Setkání Hands On
Budgetování a optimální náklady v marketingu (média, průzkumy, analýzy, softwary nebo třeba do lidí)
Vaše zkušenosti s tím, do čeho jste dali více než bylo třeba a do čeho méně, než bylo třeba…
Kolik má, co stát, co se vyplatí, co se dá nahradit, oželet, doplnit.
Sdílení nejlepších nápadů i největších chyb a zkušeností přímo od našich členů a marketingových praktiků.
Hlavní host René Skuček 3M – otevře rámec naprosto jedinečnou případovou studií řízení B2B marketingu na základě peněz
Proč přijít:
- Můžete otevřít diskusi o rozdělení rozpočtů – co Vás zajímá, co máte dobře a co třeba úplně ne
- Nasdílení praxe optimálního objemu investic
- Zkušenosti kde, co, jak ušetřit
- Zkušenosti, kdy se vyplatilo připlatit
- Kolik co vlastně stojí a proč to někde umí levněji?
Kdy: 18.9. od 18:00 do 21:00
Kde: 3M Česko, V Parku 24, Praha 4, přízemí
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.