Millennials – jak na ně? Jde to vůbec? A je to k něčemu?

Nechceme vést polemiky na téma, zda mileniálové existují nebo neexistují – je to prostě pohled na určitou cílovou skupinu, se kterou by se mělo nějak pracovat.  Je pravda, že řada informací, které o nich kolují je zcela mimo realitu nebo k ničemu nevedou.

V rámci našich akcí, ale i v průzkumech a podkladech, které jsme zpracovali nebo dostali od našich partnerů jsme došli k řadě zajímavých závěrů, o které bychom se s Vámi rádi podělili.
Jedná se o praktické návaznosti, které se mohou hodit jak ve světě marketingu a obchodu, stejně jako ve světě fungování firem, procesů a interní komunikace, jako takové. Nemluvě o tom, že řada zjištění je použitelných pro řadu jiných cílových skupin.
V tomto seriálu článků Vám ukážeme základní informace, tipy a doporučení, jak k nim přistoupit.
 unnamed

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.