Co má umět marketér, o kterého se všichni perou?
V dalším setkání Marketingového institutu se podíváme na nejsilnější trendy, které se objevují ve světě byznysu a navážeme na ně tím, co by tedy měl/a umět nejlepší marketér/ka.
- Co má pro firmy největší hodnotu?
- Jak se mění role marketéra?
- Jaký mi oblastmi se zabývat a v čem se rozvíjet a vzdělávat?
- Co se teprve chystá, co už je tady?
- Jak si marketéři mohou zlepšit své vnímání ve firmách, ale i na trhu?
Na úvod představí MKTI meta-analýzu na téma Co by měl marketér umět na konci roku 2022.
Následně se do panelové diskuse zapojí přední kouč, top-manažer, ale i headhunter a samozřejmě členové MKTI
KDY: 14.09. od 14,00 hod.
KDE: Online
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.