Porota 2018

Nemáte Váš projekt ještě ve finální fázi? Nevadí! Můžete přihlásit i koncept. Na ten se vám podívají, ohodnotí a doporučí další postupy naši zkušení porotci :):

 

  • Jaroslav Holý, Ředitel marketingu a komunikace agentury CzechInvest
    • Od roku 2004 na manažerských postech v rámci marketingu korporací, malých firem i startupů. Zaměřuje se na využití moderních technologií a efektivní marketingovou komunikaci na mezinárodní úrovni.

 

  • Zdeněk Hašek, konzultant MKTI, šéf divize Externí expert
    • Zdeněk Hašek strávil více než 20 let v korporátním marketingu v celkem 8 firmách a 5 oborech, od r. 1998 jako šéf marketingového oddělení. Od letoška je na volné noze – podniká (Just products), je intelektuálním investorem (ICIA) a konzultuje (šéf divize MKTI Externí expert).

 

  • Tomáš Macků, Research & Communication Director, IPSOS
    • Tomáš Macků pracuje v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění více než 25 let, nyní již 10 let ve výzkumné agentuře Ipsos, kde se podílí na dlouhodobých rozvojových projektech s důrazem na implementaci výsledků z výzkumu do marketingových a komunikačních strategií, zodpovídá za public relations, komunikaci, za vztahy s významnými klienty a za partnerské spolupráce. V posledních letech se věnuje tématům CSR a udržitelného rozvoje.

 

  • Petr Šlajchrt, Obchodní řiditel, SAS Institute ČR s.r.o.

 

  • Lukáš Vynikal, Founding member, Wissenberk group
    • „Jsem vystudovaný sociální geograf, ale od poloviny devadesátých let jsem zakotvil ve výzkumu trhu. Pracoval jsem 17 let v největší výzkumné agentuře v Česku, kde jsem prošel cestu “od poskoka k ředitelské židli”. Měl jsem tak příležitost pracovat pro velké nadnárodní organizace ale i pro ryze české, dravé firmy. Projekty, které jsem realizoval, se věnovaly všem částem marketingového mixu, nicméně nejradši jsem měl projekt, který segmentoval Čechy podle jejich životního stylu. Právě ten mě dostal do managementu České spořitelny, kde jsem 4 roky seděl na pozici Segmentového ředitele. Bavil jsem se v bance tím, že jsem se jí snažil “humanizovat” a víc si všímat zákaznických potřeb. S týmem jsme vymýšleli nové propozice, z nichž nejznámější jsou Moje zdravé finance, které už touto dobou bude využívat přes milión Čechů. Banka nicméně není moje krevní skupina a tak jsem se vrátil k projektům. V současné době se věnuji inovačním projektům napříč financemi, telcem nebo fmcg. „

 

  • Pavel Kuhn, Chief R&D Officer at Home Credit ČR a SK
    • Pavel se věnuje posledních 7 let budovaní technologických start upu, předchozích 10+ let pracoval na různých manažerských pozicích v oblasti telekomunikací, reklamy a  obalového designu.  Podílel se na spuštění nových projektu jako jsou Zonky, Edufi.cz, Mobito nebo Sazkamobil.

 

  • Ondřej Prášek, Zakladatel Organizace Business Academy
    • Ondřej Prášek je zakladatelem organizace Business Academy, která kromě celoročních přednášek s předními českými a slovenskými leadery organizuje i konferenci Glorious. Koncentrují se převážně na mladé manažery, podnikatele a freelancery a snaží se jim pomocí těchto projektů předat to, co potřebují v obchodní džungli nejvíce… know-how, informace, jak to v praxi skutečně chodí a konkurenční výhodu.

 

  • Tomáš Poucha, Ředitel Marketingového institutu a Institutu interní komunikace
    • Pomáhá firmám hledat příležitosti, kde mohou vydělat nebo ušetřit více a ještě při tom dobře působit na okolí. Zakladatel a vůdčí osobnost MKTI a IIK a nadšený kuchař.

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.