Minikonference
Jeden ze zajímavých pohledů na věrnostní programy není postaven na věrnostních bodech, slevách a odměnách, ale na předpokladu, že hlavním důvodem, proč se zákazník bude vracet a vznikne jakási láska vychází z toho, že přidaná hodnota – konkrétně pak fungování, průběh nákupu a především zjednodušování zákazníkova života je natolik silné, že se zákazníkovi vyplatí, aby se k nám vracel. Říkáme tomu “funkční loajalita”.
Co nejvíce ve světě funguje v rámci VP si řekneme s hlavním hostem Pavlem Losem, globálním šéfem jednoho z nejuznávanějšího věrnostního programu firmy SHELL
Další velmi úspěšné věrnostní programy si ukážeme společně s agenturou Wundermann, nejlepší agenturou na stavění VP.
Postoje mladé generace k věrnostním programům– výsledky výzkumu Ipsos v ČR a příklady ze světa představí Jan Staněk, Strategy and Innovation Lead ze společnosti IPSOS.
Definici funkční loajality a její přínosy shrne Tomáš Poucha, zakladatel Marketingového institutu.
Proč přijít:
- Nutné prvky funkčního věrnostního programu a tentokrát vynecháme body, slevy, kartičky
- Inspirujte se od nejlepších – celosvětový věrnostní program SHELLu, ale i další u nás v praxi
- Jak získat věrnost a lásku mladé/přelétavé generace?
- Jak měřit a ovlivnit věrnost a na čem stavět tak, aby to dávalo smysl?
Kdy: POZOR ZMĚNA TERMÍNU: 6. 3. 2019 od 13:30 do 17:00
13:00 – 13:25 – Registrace
13:30 – 15:00 – 1. část
15:00 – 15:30 – Přestávka
15:30 – 17:00 – 2. část
Kde: Ipsos s.r.o., Slovanský dům, vchod E, Na Příkopě 22, Praha 1
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.