Online setkání

Odborníci po celém světě se shodují, že se úplně změnila mapa míst, ze kterých nám hrozí nebezpečí. Nebudeme řešit politický aktivismus, ale aktivismus zákaznický a s tím změnu očekávání. Velice silný a zcela nově se profilující je tlak zaměstnanců a skupin, které jsme v minulosti moc řešit nemuseli.

 

Jak dnes vzniká a mění se důvěra a jak ji měřit a sledovat (trust index)?
Jak na to reagovat a interně i externě moderovat obsah?
Jak se mění sociální sítě a image firmy i jednotlivců na ní?

 

Velmi důležité a silné téma, které budeme řešit z pohledu Marketingového institutu i Institutu interní komunikace

 

 

Kdy: 8.4. od 14:00 do 16:00 (samotná akce bude trvat 90 minut)

Kde: Online

 

 

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.