejlepších marketérů? - Setkání Kdy: 01.06. (14:00 - 15:30), Kde: místo bude upřesněno Aneb jak projít nebo využití dnešní složitou situaci? Doba je v obchodě a marketingu opravdu složitá a nepřehledná. Máme v principu dvě možnosti, jak k tomu všemu přistoupit. Buď začneme pořádně šetřit, optimalizovat, zefektivňovat a třeba taky šidit a trochu riskovat s tím, že přijdou… Číst více
  • Školení – Jak využít a vytěžit podcasty, video i stream? - Školení Kdy: 23.03. (10:00 - 13:00), Kde: Rádi bychom naživo - TBC, případně online Školení - Jak využít a vytěžit podcasty, video i stream? Dnes snad úplně každý zkouší nebo zkoušel nějaký z těchto formátu. S kvalitou to není často žádná velká sláva, na druhou stranu stačí dělat věci jenom trochu lépe a systematicky a… Číst více
  • Já bych to zakázal! - Online setkání Kdy: 02.03. (14:00 - 15:30), Kde: Online Já bych to zakázal! Co nám dělá a ještě udělá digitál?: Digitál je už nedílnou součástí marketingu v B2B i B2C. Prochází však velkými změnami, které je dobré si uvědomit a na základě toho si také potvrdit, zda se věci náhodou nejsou trošku jinak, a jestli… Číst více
  • Tak to snad ne?! - Online setkání Kdy: 26.01. (14:00 - 15:30), Kde: Online Tak to snad ne?! Trendy pro rok 22 - vy a svět: Celý svět se za poslední rok zase hodně posunul, čeká nás řada zcela nových výzev, trendů, ale i pouhopouhých výkřiků, které asi nemá smysl ani řešit. Číst více
  • Trénink, vzdělávání a rozvoj v roce 21 - Online setkání Kdy: 24.11. (14:00 - 15:30), Kde: Online Tak tohle se nikdy nenaučím aneb, jak zvládnout všechny nové technologie i záplavu dat a informací. Číst více
  • Trendy v reklamě a komunikaci - Online setkání Kdy: 3.11. (14:00 - 15:30), Kde: Online Tak to teda fungovat nebude aneb trendy v marketingové komunikaci. Číst více
  • Psychologie kolem nás – závislosti, rituály, zvyky a jejich využití i změny v marketingu i IK - Online setkání Kdy: 13.10. (14:00 - 15:30), Kde: Online Jsme přece jen, tak trochu, taky lidi aneb psychologie kolem nás, v nás i pro nás. Číst více
  • Hybridní prodej – jak prodávat v dnešní době – online i offline - Online setkání Kdy: 6.10. (14:00 - 15:30), Kde: Online Nic se za poslední léta nezměnilo tak, jako způsob komunikace a spolupráce. Před rokem a půl bylo prakticky nemyslitelné, že by se obchod nedělal osobně, dnes jsme na schůzkách velmi často v pyžamu a taky to jde. Jen to nejde tak, jak bychom si mohli přát.  Číst více
  • Fungování a přístup Elona Muska - Online setkání Kdy: 15.9. (14:00 - 15:30), Kde: Online Jak to dělá Elon Musk, aneb čemu věřit a co ukrást. Číst více
  • Kreativita v marketingu – jak a proč to musí být kreativní? - Online setkání Kdy: 11.8. (14:00 - 15:30), Kde: Online V čem se pozná a hlavně, jak se udělá? Kreativita určitě pomáhá prodeji, ale není jedinou součástí úspěchu. Číst více
  • Kde je moje marže? – Cesty ke zvyšování výtěžnosti obchodu při pomoci marketingu. - Online setkání Kdy: 21.7. (14:00 - 16:30), Kde: Online Věděli jste, že 40 % marže se realizuje přes poprodejní marketingové aktivity? Jaké to jsou? A kde je vlastně schovaných těch 60 %? Kde je nejvíce peněz? Jak se k nim nejsnáze dostat?  Číst více
  • Jak si v práci více věřit a být i více slyšet? - Online setkání Kdy: 9.6. (14:00 - 16:00), Kde: Online Globální průzkumy ukazují, že sebevědomí lidí ve vedení společnosti nesmírně klesla. U některých pozic až o polovinu (a to zejména lidé, co mají co do činění s komunikací, marketingem a HR). Číst více
  • Malý a velký marketing - Online setkání Kdy: 2.6. (14:00 - 16:00), Kde: Online Co je to nejlepší na marketingu v korporaci a co ve startupu? Za posledních pár měsíců se nám hodně změnil způsob práce, ale i uvažování a řada z nás může pochybovat o tom, že dělají tu správnou práci v tom správném prostředí. Pojďme se podívat pod… Číst více
