Mileniály nic nezajímá a jsou líní

Představujeme je několik základních a jasnými čísly popdpořených údajů, které jsme získali od společnosti Ipsos, která se této problematice také velmi detialně věnuje. Chcete vědět, jak to mají s médii, co je pro ně důležité a co naopak ne?
To že se jedná o mladou skupinu zákonitě musí vést k tomu, že se na svět dívají jinak než ti starší  -tedy že tak nechtějí rodinu, že se chtějí před staršími ukazat a chtějí od nich uznání nebo že si chtějí uznávat. Svým způsobem to – minimálně do určité doby – měla řada jeijch rodičů. Měli bychom to však brát v potaz a pracovat s tím.
Jací jsou mileniálové ve skutečnosti?
Mileniálové žijí online – v průměru 25 hodin týdně tráví u počítače
Dokonce 87 % z nich používá 2 – 3 chytrá zařízení na denní bázi.
Většina – 60 % z nich je věrná svým značkám
33 % z nich spoléhá na blogy předtím, než uskuteční svůj nákup
Téměř 80 % času, který stráví na sociálních sítích, se odehrává na mobilu
43 % z nich řadí autentičnost výše než obsah
Chtějí práci, která je bude bavit a naplňovat
1/3 respondentů si na sociálních sítích dopředu vyhledává profily svých kolegů
Nejčastěji se dívají na stránky pracovních portálů velkých zaměstnavatelů nebo na sociální sítě
Ženy sledují pracovní nabídky častěji než muži, 46% z nich 1x týdně!
70 % českých mileniálů nepravidelně sleduje nabídky práce
83 % mileniálů tvrdí, že žijí šťastný život
Trendem mezi mileniály jsou meditace, mindfulness, jóga, zdravý životní styl. Snaží se jíst zdravě a omezit svůj čas na sociálních sítích a na mobilním zařízení. Na oblibě v této generaci stoupají také e-cigarety.
Narozdíl od jiných generaci podstatně klesá oblibena televize – jen 59 % z nich sleduje každý den televizi, oproti 76 % v běžné populaci. Nejsledovanějším pořadem je tak jako v běžné populaci TV Nova a dále Prima Cool, která je mezi mileniály oblíbená téměř dvakrát více, než mezi jinými skupinami. Klesá poslech rádia – zde jednoznačně vede Evropa 2. Očekávaným trendem je využívání internetu – 87 % mileniálů užívá sociální sítě na denní bázi, 85 % z nich používá internet na mobilu a 64 % z nich pravidelně nakupuje zboží přes internet. Narozdíl od minulosti už mladí lidé nechtějí být televizní hvězdou, ale podle průzkumů více touží stát se hvězdou na YouTube.
Snímek obrazovky 2017-09-12 v 15.32.51
A co je pro mileniály opravdu důležité? Výrazně se od ostatních neliší, méně jich dává na první místo rodinu, více z nich preferuje kariéru a chtějí si užívat života naplno.
Snímek obrazovky 2017-09-12 v 15.33.01

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.