Setkání

Marketing v B2B se trochu tváří, jako svět sám pro sebe, kde platí jiná pravidla, kde není potřeba používat nástoje ze světa B2C, protože to tam funguje tak trochu jinak. Ale média, jejich nastavení, řízení, optimalizace, ale i propojení a jasné návaznosti jsou potřeba i tady. Pojďme se podívat na podporu značky, povědomí, podporu prodejů ve světě B2B.
Podle příprav se zdá, že bychom celé téma mohli shrnout s tím, že je to jedna velká bída, musíme proto jít dál a ukázat, co s tím? Proto jsme program a hlavně speakery koncipovali takto:
  • Co to je B2B svět a jaká má specifika, rámce a rozdíly oproti světu B2C? – Úvodní rámec nastíní Tomáš Poucha z MKTI
  • Jak je to s médii ve světě B2B v ČR? – Unikátní průzkum ze světa marketingu B2B představí jeden ze spolumajitelů výzkumné agentury specializující se na svět B2B – Petr Fusek, B inside
  • Jaká média dávají ve světě B2B největší smysl? – Co by se mělo a co se musí představí jedna z klíčových osob našeho mediální světa Jan Řehák, šéf a majitel Ad Hackers, dříve OMD, Nova a tuny dalších.
  • Jak se to dělá v HP a co si z toho může vzít ČR? – EMEA region, ve kterém může mít mediální B2B kampaň i 5000 mediatipů se musí nastavit, řídit a hlavně vyhodnocovat – jak se to dělá, na co si dávat pozor a co z toho mohou odnést naši marketéři představí Petr Trešl, HP,  Product Campaign Manager Business Personal Systems, EMEA 

 

Proč přijít:

  • Jaká je situace ve světě B2B v ČR?
  • Jaká média dávají smysl a co je k ničemu?
  • Jak se to dělá na té top úrovni?
  • Jak se plánují a řídí velké kampaně?
  • Jak a v jakých hodnotách se vyhodnocuje přínos?
  • Kde jsou tam schované peníze?
  • Jaké s tím mají zkušenosti velcí a mezinárodní hráči a co si od nich můžeme vzít do světa středních nebo lokálních firem
  • Co si z toho může vzít anebo co může naopak přidat i B2C? 

 

Kdy: 26.6. od 15:00 do 17:00 hod.

Kde: Seznam.cz, a.s., Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, 5. patro

 

 

 

   

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.