Věděli jste, že 40 % marže se realizuje přes poprodejní marketingové aktivity? Jaké to jsou? A kde je vlastně schovaných těch 60 %? Kde je nejvíce peněz? Jak se k nim nejsnáze dostat?
Určitě můžeme dobíjet nová území, získávat nové zákazníky nebo celé segmenty, ale to nejjednodušší a nejlevnější je vytěžit ty, které už máme. V rámci přednášky a následného workshopu si projdeme, kde jsou jaké příležitosti potenciálu, spočítáme si cenu zákazníka. Uděláme si celkový pořádek v tom, kde všude a jaké peníze máme, jak je můžeme vytěžovat, zvyšovat a zlepšovat svou marži. Podíváme se na svět B2B i B2C, podporu technologií i čistého selského rozumu.
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.