Čaj do páté s MKTI

O ČEM TO BUDE?
Ikdyž se to nezdá televize je pořád stejně silné medium, iphone má jen zlomek obyvatel u nás, Netflix nikde zatím kina nepohřbil a ani na instragramu není každý, rozhodně ne mimo Prahu.

Žijeme ve světě sociálních bublin, které nejsou nafouklé jen sociálními sítěmi. Jdou marketéři i za obzor středních Čech? Skupiny kolem nás jsou často velmi omezené a snadno podlehneme tomu, že všichni to musí mít tak, jak to vidíme my v marketingovém oddělení.

Jak tyto bubliny vznikají, jak se z nich vymanit a jak to vlastně se stěžejními ukazateli je? Jakých čísel se chytat, jak je číst a jak si udržet zdravý rozum? Komu se to reálně podařilo a objevil opravdovou díru na trhu? Kdo komunikuje opravdu relevantně a nelže si do kapsy?

KDO VYSTOUPÍ?


JARO HORVÁTH produktový a komunikačný stratég R&D v Raiffeisen Bank

ANOTACE: V marketingu, ale i celkově v byznysu, jsme se se svými značkami dostali do začarovaného kruhu. Přestože dnes máme k dispozici víc dat než kdykoliv v historii, neustále se v naší branži opakuje tatáž písnička pramenící z toho, že (mylně) věříme svým instinktům, otupeným životem v bublinách hlavních měst. V prednášce se zaměříme na fakt, že často děláme chyby už při tvorbě produktu a teprve potom chybujeme i při tvorbě marketingové strategie. Podíváme se ale i na návrhy, jak to zvrátit a pracovat zas o něco efektivněji.


JAN ŘEHÁK Zakladatel AdHackers, bývalý managing director agentury OMD a obchodní ředitel TV Nova

ANOTACE: Digitální slepota- Pravda je taková, že online už dávno není ani tak levný ani tak funkční jako kdysi býval. Dřívější teze, že „každý druhý marketingový dolar je vyhozený, jen nevíme který to je“ v onlinu neplatí. Tam si troufám říci, že to jsou přinejmenším dva dolary ze tří. Zavést ve firmě funkční a výnosný reklamně-digitální ekosystém není vůbec snadné a nakoupit reklamní prostor online nazdařbůh přináší jen zanedbatelné výsledky. Jaké nejčastější chyby zadavatelé ve vztahu k digitálu dělají? Proč je nynější stav digitálního entuziasmu neudržitelný a představuje obří bublinu?


MAGIDA SUKKARI business development director Nielsen Admosphere

ANOTACE: Televize je mrtvá? Opravdu? Není to spíš tak, že se mění obsah pojmu televize – že to není pouze lineární vysílání, že ji sledujeme odloženě, na digitálních platformách apod. Na druhou stranu stale platí, že televize zabírá nejvíce času, že se do televizní reklamy investuje největší množství peněz, že je relevantní zdrojem informací a že to všechno není je českou realitou.Podíl satelitního a kabelového příjmu je stabilní, naprostá většina českých TV domácností nevyužívá žádnou placenou službu, která umožňuje sledování filmů a seriálů dle vlastního výběru. Televizní trh se opravdu mění, ale rozhodně pomaleji a často také jinak, že se předpokládalo.


Do celkového rámce uvede a diskuzi povede TOMÁŠ POUCHA, zakladatel Marketingového institutu

KDY: 21.8. od 15:00 do 17:00 hod.

KDE: 3M Česko, V Parku 12, 14800 Praha v přízemí. Vchod je přímo z ulice nebo uvnitř z chodby, přímo naproti výtahu.

 

   

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.


Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.