Minikonference
To, že data jsou nová ropa se už ví a všude se to říká, ovšem jakou ropu používat, jak se k takové ropě dostat, co můžeme zjistit sami a co si můžeme nechat zjistit, koupit, nebo se jen zeptat? Jak se mění a změní svět marketingu – co platilo a už neplatí?
Vystoupí:
- Vojtěch Prokeš, ředitel výzkumu z Behavio – Bullshit v datech? Na příkladu největších českých e-shopů ukážeme, jak se dá špatně měřit brand image a jak to dělat správně. Měření a dotazníky musíme přizpůsobovat tomu jak funguje naše podvědomí, tedy lépe zobrazit skutečné drivery síly značky. Ukážeme náš zdroj pro „nachytračení“ cílové skupiny s ukázkami jak s ním pracovat a co nejvíce je vytěžit.
- Andrea Krejčí z H1.cz nám ukáže případovky a postupy pro definování toho, jak se lidé chovají napříč netem, co je z toho pro nás to důležité a jak to propojit, modelovat a hlavně vytěžit.
- David Seibert – Expandist – Co nám online dává a mi to nevyužíváme – konkrétně, co nám naši zákazníci naznačují svým chováním v PPC kampaních, na webu a reakcemi na emailingy.
- Úvodní rámec a bolavé otázky bullshitu, bublin a reálných čísel marketingu představí Tomáš Poucha z MKTI
Více detailů a další příspěvky upřesníme.
Proč přijít
- Podíváme se bez příkras na to, s čím se pracuje a přitom je to k ničemu
- Nebudeme jen nadávat, ale podíváme se, jaké nástroje mohou extrémně dobře fungovat
- Najdeme paralely platné i pro váš business
Kdy: 9.10. od 13:30 do 17:00
Kde: 3M Česko, V Parku 24, Praha 4, přízemí
Tato akce již proběhla. Výstupy a prezentace z akce najdete v naší knihovně. Knihovna je pro členy Marketingového institutu zdarma. Ostatní nás prosím kontaktujte.