Minikonference

Málo ukazatelů je tak dobře etablovaných, jako je NPS – ať už pro spokojenost zákazníků, tak zaměstnanců.

Většina velkých společností měří aspoň jednu z nich, dost měří obě, ale málokdo je propojuje a řeší společně. Ano, často se setkáváme s myšlenkou, že bez dobrých lidí v interakci s klientem jsou nám skvělé nabídky k ničemu, ale jak se to provazuje? Jaké jsou argumenty, jaké jsou přístupy k měření, vyhodnocení, ale zejména k ovlivnění a propojení těchto indikátorů?

To si ukážeme na další minikonferenci, kde se opět pokusíme spojit oba tábory – tedy ten vnitřní – interně-komunikační a vnější – tedy marketingový.

 

   

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.