Online setkání
2 případové studie, co stojí za povšimnutí.
Svět se neustále mění, a proto přinášíme nový, krátký, online formát, věnující se zajímavým projektům, které stojí za shlédnutí, představení a bližší pohled. Ať už svou inovativností, skvělým zpracováním, jedinečným přínosem, nebo i tím, že ukazují silný trend. Vždy jednou za měsíc se proto budeme setkávat se zajímavou případovou studií a krátkou diskusí. Do hodiny zase zpátky u strojů.
Představíme si pár zajímavých čísel dneška a silné případové studie
Virtuální retail?
Globálně úspěšný case velice relevantní v současné době – kam se vyvíjí retail a kamenné obchody (nejen) v době corony? Ukáže na reálné případové studii Emil Beneš z Probostonu.
Co nakoupit marketing venku jako službu?
Možnou cestu řešení řady současných problémů by mohl představovat outsourcing marketingu – Hynek Bartík ze společností SenzeZoom a CrowdBerry představí takový úspěšný case z velké mezinárodni firmy.
Nominujte projekty, odborníky nebo případové studie, které by za to mohly stát nebo by Vás zajímaly.
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.