Minikonference

Kdo neměří, neřídí. To platí i u zákaznické zkušenosti (CX). Ale co vlastně měřit, aby nám to k něčemu bylo a nešlo jen o čísla do výroční prezentace?

Velká část firem dnes pracuje s tzv. NPS (Net Promoter Score). Jedno číslo, na kterém často stojí hodnocení nebo odměny a hlavně celková představa o tom, jak nás naši zákazníci mají rádi a co o nás komu říkají. Stačí to, a není to úplná blbost?

Podle nás, ne, ale musíme se na vše podívat trochu jinak. Nemůže totiž jít o jedno číslo, ale o celý NPS program. Jde o:

  • důkladnou analýzu: určení slabých míst i těch s největším potenciálem ke změně
  • správné nastavení benchmarků
  • jasné a logické nastavení metodiky, definici konkrétních atributů, které máme sledovat
  • zahrnutí relevantních kolegů ve firmě
  • a hlavně, o zpětně převedení zjištěného do procesů ve firmě, do vztahů, do firemní kultury

A to s jedním číslem jde jen těžko. Není to lehké, ale ani tak těžké, pokud na vše máte systém a když vám poradí někdo zkušený.

S kým se u nás můžete tentokrát potkat? Například se zástupci společností SAS, Ipsos, Siko a dalšími…

Kdy: 12. 9. od 13:30 do 17:00

– 13:00 – 13:25 – Registrace
– 13:30 – 15:00 – 1. část
– 15:00 – 15:30 – Přestávka
– 15:30 – 17:00 – 2. část

Kde: Tančící Kuchyně

   

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.


Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.