Jak udělat, abychom měli jen jednu, stejnou značku a to všude? Nastavení, návaznosti, využití, ale i ignorace
Pojďme se v detailu a hlavně prakticky podívat na konkrétní postupy a nástroje, jak nastavit a rozvíjet značku. Pojďme si ukázat a vyzkoušet, jak a v čem nás značka vede, v čem nám pomáhá, ale i do všech jakých oblastí se promítá a v čem nám může pomoci, pokud máme správně nastavenou.
V rámci půldenní akce nás touto mistrovskou disciplínou marketingu provedou mistři značky.
Podíváme se na značku z odstupu, dodáme si data, souvislosti a argumenty, ale podíváme se i na techniky, případové studie a zkušenosti z praxe.
- Co je značka z pohledu obchodu, marketingu a klientů?
- Co je značka z pohledu zaměstnanců a zaměstnavatele?
- Co je to z pohledu CSR, udržitelnosti nebo diverzity?
- Co je značka z pohledu vedení firmy a manažerů?
Kdy: 22.06. od 10:00 do 13:00
Kde: místo bude upřesněno
Cena: Členové ZDARMA, nečlenové 3500 Kč bez DPH