Nic se za poslední léta nezměnilo tak, jako způsob komunikace a spolupráce. Před rokem a půl bylo prakticky nemyslitelné, že by se obchod nedělal osobně, dnes jsme na schůzkách velmi často v pyžamu a taky to jde. Jen to nejde tak, jak bychom si mohli přát.
V rámci další akce se proto podíváme na důležité parametry úspěchu v prodeji a obchodě na dálku, nebo v hybridním módu.
Probereme základní principy fungování, nutné technologické zázemí, ale i celkový pohled na funnel a nejlepší nástroje komunikace – od těch hromadných (mailingy, aktivní telemarketing, přes webináře a přednášky) až po osobní jednání, či ladění.
Akce se hodí všem ze světa B2B, B2C i tak nějak mezitím.
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.