Workshop – letní škola (můžete se připojit i online)
Jak bude workshop probíhat? Jeho cíl v 3+1 bodech?
1) Představíme vám návody, kde hledat ty správná data a jak díky nim generovat ty správné nápady
2) Ukážeme si cesty, jak efektivně přetavit nápady do konkrétních, hmatatelných výstupů
3) Výstupy dosadíme do jednotlivých kroků komunikačních scénářů (třeba těch automatizovaných)
+1) Pokud se rozhodnete získat komplexní certifikaci “Ušetřit a Vyrůst”, pomůžeme vám skrze domácí úkoly a konzultace připravit konkrétní návrhy pro vaší společnost. Zasadit je do automatizovaných komunikačních scénářů z prvního kroku a efektivně je zavést do vaší společnosti, což bude téma kroku třetího.
Proč přijít?
Komunikujete na své klienty jenom to, co je opravdu zajímá? Říkáte jim to tím správným způsobem, ve správnou dobu, správným jazykem nebo i kanálem? Daří se vám předat všechny informace, co předat chcete? A kde vůbec sehnat všechny informace, jak s nimi pracovat, rozvíjet je, koordinovat? Jaká data jsou k něčemu a jaká k ničemu? Na tyto otázky vám odpoví Kreativní ředitelka společnosti Korálky Zuzana Dobšíčková.
Kdo vystoupí?
Zuzana Dobšíčková, Korálky, Postupy, jak hledat ty správná data a jak díky nim generovat a realizovat ty správné nápady
Lukáš Balek, Targito, Odborný garant předchozího workshopu, který bude hlídat návaznosti k tématu automatizace
Tomáš Poucha, Průvodce setkání, který vše zasadí do lidského i marketingového kontextu
Kdy: 21.7. od 14:00 do 17:30
Kde: Komerční banka, a.s., Štěpánská 42, Praha 1 (můžete se připojit i online)
Na tento workshop je možné se přihlásit samostatně nebo v rámci certifikovaného seriálu workshopů s názvem “Ušetřit a Vyrůst!”
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.