Online setkání

Existují cílové skupiny, po kterých jde úplně každý a může to být naprosto oprávněné, protože je to nejjednodušší a přitom s největším finančním potenciálem. Ale někde přece jen existují i modré oceány a menší, či větší cílové skupiny, na které se nemyslí nebo se na ně dlouhodobě zapomíná.

V rámci teoretického rámce se podíváme na detaily
• Jak vlastně objevovat modré oceány?
• Jak se ujistit o tom, že jdeme správnou cestou?

 

Opomíjená cílová skupina „všichni“ 

Je možné více vydělat tím, že budete méně cílit? Začalo se zapomínat na cílovou skupinu „všichni“ a to je škoda, protože se tím řada marketérů okrádá o obchodní potenciál.
Podíváme se s Honzou Řehákem (Mediatrix) na to, co říkají data o přínosech budování povědomí v široké cílové skupině.

V rámci diskuse potom probereme
• Jaké datové analýzy a průzkumy nás mohou navádět?
• Co je hotové a s čím bychom mohli ještě pracovat?

 

Kdy: 19.11. od 14:00 do 16:00 (samotná akce bude trvat zhruba 90 minut)

Kde: Online

 

 

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.


Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.