Jak je na tom Marketing u nás? aneb představení velkého výzkumu MKTI a Kantar
Na sklonku roku jsme dělali ve spolupráce se společností Kantar velký výzkum, kde jsme sledovali co umí a neumí marketéři, co by se jim hodilo a podobně.
V prvním setkání roku 2023 se podíváme na výsledky, které si dáme do kontextu našeho i světového businessu, trendů.
- Co jsou stěžejní znalosti, které marketérům chybí a na čem se celkem zbytečně bazíruje?
- Jaký marketér může čekat úspěch?
- Je to v jiných firmách lepší?
- Čemu se věnovat a co můžeme nechat být?
- Jak to souvisí s jinými oblastmi a kam český marketing směřuje?
KDY: 25. ledna od 14,00 hod.
KDE: online
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.