Jak se v různých společnostech ukazuje přidaná hodnota marketingu? Kdo a jak to počítá? Co většinou vychází a jak se s výsledky pracuje? Jsou na to napojené KPIs? jak se to dá zjednodušit a jaký je benchmark na trhu?

Je toho hodně a probereme toho ještě více – praktici přijdou ukázat a nasdílet své hodnoty – takže je nutné, aby každý účastník s něčím přišel a něco ukázal, případně může přijít i s dotazy a otázkami – ale příprava nutná! Navíc budeme aktivně oslovovat společnosti z různých segmentů abychom to měli pestré!

Nové workshopy budeme pořádat pravidelně a dáme vždy základní teoretický rámec, potom ale budeme řešit už jen konkrétní řešení a diskutovat zkušenosti.

Kdy: 13.6. od 8:30 do 11:00

– 8:00 – 8:25 – Registrace
– 8:30 – 9:00 – Neformální networking
– 9:00 – 11:00 – Snídaně

Kde: Tančící Kuchyně

   

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní prosím kontaktujte Kristýnu Vysloužilovou (kvyslouzilova@iik-mkti.cz, 732 905 884).


Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.