Online setkání

Existují cílové skupiny, po kterých jde úplně každý a může to být naprosto oprávněné, protože je to nejjednodušší a přitom s největším finančním potenciálem. Ale někde přece jen existují i modré oceány a menší, či větší cílové skupiny, na které se nemyslí nebo se na ně dlouhodobě zapomíná.

V rámci teoretického rámce se podíváme na detaily
  • Jak vlastně objevovat modré oceány?
  • Jak se ujistit o tom, že jdeme správnou cestou?
Z praktického hlediska se podíváme – se zástupci přední výzkumné agentury
  • Jaké datové analýzy a průzkumy nás mohou navádět?
  • Co je hotové a s čím bychom mohli ještě pracovat?
Nakonec si ještě ukážeme zajímavé případové studie ze světa B2B i B2C
Pokud se do tématu chcete také aktivně zapojit, dejte vědět a moc rádi probereme.

 

Kdy: 19.11. od 14:00 do 16:00 (samotná akce bude trvat zhruba 90 minut)

Kde: Určitě online, případné rozšíření do osobního formátu bude upřesněno

 

 

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.