Setkání

Říká se, že druhá myš žere sýr – tedy že se většinou daří těm, co přijdou jako druzí. Co ale když je celý trh už rozebraný? Co když začínáte relativně pozdě? Jaké výhody to může mít a z čeho se můžete inspirovat?  Přijďte se nechat inspirovat konkrétními case studies:

Co Vám účast na setkání přinese?

  • Dozvíte se, že ne vždy je třeba být první. Občas funguje to, že si počkáme a věci uděláme z „nachytření“ chyb jiných.
  • Ukážeme Vám, jak  zrychlit technologické řešení, které uděláme na zelené louce.
  • Uvidíte, jak se to dělá, když převezmete silnou značku, která expanduje po celé Evropě – to ukážeme na příběhu ČZ
  • Zjistíte, jak udělat revoluční změnu a zavést zcela nový produkt –  to  ukáže značka Phillip Morris s revoluční technologií zahřívání skutečného tabáku IQOS
  • Naučíte se, jak převálcovat konkurenci jinak pomocí změny pravidel – automatizovanou analýzu hovorů, která slavila celosvětový úspěch, představí společnost Phonexia

 

+  si ukážeme příklady dalších, kdo přišli, viděli že by mohlo být pozdě a přesto zvítězili 🙂

Kdy? 20.6. od 18:00 do 21:00

– 17:30 – 17:55 – Registrace
– 18:00 – 20:15 – Setkání
– 20:15 – 21:00 – Neformální networking při sklence vína

Kde? Tančící Kuchyně

   

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.


Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.