Nedá se nic dělat, ale reklama byla, je a bude třeba. Jak a v čem se změnilo reklamní řemeslo? Jaká jsou na trhu i v reklamě a komunikaci obecně očekávání, ale i možnosti? Vyplatí se do něčeho investovat více a na něčem je možné šetřit? Jaké trendy to nejvíce ovlivňují, jaké trendy sledovat? Co s tím mohou dělat marketéři?
Pohled reklamy přinese Michal Pastier ze společnosti Darwin and the Machines, podle Financial Times a Google jeden ze 100 nejinovativnějších lidí v Nové Evropě. S více než 200 oceněními za kreativitu a efektivitu kampaní, na kterých pracoval.
A co média? Jak na to mají navazovat, co mohou a měla by dělat?
To nám představí Jan Řehák z AdHackers, který se na trhu médií pohybuje skoro čtvrt století a zná je z pohledu šéfa velké televize, velké i progresivní mediální agentury.
Za svět marketingu se do panelu můžete zapojit právě vy – marketéři z institutu
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.