Jak udělat, abychom měli, skutečně vnímali a ŽILI jen jednu, stejnou značku a to všude?
Jak vědomě navozovat ten správný „pocit“, který chceme, aby všechny vstupující strany ze značky měly?
V rámci půldenní akce nás touto mistrovskou disciplínou marketingu provedou mistři značky.
Podíváme se na značku z odstupu, dodáme si data, souvislosti a argumenty, ale podíváme se i na techniky, případové studie a zkušenosti z praxe.
V 1. části vyjasníme, co to vlastně je značka.
Máte vůbec nějakou značku?
Jan Řehák z AdHackers/MKTI otevře téma svým pohledem na skutečnou úroveň řízení značky u nás
- Jak se pozná, projevuje a co je dobré si pod ní představit
Luboš Rezler z Kantaru představí ještě horké výsledky celosvětového žebříčku nejhodnotnějších značek Brandz 2022.
- Představí nám, čím se Ty nejúspěšnější vyznačují, na co dávat pozor.
- Stav BX v Čechách
Další analýzy a souvislosti představí Tomáš Poucha z Marketingového instututu.
Závěrem si, v panelové diskusi vyjasníme rozdíly mezi tím subjektivním a objektivním ve značce – tedy jak dostat pocit, představu, zkrátka něco subjektivního do objektivních měřítek, parametrů a pohledů.
V 2. – praktické části se pod vedením Tomáše Pouchy z MKTI a Gabriely Veenstra Skorkovské podíváme a vyzkoušíme, jak a v čem nás značka může vést, v čem nám pomáhá, a zejména, do jakých všech oblastí se promítá, v čem nám může pomoci, na co si dát pozor, případně, co pro to používat.
Značku nasvítíme z různých stran. Co je značka z pohledu:
- obchodu, marketingu a klientů?
- zaměstnanců a zaměstnavatele?
- CSR, udržitelnosti nebo diverzity?
- vedení firmy a manažerů?
Kdy: 22.06. od 10:00 do 13:00
Kde: online
Cena: Členové ZDARMA, nečlenové 3500 Kč bez DPH
Jedná se cerifikovatelné setkání – pokud absolventi zpracují práci – optimalizaci vlastní značky, obdrží certifikát.
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.