Co má umět marketér, o kterého se všichni perou?

V dalším setkání Marketingového institutu se podíváme na nejsilnější trendy, které se objevují ve světě byznysu  a navážeme na ně tím, co by tedy měl/a umět nejlepší marketér/ka.

  • Co má pro firmy největší hodnotu? 
  • Jak se mění role marketéra?
  • Jaký mi oblastmi se zabývat a v čem se rozvíjet a vzdělávat?
  • Co se teprve chystá, co už je tady?
  • Jak si marketéři  mohou zlepšit své vnímání ve firmách, ale i na trhu?  

Na úvod představí MKTI meta-analýzu na téma Co by měl marketér umět na konci roku 2022.

Následně se do panelové diskuse zapojí přední kouč, top-manažer, ale i headhunter a samozřejmě členové MKTI

 

KDY: 14.09. od 14,00 hod.

KDE: Online

 

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.


Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.