  • Kam se řítí reklama? - Online setkání Kdy: 5.5. (14:00 - 16:00), Kde: Online Nedá se nic dělat, ale reklama byla, je a bude třeba. Jak a v čem se změnilo reklamní řemeslo? Jaká jsou na trhu i v reklamě a komunikaci obecně čekávání, ale i možnosti? Číst více
  • Vliv pandemie na ženy v businessu – repríza v novém hávu! - Online setkání Kdy: 28.4. (13:30 - 15:00), Kde: Online Nadšené ohlasy na prezentaci meta-analýzy k tématu vlivu dopadu pandemie na ženy v byznysu a řada požadavků z řad manažerek a manažerů řady firem nás přiměli zorganizovat reprízu této on-line akce. Číst více
  • Nepřátele kam se podíváš? - Online setkání Kdy: 8.4. (14:00 - 16:00), Kde: Online Odborníci po celém světě se shodují, že se úplně změnila mapa míst, ze kterých nám hrozí nebezpečí. Nebudeme řešit politický aktivismus, ale aktivismus zákaznický a s tím změna očekávání. Číst více
  • Úvodní setkání k otevření Think tanku v ČR – Vliv pandemie na ženy v businessu - Online setkání Kdy: 31.3. (13:30 - 15:30), Kde: Online Úvodní setkání, v rámci kterého představíme aktuální a v řadě oblastí i zcela unikátní data na téma ženské diverzity a situace žen v pandemii. Číst více
  • Tak, a je to všechno v háji! Aneb byla, je nebo bude krize? - Online setkání Kdy: 24.3. (14:00 - 16:00), Kde: Online Pojďme se podívat na aktuální lokální i mezinárodní čísla, výzkumy a předpovědi o tom, co se nám to vlastně v dnešní době byznysu děje a hlavně, co s tím? Podíváme se na nejskloňovanější pojmy ze světových médií. Číst více
  • Vstávat a cvičit aneb technologický třesk v marketingu - Online setkání Kdy: 3.3. (14:00 - 16:00), Kde: Online Technologie se už dlouho neposunuly tak zásadně a rychle, jako během posledních několika kvartálů. Díky nim se řadě společností podařilo nesmírně vyrůst, jiným se podařilo udržet, nebo posunout, jiné zaspaly a jsou na tom hůře, než kdy byly. Číst více
  • Tak odsud to vypadá úplně jinak aneb jiné úhly pohledu, kterými si jiní pomohli v práci, businessu i životě - Online setkání Kdy: 10.2. (14:00 - 16:00), Kde: Online Možná znáte příběhy lidí, co nevěděli, že příklad na tabuli je neřešitelný, tak ho vyřešili. O vizionářích, kteří změnili svět, protože věřili své cestě nebo se na svět dívali jinak. Číst více
  • To je nějak hodně, ne? Nejdůležitější čísla, průzkumy a benchmarky roku i kvartálu - Online setkání Kdy: 13.1. (14:00 - 16:00), Kde: Online V rámci pravidelného formátu se opět podíváme na nové průzkumy, analýzy z trhu marketingu a obchodu. Číst více
  • Za Tebou až na kraj světa aneb nejinspirativnější šéfky a šéfové v marketingu - Online setkání Kdy: 10.12. (14:00 - 16:00), Kde: Online V životě každého je moment, kdy přestane být důležité, pro jakou značku děláme, ale důležitější se stane to, s kým děláme. Číst více
  • Jo, tak na ty jsme zapomněli, aneb síla a potenciál opomíjených cílových skupin - Online setkání Kdy: 19.11. (14:00 - 16:00), Kde: Online Existují cílové skupiny, po kterých jde úplně každý a může to být naprosto oprávněné, protože je to nejjednodušší a přitom s největším finančním potenciálem. Ale někde přece jen existují i modré oceány a menší, či větší cílové skupiny, na které se nemyslí nebo se na ně… Číst více
  • Inspirátor - Online setkání Kdy: 22.10. (14:00 - 15:00), Kde: Online Svět se neustále mění, a proto přinášíme nový, krátký, online formát, věnující se zajímavým projektům, které stojí za shlédnutí, představení a bližší pohled. Ať už svou inovativností, skvělým zpracováním, jedinečným přínosem, nebo i tím, že ukazují silný trend Číst více
  • Jak upoutat a udržet pozornost při komunikaci na dálku (nebo na videohovoru? ;)) - Online setkání Kdy: 15.10. (14:00 - 15:30), Kde: Online - registrace zdarma Umíte udržet pozornost svou, nebo vašich kolegů a klientů na videohovoru? Kde všude pozornost v komunikaci na dálku utíká a čím se naopak dá navýšit? Číst více
