Co je to nejlepší na marketingu v korporaci a co ve startupu?
Za posledních pár měsíců se nám hodně změnil způsob práce, ale i uvažování a řada z nás může pochybovat o tom, že dělají tu správnou práci v tom správném prostředí. Pojďme se podívat pod ruce dvou velmi úspěšných marketingových odborníků, kteří stojí na opačných stranách spektra.
Jednak je to manažer top značky, který pracuje v rámci velkého regionu a jeho možnosti jsou z pohledu obyčejného smrtelníka prakticky neomezené.
Petr Trešl, ze společnosti HP
Na druhé straně je to Manažer, který rozjíždí už několikátý startup, práce v korporaci si také vyzkoušel, ale je přesvědčený že toto prostředí je pro něj přínosnější.
Jakub Mandát, ex CEO Ušetřeno.cz, nyní CEO FlexDog, ze skupiny Footshop.
V rámci teoretického rámce se podíváme na lokální i světová data, která ukáží hlavní rozdíly, ale i měřítka toho, co je správné, nebo úspěšné. To připraví Tomáš Poucha z MKTI
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.