PŮLDENNÍ ŠKOLENÍ – Jenom jedna značka na všechno!

 

Jak udělat, abychom měli, skutečně vnímali a ŽILI jen jednu, stejnou značku a to všude? 
Jak vědomě navozovat ten správný „pocit“, který chceme, aby všechny vstupující strany ze značky měly?

V rámci půldenní akce nás touto mistrovskou disciplínou marketingu provedou mistři značky. 
Podíváme se na značku z odstupu, dodáme si data, souvislosti a argumenty, ale podíváme se i na techniky, případové studie a zkušenosti z praxe.

V 1. části vyjasníme, co to vlastně je značka.

Máte vůbec nějakou značku? 


Jan Řehák z AdHackers/MKTI otevře téma svým pohledem na skutečnou úroveň řízení značky u nás

  • Jak se pozná, projevuje a co je dobré si pod ní představit

Luboš Rezler z Kantaru představí ještě horké výsledky celosvětového žebříčku nejhodnotnějších značek Brandz 2022.

  • Představí nám, čím se Ty nejúspěšnější vyznačují, na co dávat pozor.
  • Stav BX v Čechách

Další analýzy a souvislosti představí Tomáš Poucha z Marketingového instututu. 

Závěrem si, v panelové diskusi vyjasníme rozdíly mezi tím subjektivním a objektivním ve značce – tedy jak dostat pocit, představu, zkrátka něco subjektivního do objektivních měřítek, parametrů a pohledů. 


V 2. – praktické části se pod vedením Tomáše Pouchy z MKTI a Gabriely Veenstra Skorkovské podíváme a vyzkoušíme, jak a v čem nás značka může vést, v čem nám pomáhá, a zejména, do jakých všech oblastí se promítá, v čem nám může pomoci, na co si dát pozor, případně, co pro to používat.

Značku nasvítíme z různých stran. Co je značka z pohledu:

  • obchodu, marketingu a klientů?
  • zaměstnanců a zaměstnavatele?
  • CSR, udržitelnosti nebo diverzity?
  • vedení firmy a manažerů?

 

Kdy: 22.06. od 10:00 do 13:00
Kde: online

Cena: Členové ZDARMA, nečlenové 3500 Kč bez DPH

Jedná se cerifikovatelné setkání – pokud absolventi zpracují práci – optimalizaci vlastní značky, obdrží certifikát.

 

 

 

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.


Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.