Poradenství
PORADENSTVÍ A KONZULTACE NA DÁLKU
Produkt:
Nabízíme možnost rychlé a věcné konzultace a poradenství v oblastech, které Vás mohou trápit.
Konkrétní problém vyřešíme rychle a efektivně formou video nebo telefonické konzultace na Vaší nebo naší platformě.
Pomůžeme Vám věci nastavit, upravit a posunout, zpřehlednit, nebo jen potvrdit správnost cesty.
Témata, se kterými máme veliké zkušenosti a běžně řešíme můžeme pomoci:
- Strategie a celkové nastavení v marketingu a obchodu
- Značka – uchopení a nastavení
- Péče o zákazníka a zákaznická zkušenost
- Nastavení komunikace
- Nastavení procesů, reportů, analytik
- Individuální dotazy
Jak to funguje?
Vyplňte objednávkový formulář, ve kterém problém popíšete, doplníte kontaktní informace a možné termíny konzultace.
Obratem se vám ozveme domluvíme si způsob i přesný termín, vyžádáme si doplňující informace.
Dáme si navzájem pár dní na přípravu (dle dohody).
Úkol vyřešíme během konzultace a následně dodáme kodifikaci průběhu, výstupu a doporučení.
Cena: 9 900 Kč + DPH
Cena zahrnuje:
- Přípravu podkladů a metodiky, upřesnění zadání a nejasností
- Telefonní hovor – cca. 90 minut
- Výstup formou zápisu, doporučení
Konkrétní příklady naší práce
HP Tronic
Kompletní metodika a naplnění všech prvků a kroků zákaznického cyklu pro značky Kasa, Euronics a Proton
-
Dlouhodobý projekt workshopů, analýz, ale i metodik, doporučení, prezentací, proškolení a mentoringu napříč celou společností.
-
Návrh nutných změn organizační struktury a její implementace napříč společností. Napojení na systémy a technologie pro dlouhodobý rozvoj.
Copy General
Analýzy a workshopy pro optimalizaci produktového portfolia a změnu obchodního nastavení
-
-
Analýza jednotlivých segmentů portfolia, určení přínosu nákladové optimalizace a ziskovosti, nové nastavení celého věrnostního programu
-
Nastavení nových produktů i cenových koncepcí pro maximalizaci výnosů, nastavení komunikace
-
Efekt – Významné zpřehlednění portfolia a zaměření se na ziskové zákazníky, úspory v komunikaci, nastavení nových metrik a metodiky práce, nových cen a produktového portfolia
-
Tonak
Kompletní přenastavení marketingového mixu a business modelů, přenastavení firemních hodnot, nastavení positioningu značky, analýza všech produktů, cen, distribuce a komunikace, zavedení nových interních procesů, nastavení nových specializovaných divizí a jejich dlouhodobá profilace.
-
Efekt – Efektivnější fungování interních procesů a komunikace
Vorwerk
Vytvoření a provoz B2C věrnostního programu, který sám na sebe vydělá…
-
Příprava konceptu, návrhů, jejich zpracování a implementace, nástroj pro udržení „teplých“ kontaktů.
-
Aktualizace zákaznických dat, Informační nástroj pro obchodní zástupce, zpracování zákaznických dat prostřednictvím technologií data mining.
Akzo Nobel
Koncepce přístupu k B2B zákazníkům s vytvořením a provozem věrnostního programu.
-
Celková koncepce, strategie i projektové řízení programu pro optimalizaci nabídek a komunikace směrem k partnerům, personalizovaná práce s partnery a nabídkami, vyhodnocování chování a reakce partnerů (dealerů) a upřesnění segmentace.
-
Veškeré zázemí a principy.