Zkušenost, která přináší firmám peníze a marketérům kredit 

Pojďme se podívat na  Brand Experience trochu jinak. Ano, je to souhrn všech vjemů, myšlenek, pocitů a reakcí, které v člověku značka vyvolá.

Ano, je to spíše trvalý dojem, který zůstane poté, co se někdo setká se značkou nebo s ní komunikuje v jakémkoli prostředí.

Ale jak zajistit, aby se nám značka a naše hodnoty, ten správný dojem, propsal do všech touchpointů?

  • Jak to dělají ti nejlepší? 
  • Co z toho může mít firma?
  • Co z toho může mít samotný marketér/ka?
  • Jak s tím začít, na co myslet, co nikdy neopomenout a co můžeme nechat klidně být?
Jiří Jon z Ogilvy a Tomáš Poucha z MKTI představí zajímavá data i celý kontext tématu. V případových studiích, zkušenostech a pohledech se podíváme na:
  • McDonald’s – Globální značku s lokálním působením 
  • Gumex – Libor Sedláček, majitel a CMO – B2B lovebrand
  • ale silnou lokální značku s velkým rozpočtem (jako překvapení)
A následně v panelové diskuze vše projdeme se zástupci firem, výzkumu (Ipsos), ale i s Gabrielou Veenstra Skorkovskou, která stojí za tímto tématem od samého začátku.

 

KDY: 12.10. od 14,00 do 15,30 hod.

KDE: online

 

Vstup pro členy MKTI a hosty Ogilvy zdarma

 

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.


Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.