Online setkání
Odborníci po celém světě se shodují, že se úplně změnila mapa míst, ze kterých nám hrozí nebezpečí. Nebudeme řešit politický aktivismus, ale aktivismus zákaznický a s tím změnu očekávání. Velice silný a zcela nově se profilující je tlak zaměstnanců a skupin, které jsme v minulosti moc řešit nemuseli.
Jak dnes vzniká a mění se důvěra a jak ji měřit a sledovat (trust index)?
Jak na to reagovat a interně i externě moderovat obsah?
Jak se mění sociální sítě a image firmy i jednotlivců na ní?
Jak se mění sociální sítě a image firmy i jednotlivců na ní?
Velmi důležité a silné téma, které budeme řešit z pohledu Marketingového institutu i Institutu interní komunikace
Kdy: 8.4. od 14:00 do 16:00 (samotná akce bude trvat 90 minut)
Kde: Online
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.