Setkání pro veřejnost

Ze všech stran se na nás valí zaručeně funkční recepty a módní pojmy. Pojďme se na ně podívat a udělat si pořádek v tom, co v dnešní době nejenže všude zaznívá, ale co má i skutečnou přidanou hodnotu a co může světu marketingu a obchodu skutečně pomoci. Probereme na reálných příkladech a probereme pojmy, jako je:

* Značka a dlouhodobý pohled na marketing a na co všechno je to napojené  –  od produktů a služeb, přes CSR, až po nastavení komunikace

* Zákazník – Customer experience – kolik je tam peněz a kde? Jak se měří a jak to vychází  a co to vlastně znamená? – od NPS, přes Trim indexy, až po technologie pomáhající starému známemu pravidlu – „Náš zákazník, náš pán“

* Jaké pojmy táhnou – co je ale vlastně jen bullshit a jak se v tom vyznat? S celkovým rámcem a demýtizací řady pojmů pojmů vystoupí zakladatel MKTI TOMÁŠ POUCHA, který ukáže v čem jsou jaké přidaného hodnoty, jak se na celou oblast dívat a jak k tomu přistupovat.

* Kam se vyvíjí technologie, jak se změnil svět marketingu a jak se propojuje s obchodem a přidanou hodnotou pro podnikání ukáže NIKOLA PLESKA z MICROSOFTU – transformátor trhu a evangelista digitalizace – jinak velmi inepiratiní řečník.

*Jak to vidí Rohlik.cz? Svůj pohled na to, co funguje a co nefunguje představí OLIN NOVÁK, šéf marketingu a člen představenstva Rohlik.cz – což je, nejen podle nás, lovebrand a benchmark skvělé zakaznické zkušenosti a marketingově vedené firmy. Olin je velmi zkušený marketér, který pracoval ve vedoucích pozicich v Tesco nebo PaG.

PROČ PŘIJÍT:

  • Protože marketing je víc než jen digitální komunikace – jaké další důležité oblasti byste měli znát, umět používat a nepodceňovat?
  • Vyhněte se módním buzzwordům a zaměřte se na to, co přináší v marketingu skutečnou hodnotu
  • Rozumíte značce a co vše je na ni napojené, ukažeme si jak co souvisí s čím a kde je schovaná hodnota
  • Náš zákazník náš pán – opravdu tak činíme a umíme změřit customer experience? Jakými technologiemi?

Kdy: 24.4. od 18:00 do 20:00 hod.
Kde: MICROSOFT, s.r.o., Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha 4
Vstupné: pro členy zdarma, pro veřejnost 333 Kč bez DPH

   

 

Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.


Odebírejte naše novinky

Přidejte se k nám a žádná plánovaná akce Vám neunikne!

Plně respektujeme nařízení GDPR. Popis způsobu našeho chování najdete v patičce

 

-Děkujeme.