  • Lidi nejsou, pozice nejsou, aneb situace na trhu práce v marketingu - Online setkání Kdy: 24.9.(16:00 - 18:00), Kde: Online Jsou dnes otevřené zajímavé pozice? Jsou na trhu vhodní kandidáti? Jaké oblasti se vyplatí sledovat, studovat nebo na co při hledání lidí či práce upozornit?  Číst více
  • A dost, to už přeháníte! aneb Co nejvíce štve zákazníky a čím štvou zákazníci nás a co s tím? - Online setkání Kdy: 27.8. (14:00 - 16:00), Kde: Online V dalším setkání MKTI, tentokrát ve spolupráci se společností IPEX, nasdílíme metodiky, data a hlavně zkušenosti velmi úspěšných marketérů se zákaznickou péčí. Číst více
  • Certifikace „Ušetřit a vyrůst!“ - Kdy: 19.8. (14:00 - 16:00), Kde: VIVmail, Jungmannovo náměstí 753/18, Praha 1 Dnešní doba je nejistá. Někdo šetří, snižuje plány a kapacity, někdo dlouhodobě stagnuje, někdo naopak přišel k vyšším tržbám jako slepý k houslím. Abyste nevypadli ze hry, nastartovali se nebo vytěžili maximum ze svého úspěchu, nesmíte přešlapovat na místě, ale hledat chytrá řešení,… Číst více
  • Strategie, data, systémy a principy! - Workshop - letní škola Kdy: 12.8. (14:00 - 17:30), Kde: SenseZoom, Jindřišská 20, Praha 1 (můžete se připojit i online) Kde je ve firmě schováno nejvíce peněz a jak se k nim dostat? Jak se dělají změnové projekty, které mají velký přínos a přitom nestojí tolik? Co je potřeba všechno zohlednit a kde se dělají největší… Číst více
  • Jak na obsah s pomocí datové analytiky? - Workshop - letní škola Kdy: 21.7. (14:00 - 17:30), Kde: Komerční banka, a.s., Štěpánská 42, Praha 1 (můžete se připojit i online) Komunikujete na své klienty jenom to, co je opravdu zajímá? Říkáte jim to tím správným způsobem, ve správnou dobu, správným jazykem nebo i kanálem?  Číst více
  • Jak se Vám vede? - Online setkání Kdy: 8.7. (14:00 - 16:00), Kde: Online setkání Není to snadná doba, je šílené, čím musíme procházet a co se všude řeší. Nejčastější přidanou hodnotou akcí Institutu je zjištění, že všude mají něco a že to není u Vás zrovna úplně nejhorší (většinou ;)) Číst více
  • Pusťte na to roboty! - Workshop - letní škola Kdy: 30.6. (14:00 - 17:30), Kde: SenseZoom, Jindřišská 20, Praha 1 (můžete se připojit i online) Více než kdy dříve dává smysl nahradit některé procesy, ale i lidi a role jen systémy a nástroji. Místo zbytečné, opakované práce, lidí nebo celých oddělení tam pojďme pustit roboty – zkrátka pojďme dělat věci… Číst více
  • Aby se samo nakopalo - Setkání Kdy: 9.6. (14:30 - 17:30), Kde: WorkLounge, Forum Karlín, Praha 8 (můžete se připojit i online) - jak optimalizovat, automatizovat, nebo i robotizovat procesy v marketingu  Klienti, zadavatelé, partneři, ale i zaměstnavatele a samotní podnikatelé v dnešní době šetří více, než kdy dříve. Snižují se výdaje, příjmy, ale i plány a kapacity.Abychom, jako marketéři nevypadli… Číst více
  • Děláme CSR dobře? Pravdy a mýty kolem CSR , co to je, jak na to, kdo to (ne)dělá dobře. - Online setkání Kdy: 6.5. (14:00 - 16:00), Kde: Online CSR aktivity jsou už něčím naprosto běžným, umíme to definovat, umíme to popsat, víme, co by mělo být správně, ale umíme to implementovat správně v naší společnosti? Spolupracujeme se správnými subjekty? Podporujeme správné projekty? Číst více
  • Kolik stojí zadarmo? - Online setkání Kdy: 23.4. (14:00 - 16:00), Kde: Online Představte si, že přijdete k řezníkovi, uděláte velký nákup masa na celý týden a při placení Vám prodavač řekne, abyste se nezatěžovali placením, že to máte od něj zdarma. Co tomu řeknete? Určitě Vás to nenaštve a nebudete ho přemlouvat. Přijdete určitě příště? Uděláte tam větší… Číst více
