Zkušenost, která přináší firmám peníze a marketérům kredit
Pojďme se podívat na Brand Experience trochu jinak. Ano, je to souhrn všech vjemů, myšlenek, pocitů a reakcí, které v člověku značka vyvolá.
Ano, je to spíše trvalý dojem, který zůstane poté, co se někdo setká se značkou nebo s ní komunikuje v jakémkoli prostředí.
Ale jak zajistit, aby se nám značka a naše hodnoty, ten správný dojem, propsal do všech touchpointů?
- Jak to dělají ti nejlepší?
- Co z toho může mít firma?
- Co z toho může mít samotný marketér/ka?
- Jak s tím začít, na co myslet, co nikdy neopomenout a co můžeme nechat klidně být?
- McDonald’s – Globální značku s lokálním působením
- Gumex – Libor Sedláček, majitel a CMO – B2B lovebrand
- ale silnou lokální značku s velkým rozpočtem (jako překvapení)
KDY: 12.10. od 14,00 do 15,30 hod.
KDE: online
Vstup pro členy MKTI a hosty Ogilvy zdarma
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.