Poradenství

PORADENSTVÍ A KONZULTACE NA DÁLKU

Produkt:

Nabízíme možnost rychlé a věcné konzultace a poradenství v oblastech, které Vás mohou trápit.  

Konkrétní problém vyřešíme rychle a efektivně formou video nebo telefonické konzultace na Vaší nebo naší platformě. 

Pomůžeme Vám věci nastavit, upravit a posunout, zpřehlednit, nebo jen potvrdit správnost cesty.  

 

Témata, se kterými máme veliké zkušenosti a běžně řešíme můžeme pomoci:

  • Strategie a celkové nastavení v marketingu a obchodu 
  • Značka – uchopení a nastavení  
  • Péče o zákazníka a zákaznická zkušenost 
  • Nastavení komunikace    
  • Nastavení procesů, reportů, analytik 
  • Individuální dotazy

 

Jak to funguje?

Vyplňte objednávkový formulář, ve kterém problém popíšete, doplníte kontaktní informace a možné termíny konzultace.  

Obratem se vám ozveme domluvíme si způsob i přesný termín, vyžádáme si doplňující informace.  

Dáme si navzájem pár dní na přípravu (dle dohody). 

Úkol vyřešíme během konzultace a následně dodáme kodifikaci průběhu, výstupu a doporučení 

 

Cena: 9 900 Kč + DPH

Cena zahrnuje:

  1. Přípravu podkladů a metodiky, upřesnění zadání a nejasností  
  2. Telefonní hovor – cca. 90 minut
  3. Výstup formou zápisu, doporučení

Konkrétní příklady naší práce

 HP Tronic

 Kompletní metodika a naplnění všech prvků a kroků zákaznického cyklu pro značky Kasa, Euronics a Proton

  • Dlouhodobý projekt workshopů, analýz, ale i metodik, doporučení, prezentací, proškolení a mentoringu napříč celou společností.
  •  

    Návrh nutných změn organizační struktury a její implementace napříč společností. Napojení na systémy a technologie pro dlouhodobý rozvoj.

 Copy General

  Analýzy a workshopy pro optimalizaci produktového portfolia a změnu obchodního nastavení

    • Analýza jednotlivých segmentů portfolia, určení přínosu nákladové optimalizace a ziskovosti, nové nastavení celého věrnostního programu
    • Nastavení nových produktů i cenových koncepcí pro maximalizaci výnosů, nastavení komunikace
    •  

      Efekt – Významné zpřehlednění portfolia a zaměření se na ziskové zákazníky, úspory v komunikaci, nastavení nových metrik a metodiky práce, nových cen a produktového portfolia

 

 Tonak

  Kompletní přenastavení marketingového mixu a business modelů, přenastavení firemních hodnot, nastavení positioningu značky, analýza všech produktů, cen, distribuce a komunikace, zavedení nových interních procesů, nastavení nových specializovaných divizí a jejich dlouhodobá profilace.

  •  

    Efekt – Efektivnější fungování interních procesů a komunikace

 Vorwerk

  Vytvoření a provoz B2C věrnostního programu, který sám na sebe vydělá…

  • Příprava konceptu, návrhů, jejich zpracování a implementace, nástroj pro udržení „teplých“ kontaktů.
  • Aktualizace zákaznických dat, Informační nástroj pro obchodní zástupce, zpracování zákaznických dat prostřednictvím technologií data mining.

 Akzo Nobel

  Koncepce přístupu k B2B zákazníkům s vytvořením a provozem věrnostního programu.

  • Celková koncepce, strategie i projektové řízení programu pro optimalizaci nabídek a komunikace směrem k partnerům, personalizovaná práce s partnery a nabídkami, vyhodnocování chování a reakce partnerů (dealerů) a upřesnění segmentace.
  • Veškeré zázemí a principy.
  •  

 

Posuňte s námi Váš business i Vy!

Kontaktujte nás a nechte si od nás zpracovat projekt na míru!

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.