Půldenní školení
Značka je středobod marketingu. Ovšem dost často není její určování ani rozvoj v rukou marketérů. Bohužel často zjišťujeme, že značka není jasně a smysluplně uchopená, vydefinovaná a komunikována. Vede to opět ke slabšímu postavení značky, ale i samotného marketingu.
V rámci půldenního školení se proto podíváme:
- Na podstatu značky a převedeme si časté buzzwordy do reálné řeči – běžné pojmy, jako je vize, mise, hodnoty – dáme do konkrétního kontextu – co to je, jak to určit, na co to musí navazovat – když to ošidíme, jak a proč se nám to může vymstít.
- V průběhu celého školení si budeme takovou značku na místě stavět. Podíváme se na typologii, archetypy, zabrousíme do světa šamanských zvířat a u toho si opět ukážeme, na co si musíme dávat pozor a co bychom od takové změny mohli dostat.
- Vycházet budeme z mnohaleté zkušenosti MKTI a řady průzkumů od nás i ze zahraničí s konkrétními návaznostmi na business přínos, nutné názvosloví i komunikaci do firmy.
Proč přijít
- Co znamenají často prázdné pojmy, jak jim dát obsah?
- Kdo to dělá dobře a jak se to měří?
- Jak nasměrovat svou firmu/značku dále a ještě v průběhu školení optimalizovat a průběžně rozvíjet strategii značky ve své společnosti.
Školení i workshop povede Tomáš Poucha – zakladatel a šéf MKTI
Kdy: 14. 8. 2019, čas: od 9:00 do 13:00
08:30 – 09:00 – Registrace
09:00 – 11:30 – 1. blok
11:30 – 12:00 – Coffee break
12:00 – 13:00 – 2. blok a vyhodnocení
Kde: IBM Česká republika, V Parku 2294/4, 148 00 Praha 4
Cena školení: 5.000 Kč pro nečleny, 3.500 Kč pro členy MKTI (ceny uvedeny bez DPH)
Cena obsahuje: 3,5 hodiny školení, materiály, občerstvení v průběhu
Omezená kapacita: 16 lidí
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.