Půldenní školení 

Značka je středobod marketingu. Ovšem dost často není její určování ani rozvoj v rukou marketérů. Bohužel často zjišťujeme, že značka není jasně a smysluplně uchopená, vydefinovaná a komunikována. Vede to opět ke slabšímu postavení značky, ale i samotného marketingu.

V rámci půldenního školení se proto podíváme:

  • Na podstatu značky a převedeme si časté buzzwordy do reálné řeči – běžné pojmy, jako je vize, mise, hodnoty – dáme do konkrétního kontextu – co to je, jak to určit, na co to musí navazovat – když to ošidíme, jak a proč se nám to může vymstít.
  • V průběhu celého školení si budeme takovou značku na místě stavět. Podíváme se na typologii, archetypy, zabrousíme do světa šamanských zvířat a u toho si opět ukážeme, na co si musíme dávat pozor a co bychom od takové změny mohli dostat.
  • Vycházet budeme z mnohaleté zkušenosti MKTI a řady průzkumů od nás i ze zahraničí s konkrétními návaznostmi na business přínos, nutné názvosloví i komunikaci do firmy.

Proč přijít

  • Co znamenají často prázdné pojmy, jak jim dát obsah?
  • Kdo to dělá dobře a jak se to měří?
  • Jak nasměrovat svou firmu/značku dále a ještě v průběhu školení optimalizovat a průběžně rozvíjet strategii značky ve své společnosti. 

Školení i workshop povede Tomáš Poucha – zakladatel a šéf MKTI 

Kdy: 16. 5, od 9:00 do 13:00

08:30 – 09:00 – Registrace

09:00 – 11:30 – 1. blok

11:30 – 12:00 – Coffee break

12:00 – 13:00 – 2. blok a vyhodnocení

Kde: IBM Česká republika, V Parku 2294/4, 148 00 Praha 4

Cena školení: 5.000 Kč pro nečleny, 3.500 Kč pro členy MKTI (ceny uvedeny bez DPH)

Cena obsahuje: 3,5 hodiny školení, materiály, občerstvení v průběhu

Omezená kapacita: 16 lidí

   

Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.