Online setkání
Existují cílové skupiny, po kterých jde úplně každý a může to být naprosto oprávněné, protože je to nejjednodušší a přitom s největším finančním potenciálem. Ale někde přece jen existují i modré oceány a menší, či větší cílové skupiny, na které se nemyslí nebo se na ně dlouhodobě zapomíná.
V rámci teoretického rámce se podíváme na detaily
• Jak vlastně objevovat modré oceány?
• Jak se ujistit o tom, že jdeme správnou cestou?
Opomíjená cílová skupina „všichni“
Je možné více vydělat tím, že budete méně cílit? Začalo se zapomínat na cílovou skupinu „všichni“ a to je škoda, protože se tím řada marketérů okrádá o obchodní potenciál.
Podíváme se s Honzou Řehákem (Mediatrix) na to, co říkají data o přínosech budování povědomí v široké cílové skupině.
V rámci diskuse potom probereme
• Jaké datové analýzy a průzkumy nás mohou navádět?
• Co je hotové a s čím bychom mohli ještě pracovat?
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.