Snídaně
Detailní pohled na KONKRÉTNÍ metodiky a REÁLNÉ postupy jednoho z nejpropracovanějších systémů, co jsme v poslední době viděli. Petr Trešl, který má na starosti stovky kampaní v rámci regionu EMEA v HP Inc. nám detailně popíše, jak plánuje, hlídá i vyhodnocuje až 5000 mediatipů najednou. Jak to dělá, jak k tomu došel, na co si dávat pozor a co si z toho mohou odnést naši marketéři jak ve světě B2B tak ve světě B2C.
Proč přijít
- Podíváme se pod pokličku nastavení, řízení a vyhodnocení komunikace
- Najdeme řadu inspirativních nástrojů a přístupů
- Najdeme paralelu mezinárodního i lokálního prostředí
- Primárně se jedná o svět B2B, ale své rozhodně naleznou i ti, kteří řeší svět B2C
Kdy: 23.10. od 09:00 do 11:00
Kde: HP Inc., Za Brumlovkou 1559/5, Praha 4, recepce je v 8. patře
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.