Co nám dělá a ještě udělá digitál?
Digitál je už nedílnou součástí marketingu v B2B i B2C. Prochází však velkými změnami, které je dobré si uvědomit a na základě toho si také potvrdit, zda věci náhodou nejsou trošku jinak, a jestli jsme trochu nezaspali. Lidé se začínají učit, že cílená reklama možná není takové zlo, cookies fungují nějak jinak, stále se objevuje řada dalších nejasností, novinek, změn nebo technologických posunů.
V dalším setkání se s předními odborníky na tato témata podíváme a probereme čemu, kdo, kdy a jak by se měl věnovat.
- Celkový rámec a kontext doby představí Tomáš Poucha z MKTI
- Zuzana Dobšíčková, přední odbornice na content mkt nám představí, proč je Content opravdu král a s čím novým se v současné době nejčastěji setkává a jak to řešit.
- Adam Šilhan z Igloonet nám představí kontext chybějících cookies a nutných souhlasů v dnešním digitálu
- Petr Jelínek, Business Director Ad Hackers, zkušený mediální odborník nám vše zasadí do celkového kontextu světa médií.
A samozřejmě očekáváme diskusi řady marketérů, kteří na akce pravidelně chodí.
Kdy: 02.03. od 14:00 do 15:30
Kde: Online
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.