Poradenství
Řešíte ve firmě problém, se kterým si nevíte rady? Nabízíme krátkodobé, či dlouhodobé poradenství, konzultace, workshopy, nebo třeba pravidelný měsíční mentoring. Vše záleží jen na Vás – rádi Vám pomůžeme vyřešit jakýkoliv problém :).
Pomáháme společnostem najít správnou cestu v nastavení nebo úpravě marketingu a obchodu, strategie, procesy i nástroje. V rámci konzultací, workshopů nebo změnových projektů jsou to zejména:
- Zákazník a vše kolem něho
- Tedy co ho zajímá, jak k němu přistoupit, co mu nabízet, aby byl spokojený, ale zároveň i jak na něm vydělat.
- ,HP Tronic, Tonak, Copy General, SGEF, IBM, SAP, Akzo Nobel a řada dalších
- Zjednodušení a zlepšení businessu
- Postaveno na konkrétních datech, analýzách a hodnotách – tedy co může pomoci společnostem více vydělat, posunout se dál.
- Allianz, Gumex, Vorwerk, SGEF, Plastia, SAS, Vichy a řada dalších
Konkrétní příklady naší práce
HP Tronic
Kompletní metodika a naplnění všech prvků a kroků zákaznického cyklu pro značky Kasa, Euronics a Proton
-
Dlouhodobý projekt workshopů, analýz, ale i metodik, doporučení, prezentací, proškolení a mentoringu napříč celou společností.
-
Návrh nutných změn organizační struktury a její implementace napříč společností. Napojení na systémy a technologie pro dlouhodobý rozvoj.
Copy General
Analýzy a workshopy pro optimalizaci produktového portfolia a změnu obchodního nastavení
-
Analýza jednotlivých segmentů portfolia, určení přínosu nákladové optimalizace a ziskovosti, nové nastavení celého věrnostního programu
-
Nastavení nových produktů i cenových koncepcí pro maximalizaci výnosů, nastavení komunikace
-
Efekt – Významné zpřehlednění portfolia a zaměření se na ziskové zákazníky, úspory v komunikaci, nastavení nových metrik a metodiky práce, nových cen a produktového portfolia
Tonak
Kompletní přenastavení marketingového mixu a business modelů, přenastavení firemních hodnot, nastavení positioningu značky, analýza všech produktů, cen, distribuce a komunikace, zavedení nových interních procesů, nastavení nových specializovaných divizí a jejich dlouhodobá profilace.
-
Efekt – Efektivnější fungování interních procesů a komunikace
Vorwerk
Vytvoření a provoz B2C věrnostního programu, který sám na sebe vydělá…
-
Příprava konceptu, návrhů, jejich zpracování a implementace, nástroj pro udržení „teplých“ kontaktů.
-
Aktualizace zákaznických dat, Informační nástroj pro obchodní zástupce, zpracování zákaznických dat prostřednictvím technologií data mining.
Akzo Nobel
Koncepce přístupu k B2B zákazníkům s vytvořením a provozem věrnostního programu.
-
Celková koncepce, strategie i projektové řízení programu pro optimalizaci nabídek a komunikace směrem k partnerům, personalizovaná práce s partnery a nabídkami, vyhodnocování chování a reakce partnerů (dealerů) a upřesnění segmentace.
-
Veškeré zázemí a principy.