PŮLDENNÍ ŠKOLENÍ – Jenom jedna na všechno!

Jak udělat, abychom měli jen jednu, stejnou značku a to všude?  Nastavení, návaznosti, využití, ale i ignorace

 
Pojďme se v detailu a hlavně prakticky podívat na konkrétní postupy a nástroje, jak nastavit a rozvíjet značku. Pojďme si ukázat a vyzkoušet, jak a v čem nás značka vede, v čem nám pomáhá, ale i do všech jakých oblastí se promítá a v čem nám může pomoci, pokud máme správně nastavenou. 
 
V rámci půldenní akce nás touto mistrovskou disciplínou marketingu provedou mistři značky. 
Podíváme se na značku z odstupu, dodáme si data, souvislosti a argumenty, ale podíváme se i na techniky, případové studie a zkušenosti z praxe.

  • Co je značka z pohledu obchodu, marketingu a klientů?
  • Co je značka z pohledu zaměstnanců a zaměstnavatele?
  • Co je  to z pohledu CSR, udržitelnosti nebo diverzity?
  • Co je značka z pohledu vedení firmy a manažerů? 

Kdy: 22.06. od 10:00 do 13:00

Kde: místo bude upřesněno

Cena: Členové ZDARMA, nečlenové 3500 Kč bez DPH

 

 

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.