  • Pojďme si udělat čas sami na sebe - Online setkání Kdy: 30.3. (13:00 - 14:30), Kde: Online Protože život není jen o práci. A protože nyní mnohem více než kdy dříve je potřeba si udržet pozitivní pohled a zdravou mysl, připravili jsme pro Vás ve spolupráci s Janem Hruškou ze společnosti ALPINAUTIC online setkání zaměřené na to nejdůležitější, a to jsme my sami. Číst více
  • B2B a B2C – Rozdílné světy, které si mohou pomáhat - Setkání Kdy: 18.3. (15:00 - 17:00), Kde: Online Principy marketingu jsou jen jedny. Ale jaké to jsou a co si můžeme vzít z často úplně jiných světů B2B a B2C. Pojďme jednotlivé tábory proti sobě postavit a probrat, jaké zkušenosti jsou snadno předatelné a použitelné, jaká jsou u toho úskalí. Číst více
  • Čím se jedni chlubí a druzí mohou ukrást? - Snídaně Kdy: 26.2. (9:00 - 11:00), Kde: SenseZoom, Jindřišská 20, Praha 1 Co jsou nejzajímavější příklady vaší práce, kterými se chcete pochlubit a zároveň ukázat jiným, že by to u nich také šlo? Pojďme se podívat na 4 zajímavé případovky a říci si, jaké to má využití u Vás. Číst více
  • Tak jim to řekněte – milleniálové a starší CS - Webinář Kdy: 20.2. od 10:00 V aktivním věku jsou dnes najednou tři generace. Ať už je to v práci, kde jsou vedle sebe děti, rodiče i prarodiče, nebo v prodeji, kde všechny tři skupiny mají zajímavé balíky peněz. Jednotlivé skupiny někoho štvou, někdo je chápe, někdo ne, ale dohromady je vlastně velký nepořádek v tom,… Číst více
  • Příběh je více než tisíc obrázků (nebo grafů) - Minikonference Kdy: 5.2. (13:00 - 17:00), Kde: HP Inc.,  Za Brumlovkou 1559/5, Praha 4, recepce je v 8. patře Příběhy se vypráví desítky tisíc let. Chceme je, chápeme je, ale umíme je? Jak se staví správný příběh, jak se staví a chová hrdina, jak se to projeví do značky, komunikace, ale i do prodejů, konkrétních… Číst více
  • 30 let svobody aneb legendy naší reklamy - Setkání Kdy: 15.1.(17:30 - 20:15), Kde: Microsoft s.r.o., Vyskočilova 1561/4a, Praha 4 Jak se změnil marketing a marketingová komunikace za posledních 30 let? Jak svobodná to byla a je oblast, co platilo a neplatí a co rozhodně bude platit dál? Co je dnes naprosto nemyslitelné a dříve bylo běžné, co se bohužel vytratilo a co už… Číst více
  • Potřebuji/umím/mohu nabídnout aneb networkingová burza MKTI bez prodeje hrnců a pánví - Snídaně Kdy: bude upřesněno, Kde: IBM Česká republika, V Parku 2294/4, 148 00 Praha 4 Máme desítky členů, točí se kolem nás desítky firem a stovky marketérů - pojďme se propojit, pojďte se potkat a nabídnout to, co umíte, a vedle toho vytáhnout z okolí to, co potřebujete pro svou práci, business a rozvoj. Číst více
  • Já, jako marketér - Snídaně Kdy: 4.12. (09:00-11:00), Kde: ESET software, Classic 7 Business Park – blok C, Jankovcova 1037/49, Praha 7 Pojďme se tentokrát – když už se nám blíží konec roku, podívat na naše vlastní motivátory a cesty k úspěchu v oblasti marketingu. Nebudeme řešit klienty, šéfy a podřízené, ale sebe – jako osobnosti, které marketing určují a… Číst více
  • Work Life Balance – přínos pro business – „Co z toho?!“ - Setkání Kdy: 7.11. (09:00-17:00), Kde: Microsoft s.r.o., Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4 Businessová konferenci na zdánlivě nebusinessové téma, kde chceme konkrétně ukázat jak, v čem rovnováha prospívá člověku a tím i v businessu a podnikání. Nechceme vést obecné nebo nadpřirozené řeči, chceme pomoci se v oblasti WLB zorientovat, dát argumenty, ale i ukázat cestu, jak… Číst více
  • Pod pokličkou B2B marketingu v HP Inc. - Snídaně Kdy: 23.10. (09:00-11:00), Kde: HP Inc., Za Brumlovkou 1559/5, Praha 4 Detailní pohled na KONKRÉTNÍ metodiky a REÁLNÉ postupy jednoho z nejpropracovanějších systémů, co jsme v poslední době viděli. Petr Trešl, který má starosti stovky kampaní v rámci regionu EMEA v HP Inc. nám detailně popíše, jak plánuje, hlídá i vyhodnocuje až 5000 mediatipů… Číst více

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.