Online setkání

 

Představte si, že přijdete k řezníkovi, uděláte velký nákup masa na celý týden a při placení Vám prodavač řekne, abyste se nezatěžovali placením, že to máte od něj zdarma. Co tomu řeknete? Určitě Vás to nenaštve a nebudete ho přemlouvat. Přijdete určitě příště? Uděláte tam větší nákup? Budete i v budoucnu bez problémů všechno platit a budete dávat tuzéry?
V současné době se toho zadarmo dává nějak více, než dříve. Určitě to bude spojené s nastupující krizí. Ale velmi často nevíme, jestli je za tím snaha pomoci světu, zoufalství volného času, nebo pokus se vetřít do přízně s tím, že si potom něco koupíte.
Co se má dávat zadarmo, kdy se má skončit, co to způsobí. Na to se podíváme očima teorie, ale hlavně si projdeme Vaše názory, zkušenosti, doporučení, techniky.
Jedná se o první akci v rámci změn nastavení institutu, kde řešíme od dubna větší specializaci – kromě velkých a nosných témat pro celý svět marketingu, se specializujeme na dva rozdílné světy podle hlavní podstaty Vašeho podnikání – svět B2B na jedné straně a svět B2C na straně druhé. Samozřejmě jste vítáni do obou světů, ale je možné, že nějaký pro Vás bude konkrétnější a použitelnější.

 

Kdy: 23.4. od 14:00 do 16:00 (délka samotné akce bude cca 90 minut)

Kde: Online, před akcí Vám pošleme link na přihlášení

 

 

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.


Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.