Zkušenost, která přináší firmám peníze a marketérům kredit 

Pojďme se podívat na  Brand Experience trochu jinak. Ano, je to souhrn všech vjemů, myšlenek, pocitů a reakcí, které v člověku značka vyvolá.

Ano, je to spíše trvalý dojem, který zůstane poté, co se někdo setká se značkou nebo s ní komunikuje v jakémkoli prostředí.

Ale jak zajistit, aby se nám značka a naše hodnoty, ten správný dojem, propsal do všech touchpointů?

  • Jak to dělají ti nejlepší? 
  • Co z toho může mít firma?
  • Co z toho může mít samotný marketér/ka?
  • Jak s tím začít, na co myslet, co nikdy neopomenout a co můžeme nechat klidně být?

Na hybridní akci vystoupí zástupci MKTI, Ogilvy, Kantaru, ale i hvězdy zákaznické zkušenosti u nás.

 

KDY: 12.10. od 14,00 hod.

KDE: hybridně – Ogilvy

 

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.