Co dělat, abychom něco opravdu změnili?
Žijeme prý ve století projektového řízení. Přitom jen 35% projektu se ve firmách povede. Pálí se více a více peněz a občas se zdá, že je to jenom taková loterie.
Odborníci po celém světě se shodují, že marketing má potenciál stát se hlavním nositelem změn ve firmách. Mimochodem je to také jediná šance, jak může ukázat svou přidanou hodnotu a zajistit si nějakou budoucnost.
Na dalším setkání se proto podíváme na principy správného řízení projektů.
- Jak k projektovému řízení v dnešní době přistoupit metodicky, ale i lidsky?
- Jak mohou marketéři vést projekty ve složitých situacích?
- Jaké politiky, přístupy, argumenty používat?
- Kdo to opravdu umí a co se daří i nedaří?
- Co si mohu odnést do své práce, kariéry, světonázoru?
KDY: 07.12. od 14,00 hod.
KDE: online
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.