Online setkání
CSR aktivity jsou už něčím naprosto běžným, umíme to definovat, umíme to popsat, víme, co by mělo být správně, ale umíme to implementovat správně v naší společnosti? Spolupracujeme se správnými subjekty? Podporujeme správné projekty? A v neposlední řadě – hodnotíme správně přínos a máme vůbec ten správný přístup? Všechny tyto otázky otevřeme, ale zejména ukážeme a probereme i výstupy z veřejné části výzkumu CSR & Reputation Research 2019 agentury Ipsos, která se tématům CSR dlouhodobě věnuje. Odnesete si nejen benchmark, ale i tipy a rady, jak to změnit u Vás, nebo ujištění, že to třeba máte správně.
Kdy: 6.5. od 14:00 do 16:00 (délka samotné akce je cca 90 minut)
Kde: Online
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.